U più grande parcheghju completamente automaticu di Turchia hè apertu in Izmir

U più grande parcheghju completamente automaticu di Turchia hè apertu in Izmir
U più grande parcheghju completamente automaticu di Turchia hè apertu in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù u scopu di aumentà u numeru di parcheggi in a cità BayraklıSmyrna Car Park, chì a custruzzione hè stata finita in , hè stata messa in serviziu. Parlendu à a ceremonia, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì u prugettu hè statu purtatu à a cità cù un costu di 66 milioni è mezzo di lire è hà dettu: "Smyrna Car Park hè u più grande di Turchia è unu di i primi cinque più grandi parcheggi completamente automatici in Turchia. l'Europa". U parcheghju pò esse adupratu gratuitamente finu à u 28 di ferraghju.

Municipalità Metropolitana di Izmir, BayraklıU più grande parcheghju cumplettamente automaticu di Turchia cù una capacità di veiculi 66, chì hè statu messu in serviziu cù un investimentu di 500 milioni 636 mila lire, hè statu messu in serviziu. Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì sò fieri d'apre unu di i più grandi è i primi cinque più grandi parcheggi completamente automatici di Turchia è d'Europa, hà dettu: "Risolveremu i prublemi accumulati malgradu a crisa ecunomica, a pandemia è tutti l'ostaculi posti davanti à İzmir". U parcheghju pò esse usatu gratuitamente finu à u 28 di ferraghju.

Presidente à a ceremonia di apertura di u parking Tunç SoyerMustafa Özuslu, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Bugra Gokce, Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, u sindaco di Seferihisar İsmail Adult, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, i burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir è i membri di u cunsigliu municipale eranu accumpagnati.

"Avemu ancu creatu un parcheghju apertu"

Dichjarà ch'elli travaglianu duramente per aumentà u benessimu è distribuiscelu equamente cù u scopu di una cità sustinevule in armunia cù a natura, u presidente Tunç Soyer"Semu fieri di apre u più grande parcheghju cumplettamente automaticu di Turchia dopu à u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di İzmir, chì avemu fattu u 14 di ferraghju. Inoltre, avemu creatu un parcheghju apertu per 108 veiculi in questa regione. Continueremu i nostri sforzi per aumentà u numeru di parcheggi in a cità ".

"Avemu ghjuntu à a capacità di circa 6 mila veiculi"

Dichjarà chì Smyrna Car Park hà pigliatu u so nome da a piazza induve si trova, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Stu parcheghju, Bayraklı Cumincià à serve cum'è u più novu valore di u nostru distrittu. Mentre pigliava l'uffiziu, aghju dichjaratu chì avemu da piglià i passi necessarii per risolve immediatamente u prublema di parcheghju di İzmir. Aghju dettu chì vulemu realizà investimenti in parcheggi multipiani, sotterranei, automatichi è muderni in tutta a nostra cità. In l'ultimi anni, avemu avanzatu passu à passu versu stu scopu. Avemu apertu u Parcu Selvili in Karabağlar, cù una capacità di 20 veiculi è 160 motociclette, cù un costu di circa 38 milioni di lire. Dopu, mettemu in serviziu u parcheghju sotterraneo cù una capacità di 153 veiculi in u Centru Culturale Yeşilyurt Mustafa Necati.

Mettimu in serviziu un parcheghju sotterraneo per i veiculi 824 in u Centru di Trasferimentu Üçkuyular. In a cità, mettemu in serviziu un parcheghju apertu cù una capacità di 4 mila 75 veiculi. Inseme à u Parcheghju Smyrna cù una capacità di 636 veiculi, avemu riesciutu à mette in l'ultimi trè anni un parcheghju internu è esterno cù una capacità di circa 6 mila veiculi à u serviziu di i nostri citadini. Continueremu à custruisce novi parcheggi in tutta a cità senza interruzzione ".

