A sala operatoria di l'Hospital Eşrefpaşa hè stata ripresa

A sala operatoria di l'Hospital Eşrefpaşa hè stata ripresa
A sala operatoria di l'Hospital Eşrefpaşa hè stata ripresa

In l'Ospedale Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì era chjusu per via di danni in u Terramotu di u 30 d'ottobre, una nova sala operatoria hè stata creata in un bloccu sfarente invece di e sale operatorie. A sala operatoria, chì u so arrangementu hè statu finitu, hè stata messa in serviziu.

In l'istituzione sanitaria centenaria di a cità, l'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir, una sezione à u primu pianu di u bloccu B intaccatu hè stata disposta cum'è una sala operatoria, invece di i teatri operatori chì sò stati chjusi per danni à u bloccu C dopu à 30 d'ottobre, terrimotu à Izmir. A sala operatoria, custituita da a sala operatoria, a sala di cura post-operatoria, i camerini di vestitori maschili-femminili, di doccia, di secretaria è di l'equipaggiu, hè stata messa in serviziu di pocu tempu.

L'operazioni cuntinueghjanu à l'Hospital Statale d'Alsancak

U Medicu Capu di l'Hospital Eşrefpaşa, Arif Kutsi Güder, hà dettu chì anu da chjude 6 sale operatorie dopu à u terrimotu è chì anu firmatu un protokollu cù l'Hospital Statale Alsancak per ùn fà vittime i pazienti, è hà dettu: "Avemu operatu annantu à circa 500 pazienti à Alsancak State Hospital da Aostu di l'annu passatu. Attualmente cuntinuemu i nostri interventi chirurgici sia in l'Hospital Statale di Alsancak sia in l'Hospital Eşrefpaşa. Avemu un novu prughjettu di custruzzione di l'ospitale in a zona induve u parcheghju hè situatu in l'uspidale. Ci saranu tramindui sala è sala operatoria quì ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*