1915 U Ponte di Çanakkale Cuntribuisce à u Sviluppu di u Turismu Naziunale è Internaziunale

1915 U Ponte di Çanakkale Cuntribuisce à u Sviluppu di u Turismu Naziunale è Internaziunale
1915 U Ponte di Çanakkale Cuntribuisce à u Sviluppu di u Turismu Naziunale è Internaziunale

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u Ponte di Çanakkale 1915 hè un missaghju storicu di a nova Turchia è hà dettu: "1915 Ponte Çanakkale; Hè un'indicazione chì a nova Turchia, chì travaglia diligentemente per entra in e prime 10 economie di u mondu, hè à l'ultimu puntu di svolta in questa strada. Hè un badge chì mostrarà à u mondu sanu a distanza chì Turchia hà pigliatu da a vittoria navale di Çanakkale u 18 di marzu di u 1915. Hè u sigillo di una Turchia cumplettamente indipendente cù una visione di u 2053, micca dumane, chì hè cresciutu malgradu a pandemia è hà battutu u record di a Republica in esportazioni ".

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà esaminatu u Ponte Çanakkale di u 26, chì serà apertu u 1915 di ferraghju. Karaismailoğlu, chì caminava à traversu u ponte cù i ghjovani, hà fattu una dichjarazione di stampa dopu è hà dettu: "Ogni volta chì venemu in Çanakkale, venemu ancu à a presenza spirituale di i nostri santi martiri per ùn abbandunà a mezzaluna in terra. Cù u so tremendu eroisimu in a guerra, anu amparatu à u mondu sanu, à i nemici di Turchia qualcosa; "Çanakkale ùn pò esse passatu ..." Perchè Çanakkale ùn serà mai passatu per u nemicu. Eppuru, in quantu à l'amicizia, a fratellanza, a pruduzzione, u cummerciu, u turisimu è l'impieghi, serà pussibule di attraversà da una parte à l'altra di i Dardanelli cù un viaghju còmode di solu 6 minuti.

CIRCHEMU À A STORIA

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli caminavanu annantu à u Ponte di Çanakkale di u 1915, chì cunnessu i cuntinenti di l'Asia è l'Europa per a prima volta in i Dardanelli, è passanu senza interruzzione da l'Asia à l'Europa, tistimuniendu mumenti storichi.

"Avemu cumpletu cù successu unu di i prughjetti di trasportu più impurtanti in a storia di a Republica di Turchia, cum'è Marmaray, l'aeroportu di Istanbul, u Tunnel Eurasia, i ponti Yavuz Sultan Selim è Osmangazi, è facemu una marca in a storia. Una settimana dopu, u 26 di ferraghju 2022, cù l'onore di u nostru presidente, presenteremu u nostru ponte à u serviziu di a nostra amata nazione è di u mondu. Cù l'Autostrada Malkara-Çanakkale è u Ponte Çanakkale di u 2 cun un valore d'investimentu di 545 miliardi 1915 milioni d'euros, riunitemu a ghjente di Çanakkale è a nostra nazione sana cù un travagliu degnu di a so gloriosa storia è di u XXI seculu. 21 Çanakkale Bridge hè inclusu in l'autostrada Malkara-Çanakkale lunga 1915 chilometri, 89 chilometri di quale hè autostrada è 12 chilometri di strade di cunnessione. Stu prughjettu unicu, chì avemu custruitu travagliendu ghjornu è notte cù circa 101 persone è 5 machini di custruzzione, hè un prughjettu chì si trova in u primu locu in u mondu in u so campu, cù una lunghezza di traversu di 100 metri cù a somma di e so aperture cintrali è laterali. è avvicinà viadutti. U 740-meter media span di u ponte simbulizeghja u 4 anniversariu di a nostra Republica, è e so torri d'acciaio di 608 metri simbulizeghjanu u 2023 March 100, quandu a Vittoria Navale di Çanakkale hè stata vinta. U culore rossu è biancu di e turri rapprisenta a nostra "bandiera rossa". Hè u ponte di sospensione più longu di u mondu cù una portata media di 318 metri ".

U NOSTRE PONTE ÇANAKKALE 1915 hè u prughjettu di u "più"

