Federazioni riunite à l'Attellu Sportu

Federazioni riunite à l'Attellu Sportu
Federazioni riunite à l'Attellu Sportu

A Municipalità Metropolitana di Ankara, firmendu un altru primu, hà riunitu e Federazioni Sportive in a Capitale cù u "Atelier Sportiu" chì hà urganizatu. In l'attellu ospitatu da u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di u Sport ABB, l'urganisazioni sportive previste per esse tenute in Ankara in 2022 è più tardi è i prughjetti cumuni sò stati discututi. 41 rapprisentanti da a Federazione Sportiva 53 anu assistitu à l'attellu.

Mentre a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so sustegnu à l'sport è l'atleti, hà ancu scopu di pruduce prughjetti cumuni cù i partiti per l'urganisazioni sportive future.

Cù questu scopu, a Municipalità Metropolitana, chì dà impurtanza à a "mente cumuna" per sustene u sport in Ankara, hà firmatu un altru primu. U Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sport hà urganizatu un "Attellu Sportiu" cù federazioni sportive per discutiri l'urganisazioni sportive è i prughjetti cumuni chì si terranu in Başkent in 2022 è oltre.

OBJECTU COMMU: A VISIONE FUTURA DI BAŞKENT IN SPORTS

41 rapprisintanti di 53 Federazioni Sportivi anu assistitu à l'attellu, induve sughjetti cum'è l'aumentu di l'attività sportiva in a capitale, ciò chì deve esse fattu per urganizà tornei naziunali è internaziunali in Ankara, incuragisce i ghjovani à u sport, realizà l'urganisazioni sportive è i prughjetti cumuni.

Parlendu à l'attellu ospitatu da ABB, u capu di i servizii di ghjuventù è sportivi Mustafa Artunç hà sottolineatu chì continuanu à sustene l'attività sportiva in u quadru di l'opportunità, è hà dettu: "Questa hè a prima volta chì urganizemu una tale urganizazione in Turchia. Ascoltamu i so brami è i so brami di sviluppà a cuuperazione cù tutte e Federazioni Sportive. Pruvemu di sparte cun elli i cuntributi chì pudemu fà. In stu sensu, avemu urganizatu un attellu di dui ghjorni cù e nostre Federazioni. Continueremu à urganizà i nostri avvenimenti per sustene l'sport è l'atleti turchi ".

I RAPPRESENTANTI DI A FEDERAZIONE SUPPORTI I SO RICHIEDE

Nutendu chì ci sò prublemi di facilità in parechje filiali in Ankara, i rapprisentanti di e Federazioni Sportive anu trasmessu e so richieste à a Municipalità Metropolitana una per una.

Hè statu decisu di rinfurzà a cuuperazione trà a Municipalità Metropolitana è e Federazioni Sportive per determinà a visione futura di u sportu di a capitale è di pruduce suluzioni cumuni.

Participendu à l'attellu, u Sicritariu Generale di a Federazione di Volleyball, Nihal Worker, hà dichjaratu chì Ankara hà un sustenitore chì hà acquistatu una cultura sportiva è pò agisce inseme, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Ankara hè una bella cità. Ghjuchemu cuncorsi di volleyball in Ankara, venduti. Ùn pudemu micca truvà posti vacanti. Ankara hè una cità induve pudemu truvà spettatori quandu i schermi giganti sò stallati micca solu in a sala, ma ancu fora. Francamente, simu assai felici di cumpete in Ankara. Semu ghjunti secondu in Europa in 2019, Vakıfbank hè vinutu primu in u Campionatu Mundiale di Clubs, Fenerbahçe hè tornatu terzu. Spergu chì a nostra squadra hà da ottene un successu significativu in a Liga di Nazioni, chì principiarà u 31 di maghju di questu annu. Hè un grande vantaghju per noi chì tutte e Federazioni Sportive sò quì à l'attellu, sprimendu e so opinioni è truvendu una gestione assai custruttiva davanti à noi. Da quì, sia e federazioni sia a Municipalità Metropolitana ponu piglià risultati assai pusitivi ".

U Rappresentante Pruvinciali di Ankara di a Federazione E-Sports, Yunus Argan, hà enfatizatu chì a realizazione di l'attellu hè una occasione di cullaburazione cù e municipalità in nome di u sport turcu è hà dettu: "Hè u primu per a Municipalità Metropolitana di Ankara per riunisce i rapprisentanti di tutti i rami sportivi è urganizà una tale urganizazione. Trovu stu attellu assai significativu è preziosu. Avemu realizatu diversi avvenimenti nantu à e piattaforme in linea à METU è Università di Ankara. Cum'è l'Uffiziu di Rappresentanza di Ankara di a Federazione E-Sports, pensemu chì avemu da incoronà ancu più cù i prughjetti chì realiceremu inseme cù a Municipalità Metropolitana in u prossimu periodu. Pensemu chì pudemu ghjunghje à i ghjovani se pudemu trasfurmà questi avvenimenti in una struttura corporativa cù una struttura grande cum'è a Municipalità Metropolitana in u prossimu periodu ".

"Cercheremu di fà di Ankara a capitale di u sport"

Esprimendu chì sò assai felici chì a Municipalità Metropolitana sente l'idee di i rapprisentanti di a federazione è sente i so prublemi, u Coordinatore di u Cumitatu Tecnicu di a Federazione di Scacchi, Fırat Yalçın, hà dettu: "Pensemu chì svolgeremu parechje attività naziunali è internaziunali in un futuru vicinu. cù u sustegnu di a nostra municipalità metropolitana di Ankara, cù u nostru numeru di atleti licenziati più di un milione. À a basa di l'atleti, pensu chì i nostri cumune daranu un sustegnu significativu à i nostri atleti participendu à ogni ramu. In quantu aghju vistu à a riunione, aghju vistu chì a Municipalità Metropolitana di Ankara furnisce questi supporti in una manera assai sincera ".

Serhat Aydın, Sicritariu Generale di a Federazione Moderna di Pentathlon, chì hà dichjaratu ch'elli avianu participatu à parechji prughjetti cumuni cù a Municipalità Metropolitana, hà dettu:

"Vulemu ringrazià u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di u Sportiu per l'urganizazione di una tale urganizazione. Cum'è Federazioni Sportive, inseme cù a nostra Municipalità Metropolitana, pruveremu di fà ancu Ankara a capitale di u sport.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*