Channel Istanbul Debate in l'Assemblea IMM

Channel Istanbul Debate in l'Assemblea IMM
Channel Istanbul Debate in l'Assemblea IMM

I prublemi di Başakşehir Şahintepe Mahallesi, chì era una vittima in u prucessu di attu di titulu iniziatu per Yenişehir, chì serà stabilitu intornu à u cuntruversu prughjettu Kanal Istanbul, sò ghjunti à l'agenda di l'Assemblea IMM. U membru di u Parlamentu CHP, Hayrettin Özbakır, hà dettu: "Una operazione di colapsu hè stata realizata nantu à e terre di i poveri in questu quartiere. U citadinu si sveglia in a matina è vede chì a so terra hè stata spustata in un altru distrittu. Ùn vi lasciaremu mai sbattà in a casa è in a terra di un citadinu poviru ", disse.

Sicondu a nutizia di Özlem Güvemli da SÖZCÜ; "A quarta è ultima riunione di e sessioni di ferraghju di l'Assemblea IMM hè stata tenuta in Yenikapı da u Dr. Hè stata tenuta à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Art Center sottu a presidenza di Zeynel Abidin School, u 1u Vicepresidente di l'assemblea. U membru di u Parlamentu CHP Hayrettin Özbakır hà purtatu i prublemi di Başakşehir Şahintepe Mahallesi, chì si trova nantu à a strada di Kanal Istanbul, à l'agenda parlamentaria durante u prucessu di attu di titulu iniziatu per u prugettu.

Özbakır hà dettu: "In questu quartiere, i citadini poveri chì anu migratu da l'Anatolia campanu in a miseria. Hè un quartieru poveru induve l'acqua hè purtata da fontane in buckets, e classi sò tenuti in classi di 60-70 persone, è si deve caminari per ore per ghjunghje à u metrobus, autobus è minibus. Attualmente, una operazione di colapsu hè realizata nantu à e terre di i poveri da a Municipalità di Başakşehir è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Quandu u citadinu si sveglia in a matina, vede chì a so terra in Başakşehir Şahintepe hè in un quartieru chjamatu Arnavutköy Hacımaşlı. Andate in lettu à a sera in u distrittu di Başakşehir, vi svegliate a mattina in u distrittu di Arnavutköy ", disse.

"S'ellu si collassa, u PARTIT AK collassa"

Özbakır hà dettu: "Reclutà i terreni di i citadini poveri nantu à 'Lie Istanbul' per u ramu di l'affittu è collapsendu nantu à elli mi ricorda veramente u slogan di u Partitu Ak: "S'ellu si fa, u Partitu AK a farà, s'ellu crolla. , u Partitu Ak hà da colapsà'. Ci vole à creà una populazione di 2 milioni in Yenişehir. U ministeru quì dà zoning secondu u so omu. U Partitu AK, chì cunnosci megliu nantu à u persunale è l'offerta, cuntinueghja à cullà l'affittu per i so sustenidori dendu 3 volte à alcuni è 15 volte à l'altri in u sviluppu. Quale sò questi furtunati chì anu datu permessi di zoning di 15 piani ? Hè a mamma di l'Emir di Qatar? O hè a terra di Berat Albayrak ? I furtunati chì sò stati cuncessi un permessu di zonificazione di 15 piani anu da esse annunziati ", disse.

"UN DI I PIÙ GRANDI PUNTI DI TURCHIA"

Enfatizendu chì unu di i più grandi successi di Turchia hè statu fattu attraversu Kanal Istanbul, Özbakır hà dettu: "L'agente immubiliare giordanu hà descrittu l'apertura di terreni agriculi in Istanbul per u sviluppu, cù grida di gioia. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, gridendu gioia à l'agente immubiliare giordanu, face pienghje i nostri agricultori in Büyükçekmece, Çatalca è Silivri. Ùn vi permetteremu mai di colapsà in a casa è in a terra di un poviru citadinu. Venite cù una lampadina, andate cù l'electricità ", disse.

U membru di u Parlamentu AKP Hamdi Demirhan hà dettu: "Capisce Kanal Istanbul richiede visione. Ùn l'aspettemu micca da a so mentalità. Ricusemu a nuzione di colapsu. U prucessu di appellu hè realizatu in una manera trasparente. L'area intornu à Kanal Istanbul ùn hè micca una zona riservata à nimu, hè una zona riservata à tutti i Istanbuliti. Pò vene è prufittà di questu ", disse.

I PAGAMENTI PUBBLICI PRIVATI SERRAN FATTI

Dopu à i discorsi, l'agenda parlamentaria hè stata cuminciata. U calendariu di tariffu per i pagamenti da fà à l'autobus publichi privati ​​​​operanti sottu à l'IETT hè statu accettatu à l'unanimità. A causa di l'effetti negativi di a pandemia è di a crisa ecunomica, l'offerta di prestitu domesticu di 1 miliardo di TL di a Direzzione Finanziaria di u Dipartimentu di i Servizi Finanziari IMM per subsidià u trasportu hè stata ridutta à 500 milioni di TL da a cumissione dominata da u gruppu AKP-MHP.

Sta risoluzione hè stata passata à l'unanimità. U Sicritariu di u Gruppu CHP di l'Assemblea IMM, Mesut Kösedağı, hà ringraziatu per e duie decisioni è hà dettu chì una parte di l'appropriazione di 500 milioni di lire seria aduprata per pagamenti chì ùn puderanu micca esse fatti à l'autobus publici privati ​​​​per un certu tempu.

DISCUSSIONE DI STAZIONI DI GASOLINE PARCHEU DI I FIGLI

Durante a sessione, ci hè stata una discussione durante u votu di u pianu di sviluppu di implementazione di Çekmeköy. U membru di u Parlamentu CHP Murat Cirav hà ricurdatu chì l'area di a stazione di carburante per esse custruitu per u parcu di i zitelli, chì era in l'agenda prima, hè stata eliminata da stu pianu è u prucessu di pianificazione hè stata trasferita à u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu.

Cirav hà spiegatu chì anu presentatu una demanda contru i piani di u ministeru è chì hè in u stadiu di l'esaminazione esperta, "Ùn custruite micca una stazione di carburante in u campu di ghjocu. Prumessu nantu à u mo onore, allora diceremu "sì" à u pianu ", disse. U sindaco di Çekmeköy Ahmet Poyraz hà dettu ancu chì ùn ci era micca una stazione di benzina in u pianu vutatu è hà dettu: "A causa di u pianu fattu da u Ministeru, questa zona hè fora di u pianu. Forse darà "sì" dopu a parolla d'onore ", hà rispostu.

Cirav hà dettu: "Ci hè un ghjocu quì. L'anu cacciatu da u pianu è l'anu purtatu à u ministeru. Allora pigliate l'altri fora. Serà u sistema cusì? Micca perchè l'avete pigliatu fora di u pianu. Ma questu locu hè andatu avà? Hà dumandatu chì includenu stu locu in i piani cum'è un campu di ghjocu. Dopu à e discussioni, u rapportu hè statu accettatu cù i voti di u Partitu AKP, MHP è IYI cù l'uppusizione di u gruppu CHP.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*