Fiducia prioritaria in Denizli Ski Center

Fiducia prioritaria in Denizli Ski Center
Fiducia prioritaria in Denizli Ski Center

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì piglia misure per assicurà chì i citadini ponu passà u tempu in Denizli Ski Center in pace è sicurità, mantene i so piani d'azzione d'urgenza aghjurnati cù u principiu di "fiducia cum'è priorità" contru tutte e negatività.

A Municipalità Metropolitana di Denizli, chì piglia ogni tipu di misure di sicurezza contr'à e pussibuli negatività in Denizli Ski Center, travaglia per aghjurnà u pianu d'azzione di disastru per a regione. In questu cuntestu, Denizli Metropolitan Municipality Fire Brigade Department, Denizli Disaster and Emergency Directorate (AFAD) è e squadre di Gendarmerie Search and Rescue (JAK) anu realizatu un studiu d'aghjurnamentu di u pianu d'urgenza contr'à negatività simili à avalanche chì ponu accade in a regione. E squadre si sò preparati per un eventuale disastru di avalanche esaminendu studii in situ, cum'è esaminendu e tappe di preparazione contr'à eventi avversi chì ponu esse causati da a nevicata in Denizli Ski Center, determinendu i punti di risicu di avalanche, osservendu i travaglii da fà durante è dopu à disastru di avalanche, è determinazione è sviluppu di i livelli di salvezza in a neve da e squadre di ricerca è salvata. piani d'azzione d'urgenza aghjurnati.

Tutte e pussibulità sò cunsiderate

U Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Denizli, Murat Başlı, hà nutatu chì, cum'è a Municipalità Metropolitana, anu preparatu un pianu d'azzione di disastru cunsiderendu tutte e pussibilità. Başlı hà dettu: "Avemu realizatu studii di ricunniscenza inseme cù e squadre di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Denizli, e squadre AFAD è JAK contr'à a pussibilità di una valanga in Denizli Ski Center. Quì, avemu da piglià esempi in a forma di perforazione di neve, è dopu aghjurnà i nostri piani d'azzione d'urgenza di novu cù l'indagine di a terra. Ùn vulemu micca chì succede, ma s'ellu succede, i nostri squadre risponderanu u più prestu pussibule à i nostri citadini chì sò bloccati quì o chì sò esposti à disastri ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*