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "Cù a so altezza sopra u livellu di u mari, a figura di a palla di cannone di 16 metri chì Seyit Onbaşı porta nantu à a so spalle è a figura di a palla di cannone di 334 metri chì hà cambiatu u destinu di a guerra, altezza di a torre chì righjunghji 2 metri, u nostru ponte serà un ponte sospesu cù e torri più alte di u mondu. " Ellu disse chì hà a distinzione di esse unu di i rari ponti di sospensione cuncepiti cum'è ponti gemelli. Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'ellu entrerà in a storia cum'è u primu ponte cuncepitu è ​​​​custruitu cum'è un ponte gemellu nantu à una distanza media di 162 mila metri in u mondu, hà ancu spartutu l'infurmazioni chì sò trà i "migliori" di u ponte. U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "Cù a lunghezza totale di u filu di 4 mila chilometri utilizata in u cable principale di u nostru ponte, a circunferenza di u mondu pò esse girata 1 volte. Quandu i caissoni di torre sò paragunati in quantu à l'area, sò a dimensione di 227 campu di football. Cù 100 mila metri cubi di cimentu utilizatu in u ponte, 5 mila 900 appartamenti di 25 metri quadrati, vale à dì, un distrittu cù una populazione di 177 mila pò esse stabilitu. Cù 177 mila tunnellate d'azzaru utilizatu in u ponte, 155 mila vitture di passageru ponu esse prudutte. Inoltre, durante a piazzamentu di u fasciu di ligame superiore di e torre di u ponte, hè stata realizata a più grande operazione di sollevamentu pesante in u mondu, basatu annantu à u pesu di 318 tunnellate è l'altezza di 1915 metri. bè; U nostru ponte di Çanakkale di u XNUMX hè u prughjettu di i "most's". Litteralmente sigillarà i Dardanelli è diventerà unu di i punti di riferimentu di u nostru paese ".

516 mila 863 piantini sò stati piantati

In u scopu di u prugettu; Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu custruitu un ponte di sospensione, 2 viaducts d'avvicinamentu, 2 viaducti di cimentu armatu, 6 ponti idraulichi, 6 ponti sottupassu, 43 overpasses, 40 underpasses è culverts 236. Ellu disse chì anu finitu u travagliu in 12 centri di operazione di mantenimentu. vale à dì u Centru di cuntrollu principale è u Centru di Operazione di Mantenimentu. Indittendu chì 4 mila 5 saplings sò stati piantati in u scopu di i travaglii di paisaghjolu, Karaismailoğlu hà dettu: "In più, in u scopu di i studii di sicurezza di u trafficu; Avemu ancu installatu 2 mila 516 pali di illuminazione, 863 mila 2 metri quadrati di installazione di piastra verticale, 557 mila metri quadrati di marcatura horizontale, 6 chilometri di guardrails, 360 chilometri di recinzione di filu è 167 chilometri di guardrails per pedoni. In u scopu di i Sistemi di Trasportu Intelligenti, avemu stabilitu una Infrastruttura di Comunicazione in Fibra Ottica di 411 mila 196 metri di lunghezza.

CONTRIBUIRÀ À U Sviluppu di u Turismu Naziunale è Internaziunale

Enfatizendu chì u trasportu hè un fattore indispensabile per u sviluppu di l'attività di produzzione, cummerciale è turisimu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"A cuntribuzione di l'investimenti stradali fatti trà u 2003 è u 2020 sottu a responsabilità di u nostru Ministeru à u Produttu Naziunale Grossu di u nostru paese hà superatu 109 miliardi 250 milioni di lire in totale. In più di sta cuntribuzione, chì hè più di 6 miliardi 69 milioni di lire annu, a so cuntribuzione tutale à a produzzione hà superatu 237 miliardi 539 milioni di lire. Questu significa una cuntribuzione di più di 13 miliardi 197 milioni di lire annu in a produzzione. Hè per quessa chì l'investimenti in l'autostrade sò cum'è i fiumi. Porta u travagliu, l'alimentariu è a prusperità duv'ellu và è in ogni geugrafia ch'ellu ghjunghje. Cum'è u novu prughjettu di a Nova Turchia, i novi investimentu è opportunità d'impieghi chì u Ponte di Çanakkale 1915 è l'Autostrada Malkara-Çanakkale purtaranu à Çanakkale è a regione. Prima di l'apertura di u nostru prughjettu, a necessità di e novi Zone Industriali Organizzate di a regione hà aumentatu significativamente. U prughjettu chì cuntribuisce assai à u sviluppu di u turismu naziunale è internaziunale; Dopu avè passatu da u sudu di l'insediamentu di Malkara, à punente di u distrittu di Şarköy, gira à u suduvestu è ghjunghje à a penisula Gelibolu da l'est di u distrittu di Evreşe, è ghjunghje à a località Şekerkaya in u distrittu di Lapseki via u ponte Çanakkale di 1915, chì si trova trà i lochi Sütlüce-Şekerkaya. , passendu à u nordu di Gallipoli. U nostru prughjettu assicurerà l'integrazione di i porti, i sistemi di trasportu ferroviariu è aereu in e regioni di Marmara è di l'Egeu, induve una parte significativa di a pupulazione vive, cù prughjetti di trasportu stradale. Parmette l'uppurtunità di u sviluppu ecunomicu è u stabilimentu di una pianificazione equilibrata è di una strutturazione necessaria da l'industria in queste regioni. L'interazzione culturale, è ancu e relazioni cummerciale cù i paesi europei, i Balcani, è soprattuttu a Grecia è a Bulgaria, portanu à un prugressu pusitivu.

