TCDD sparterà a so sperienza cù e ferrovie irachene

TCDD sparterà a so sperienza cù e ferrovie irachene
TCDD sparterà a so sperienza cù e ferrovie irachene

Passi concreti sò stati fatti per sviluppà a cooperazione trà i dui paesi cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), Metin Akbaş, è u Direttore Generale di a Cumpagnia di Ferrovie di a Republica Irakiana (IRR) Talib Jawad Kadhim. .

Sottu a presidenza di u Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, TÜRASAŞ è TCDD tecnichi alti funzionari anu tenutu una seria di riunioni per sviluppà a cooperazione è novi prughjetti in Iraq. Ano Cevher, Ministru di i Trasporti di u Guvernu Regiunale Kurdu Iraqi (IKRG) è l'Ambasciadore di Turchia in Baghdad, Ali Rıza Güney, anu assistitu ancu à e riunioni tenute à l'invitu di u presidente è u direttore generale di l'IRR Talib Jawad Kadhim.

Durante e riunioni trà e delegazioni, u stabilimentu di una cunnessione ferroviaria diretta trà u nostru paese è l'Iraq, è u sviluppu è a migliione di l'infrastruttura ferroviaria esistente in Iraq eranu i punti principali di l'agenda.

In e riunioni di u più altu livellu tenuti in Iraq per sparte l'esperienza, e pussibulità è e capacità di TCDD, chì hè un pioniere in a nostra regione cù a so storia di 165 anni, cù cumpagnie ferroviarie vicine, l'infurmazioni sò state ottenute nantu à u statu attuale è prughjetti futuri di e ferrovie irachene è i veiculi rimorchiati.

In e riunioni trà e delegazioni tecniche; Hè statu decisu chì TCDD sparte e so cunniscenze nantu à l'ottimisazione di l'attività di mantenimentu ferroviariu, u mantenimentu pesante è ligeru di i veiculi rimorchiati, a revisione è a migliione di l'attellu di mantenimentu di i veiculi, a furmazione di risorse umane, i servizii di ingegneria è di cunsulenza.

Dopu, a delegazione hà urganizatu un viaghju tecnicu da a Stazione di Baghdad à a Stazione di Hilla (Babilonia), 102 km à u sudu. Duranti u viaghju, chì hè statu tenutu cù a participazione di i funzionari IRR è KRG, a situazione in l'infrastruttura ferroviaria esistente di l'Iraq è i veiculi rimorchiati, e pussibulità è e capacità di mantenimentu stradale sò stati esaminati da e squadre tecniche in a delegazione è l'idee sò state scambiate.

In u risultatu di e riunioni è di l'esami tecnichi, diversi accordi sò stati ghjunti nantu à u mantenimentu è a furmazione di e strade. Hè statu decisu di fà una altra riunione in linea in 15 ghjorni per sviluppà a cooperazione, implementà è implementà e decisioni prese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*