Eserciziu di ricerca è salvata da Gendarme in Denizli Ski Center

Eserciziu di ricerca è salvata da Gendarme in Denizli Ski Center
Eserciziu di ricerca è salvata da Gendarme in Denizli Ski Center

A squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria (JAK), chì travaglia in Denizli Ski Resort, hà realizatu un drill per eventuali incidenti in a regione.

E squadre di Gendarmerie Search and Rescue (JAK) chì travaglianu in Denizli Ski Resort cuntinueghjanu u so duvere contr'à eventuali ferite, strandings è sparizioni in a stazione di sci situata in Bozdağ à una altitudine di 2 metri in u distrettu di Nikfer di Tavas.
E squadre JAK, addestrate apposta per operazioni di ricerca è salvata in ogni tipu di cundizioni climatichi è disastri naturali, travaglianu contr'à situazioni avversi ogni annu.

E squadre chì utilizanu motociclette sopra neve è equipaghji di sci effettuanu travaglii di ricerca è salvata, primi aiuti è evacuazione in cundizioni di terrenu finu à 5 gradi sottu à zero.

E squadre di cummandu di a gendarmeria sò ancu furmati nantu à ciò chì ponu fà contr'à scenarii cattivi. U persunale hè mostratu attraversu l'applicazioni cumu truvà qualcunu intrappulatu in una valanga.

Turista feritu hè statu salvatu secondu u Scenariu

Sicondu u scenariu di l'eserciziu, un turista hà chjamatu u 112 Emergency Call Center è hà dettu ch'ellu hè cascatu è hè statu feritu dopu avè andatu per una caminata.

A squadra JAK, chì hà determinatu u locu di u turista in a stazione di ski, hà pigliatu l'azzione. E squadre ghjunghjenu in a zona in motociclette innevate è dopu scendenu à u locu di u feritu cù una barella, grazia à a stazione di corda chì anu stallatu.

E squadre furnenu i primi aiuti à a persona ferita nantu à a terra in pendenza è u purtonu à una branca. E squadre poi tiravanu sta persona è u purtonu in una zona sicura. A squadra di 4 persone hà pigliatu l'equipaggiu di sci è falò in u centru cù a persona ferita, grazia à l'aiutu di u bracciu chì anu attaccatu à a stretcher.

L'esercitu finì dopu chì a persona ferita hè stata purtata à l'ambulanza nantu à una stretcher in u spinu di a moto.

Turist Stuck in Chairlift Evacuatu

In un altru drill realizatu da e squadre in u centru, u skier stranded in a seggiovia hè stata ghjunta rapidamente.

A squadra hè ghjunta à a scena è hà pigliatu prima e precauzioni di sicurità, poi cullà nantu à u polu di a seggiovia. A squadra hà stallatu u sistema di pulley è hà ghjuntu à l'invitatu nantu à u sediu di a sedia cù l'aiutu di una corda.

A persona, chì hè stata abbassata da una altezza di 15 metri cù un sistema di facilità di corda sicura, hè stata presa da a pista è mandata à l'uspidale dopu i primi aiuti.

U cane di ricerca è salvata hà trovu u turistu chì era sottu à a valanga

U cane di ricerca è salvezza di a gendarmeria hè statu mandatu in a regione per un turista intrappulatu in una valanga.

U cane, chì hà ricevutu struzzioni da u so trainer, hà cuminciatu immediatamente à circà nantu à a superficia di neve. Dopu un pocu tempu, u cane hà cuminciatu à reagisce detectendu u pirtusu chì era cumpletamente cupertu di neve.

Dopu, a squadra JAK hà subitu scavà a neve cù e pale in manu è hà tiratu a vittima da induve era intrappulata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*