Karaismailoğlu hà nutatu chì a distanza trà i centri turistici cum'è İzmir, Aydın è Antalya s'accorcerà cù a cunnessione di l'autostrada Malkara-Çanakkale à l'autostrada Gebze-İzmir in vicinanza di Balıkesir, hà dichjaratu ch'ellu a trasformerà in un centru di attrazione. , migliurà cusì u turismu cummerciale.

L'INTEGRAZIONE D'AUTROSTRADA DA ESSERE COMPLETA IN OUEST DI TURCHIA

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u trafficu di veiculi chì vene da Edirne è Kapıkule è da queste regioni hè statu distribuitu à Çanakkale è a Regione Egea via u Ponte Osmangazi, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cù stu prughjettu, l'attrazione di a regione aumenterà cum'è u trafficu di veiculi in quistione passa per Çanakkale. Cù a messa in funzione di u prughjettu di l'autostrada Malkara-Çanakkale, a strada divisa esistente serà accurtata di circa 40 chilometri paragunatu à a strada statale. À u listessu tempu, cunsiderendu i perditi di tempu in traversu in ferry, un passaghju più veloce per i Dardanelli accurtà u tempu di viaghju. Cù u nostru prughjettu, u passaghju per u Strettu di Dardanelli, chì dura circa 60 minuti in ferry, ma pò piglià ore, è trova ore per via di e traversate chì sò qualchì volta chjusu secondu u tempu, serà ridutta à solu 6 minuti. Cù u ponte di Çanakkale di u 1915, l'integrazione di l'autostrada in Turchia occidentale serà cumpletata. L'anelli di a catena di l'autostrada chì circundanu u Marmara seranu uniti, ci sarà una cunnessione diretta trà l'Europa è e regioni occidentali è miridiunali di Turchia, è accelerà u sviluppu in queste regioni. U nostru prughjettu, chì hè un novu travagliu di i guverni di u Partitu AK chì porta avanti l'eredità lasciata à noi da i nostri antenati, rapprisenta un forte rispettu per questu legatu, è i prughjetti implementati chì liganu a Turchia à u mondu dapoi u 2003, hè un missaghju storicu da u Turchia nova. 1915 Ponte Çanakkale; Hè un'indicazione chì a nova Turchia, chì travaglia diligentemente per entra in e prime 10 economie di u mondu, hè à l'ultimu puntu di svolta in questa strada. Hè un badge chì mostrarà à u mondu sanu a distanza chì Turchia hà pigliatu da a vittoria navale di Çanakkale u 18 di marzu di u 1915. Crescendu malgradu a pandemia è batte u record di a Republica in l'esportazioni, hè un sigillo di una Turchia cumplettamente indipendente cù una visione di u 2053, micca dumane ".

SERÀ UN MONUMENTU UNIQUE PORTA A MEMORIA DI I NOSTRI MARTIRI DI STATU

"U Ponte di Çanakkale di u 1915 serà un munumentu unicu chì purterà a memoria di i nostri santi martiri in u so pettu, oltre à esse solu un ponte", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà dettu: "U nostru Ponte, chì u Strettu di Çanakkale purterà. cum'è una collana di rubi, serà un ponte di l'annu novu chì rispettu l'antenati di i martiri, porta a bandiera di l'indipendenza naziunale, è cumpete cù u mondu. Serà una di e opere d'arte più belle è precise di Turchia ". disse. Cuntribuisce à unu di l'elementi più impurtanti di a visione per u futuru, a cumpetitività di Turchia è l'elevazione di a qualità di vita di a sucità; Spieghendu chì u so scopu hè di creà un sistema di trasportu sicuru, ecunomicu, cunfortu, ecologicu, ininterrottu, equilibratu è sustenibile, Karaismailoğlu hà dettu chì in questu quadru, hà ancu clarificatu u ritrattu di Turchia, chì hè destinatu à esse vistu in u futuru.

INSPIRAREmu NOVU SVILUPPI TECNICI SIMPU IN U NOSTRE PAESE È IN U MONDU

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu un prucessu novu, efficace è ambiziosu chì hà da scopu di integrà u mondu in questa geografia, furmatu da a mobilità olistica orientata à u sviluppu, a digitalizazione è a dinamica logistica, è gestimu cù successu stu prucessu in ogni modu. modu di trasportu. U ponte di Çanakkale 1915 è l'autostrada Malkara-Çanakkale ispiraranu novi scuperte tecniche in u nostru paese è in u mondu. Invitemu tutti i nostri populi à Çanakkale per riunite à u stessu locu u sabbatu 1915 di ferraghju, per assistisce à l'apertura di u ponte di Çanakkale 26 è l'autostrada Malkara Çanakkale, chì serà scritta in lettere d'oru in a storia di a Republica di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*