"Unu di i primi cinque grandi parcheggi d'Europa"

Enfatizendu chì Smyrna Car Park, chì u so disignu, u software è a fabricazione sò fatti da cumpagnie lucali, hè u più grande di Turchia è unu di i primi cinque più grandi parcheggi completamente automatici in Europa, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu implementatu u nostru parcheghju cù un investimentu di 66 milioni è mezu di lire. U nostru investimentu di 100 metri d'altezza, fattu di custruzzione in acciaio in una zona di 44 metri quadrati in Adalet Mahallesi, hè custituitu da 18 piani di parcheghju di veiculi. 12 volte sò riservati per i vitture di passageru è 6 volte sò riservati per i veiculi alti. Smyrna Car Park hà un sistema cumplettamente autonomu. Cù un software cù alta velocità è efficienza energetica, 6 veiculi puderanu entre è surtite à u stessu tempu. I cunduttori riceveranu u so veiculu in una media di 3 minuti è mezzo. Questa regione, chì include ancu u Tribunale di Izmir, hè unu di i novi centri di Izmir, chì accoglie grandi centri cummerciale è uffizii. Facemu stu investimentu per allevà sta intensità. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per aumentà u benessere di İzmir è assicurà a so parte ghjusta ".

"Avemu magliatu İzmir cù reti di ferru"

Dichjarà chì u so principiu di basa in ogni prughjettu implementatu hè di utilizà e risorse generate da i tassi di e persone in u modu più efficiente, u sindaco Soyer hà dettu: "In questu prucessu, ascoltemu direttamente e richieste è i bisogni prioritari di u populu di Izmir. . Da una banda, risolvemu u prublema di parcheghju di Izmir per gestisce u trafficu di a cità. Per d 'altra banda, avemu principiatu à cumissioni linee di trasportu publicu. Tessemu Izmir cù reti di ferru. Cum'è u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di Izmir, a fundazione di quale avemu stabilitu u 14 di ferraghju à u principiu di sta settimana. Narlıdere Metro, chì metteremu in serviziu in u 100 anniversariu di a nostra Republica, hè cum'è Çiğli Tram.

"Ùn mettemu micca solu e mani sottu à a petra, revemu u nostru corpu"

Enfatizendu chì trè cose sò necessarii per custruisce una cità induve campanu più pruspera è felice, u sindaco Soyer hà dettu: "Prima; Strategie è prughjetti chì si alimentanu di u sensu cumunu è anu fundamenti scientifichi. Ultimi; una forte cooperazione è sulidarità trà l'attori di a cità. È u terzu; a nostra ferma ferma nantu à migliurà a vita. A nostra cuscenza è u nostru curagiu. Credu chì tutti questi si riuniscenu in Izmir. Facemu ogni passu chì facemu, prima cù una mente cumuna, dopu cù sulidarità è curagiu. Ùn mettemu micca solu e mani sottu à a petra, palesemu u nostru corpu, mente è core. Hè cù questa determinazione chì Izmir risolverà tutti i so prublemi chì anu accumulatu annantu à decennii. Risolvemu questu inseme. A risolve micca solu per noi stessi, ma ancu per i nostri figlioli chì camparanu in questa cità dopu à noi. Malgradu a crisa ecunomica, a pandemia è tutti l'ostaculi posti davanti à İzmir, a risolveremu. U parcheghju è tutte e nostre altre opere chì avemu apertu oghje sò u pruduttu di una tale determinazione ".

"Avete guaritu i nostri guai"

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, invece, hà ringraziatu a municipalità metropolitana di Izmir per u travagliu straordinariu realizatu sottu a guida di u sindaco Soyer è hà dettu: "Avete guaritu i nostri prublemi. BayraklıTi ringraziu ancu per esse cun noi in i nostri bisogni. Bayraklı Ùn avemu mai sentitu solu. Avemu ricevutu un investimentu di più di 250 milioni di lire da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u nostru distrittu. Questu hè riflessu in u benessere di i nostri citadini ", disse.

Dopu à i discorsi di apertura, u presidente Soyer hà caminatu intornu à u parking è hà ricevutu infurmazioni da i funzionari nantu à l'operazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*