Accordu da TAI cù u Pakistan in a Zona Satellite

Accordu da TAI cù u Pakistan in a Zona Satellite
Accordu da TAI cù u Pakistan in a Zona Satellite

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) hà cooperatu cù u Pakistan in u campu di i satelliti in un post spartutu in u so contu Twitter u 26 di ghjennaghju di u 2022. I prughjetti satellitari seranu sviluppati in l'accordu firmatu cù u Pakistan Space and Upper Research Commission (SUPARCO). In questu cuntestu, TAI è SUPARCO anu da travaglià inseme nantu à satelliti di cumunicazione elettrica è diversi prughjetti spaziali.

TAI, in u so contu Twitter, hà dettu annantu à l'accordu SUPARCO, "In u scopu di l'accordu, faremu studii cumuni nantu à i satelliti di cumunicazione elettrica è altri prughjetti spaziali. Vulemu bona furtuna per i dui paesi ". hà fattu dichjarazioni.

Stabbilita in Ankara METU Teknokent in partenariatu cù Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) è INVAP SE basatu in Argentina, GSATCOM Space Technologies Inc. hà lanciatu un prugramma di sviluppu di satelliti di cumunicazione di nova generazione chì furnisce vantaghji significativi in ​​u mercatu internaziunale in 2019. A cumpagnia rializeghja i primi venditi d'oltremare di tecnulugia di cumunicazione di nova generazione, di quale pussede pienamente i diritti intellettuale è industriale, à l'Argentina. In u scopu di u prugettu, TAI hà da fà a prima esportazione di u nostru paese in u campu di u spaziu vendendu parechji subsistemi satellitari, equipaghji è servizii di ingegneria.

A nova generazione di Satellite ARSAT-SG1, chì serà utilizatu per u trasferimentu di dati per scopi civili è hà un sistema di propulsione completamente elettricu, hè previstu di esse in una pusizione tecnologica impurtante trà i so pari in u mondu cù a so capacità di output chì supera 50 Gbps in u mondu. Ka-banda.

Accordu di cooperazione trà TAI è El Salvador in u campu di i satelliti

U presidente di El Salvador Nayib Bukele è a so delegazione anu visitatu e strutture di l'Industria Aerospaziale Turca (TUSAŞ). Durante a visita, un accordu di cuuperazione hè statu firmatu cù El Salvador in u campu di u satellitu. U direttore generale di TUSAŞ, Temel Kotil, hà dettu di u sviluppu: "Avemu fattu un bonu principiu cù u nostru accordu di cooperazione in u campu di i satelliti, trasmettendu chì simu pronti à cooperà cù e nostre capacità di l'aviazione è u spaziu. Bona furtuna ", hà annunziatu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*