2 Tunnellate di Feed Rilasciati à Habitati Naturali in l'ultimi 1400 Mesi

2 Tunnellate di Feed Rilasciati à Habitati Naturali in l'ultimi 1400 Mesi
2 Tunnellate di Feed Rilasciati à Habitati Naturali in l'ultimi 1400 Mesi

L'animali salvatichi chì avianu una carenza di alimentazione in cundizioni severi di l'invernu ùn sò micca scurdati. In l'ultimi dui mesi, u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà lasciatu 1400 tunnellate di furaghji à i so abitati naturali.

A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali, affiliata à u Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta, furnisce tunnellate di alimentazione à a fauna salvatica per impedisce chì l'animali salvatichi è l'uccelli chì anu carenza di cibo, soprattuttu in l'inguernu, mori di fame in cundizioni invernali dure. per impediscenu di scendenu in insediamenti è e so rilazioni cù l'omu.

2100 TUNNELLATE DI FEED SERÀ LASCIATE IN NATURA IN QUESTU PERIODU INVERNALE

I squadre affiliate à u Ministeru cuntinueghjanu a so attività di alimentazione cun un grande sforzu per chì l'animali in a vita salvatica ùn mori micca di fame, indipendentemente da e cundizioni di u terrenu friddu è difficili questu annu, cum'è ogni annu.

In questu cuntestu, 2021 tunnellate di alimentazione hè stata lasciata à l'abitati naturali in u periodu invernu 2022-1400, chì hà cuminciatu à a mità di dicembre. In questu periodu invernu, hè destinatu à alimentà 2100 tunnellate.

I zoni induve l'esca hè lasciata sò monitorati cù una camera, è hè ancu verificatu se u studiu righjunghji u so scopu o micca.

Sicondu l'imaghjini riflesse in a camera, si vede chì parechje spezie d'uccelli, in particulare capre salvatichi, cervi rossi, cinghiali, volpi, sciacalli, venenu à manghjà l'alimentu lasciatu in questi spazii periodicamente.

L'ANIMALI FERITI sò ancu trattati

In più di e so attività cù l'alimentazione, i squadre di u ministeru facenu ancu studii cum'è trattamentu è riabilitazione, pruduzzione, reinserimentu, prutezzione è sustegnu in a natura per a ristaurazione di l'equilibriu naturali chì hè stata deteriorata per diversi effetti ambientali è a pressione umana, è a prutezzione di l'animali salvatichi chì sò in periculu d'estinzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*