L'atelier di cuncepimentu di produttu Ankara hà iniziatu

L'atelier di cuncepimentu di produttu Ankara hà iniziatu
L'atelier di cuncepimentu di produttu Ankara hà iniziatu

A Municipalità Metropolitana di Ankara è l'Università di Gazi ospitanu u "Atelier di Disegnu di Produttu Ankara" per a prima volta in a Capitale. A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì riunisce studienti di design industriale, prufessiunali è lettori di diverse università in Turchia in l'Atatürk Sports Hall, hà da scopu di creà novi disinni è idee per a cità.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà ricevutu l'opinioni di tutti i segmenti di a sucità per aghjunghje valore à a capitale, hà fattu un novu terrenu.

Ospitendu u "Atelier di Disegnu di Prudutti d'Ankara" urganizatu per a prima volta in cuuperazione cù l'Università di Gazi, a Municipalità Metropolitana hà riunitu in stu attellu i professori di u dipartimentu di design industriale è studienti è prufessiunali prufessiunali di diverse università di Turchia.

NEW IDEE, NEW DESIGN PER A CAPITAL

Aduttendu u sensu cumunu in a gestione di a cità è tenendu in contu l'opinioni di l'urganisazioni prufessiunali, in particulare ONG, accademichi, studienti, cummercianti è citadini, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione per creà mudelli di design è idee chì revelaranu i valori di a cità.

In cunfurmità cù u scopu di fà di Ankara a capitale di u disignu, u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali hà urganizatu un attellu di cuncepimentu in l'Atatürk Indoor Sports Hall è hà preparatu a terra per a discussione di diversi approcci è idee per dà à a cità un aspettu più esteticu. .

U OBJECTU DI PROMUVERU L'IDENTITÀ CITTA'

In u scopu di u prugettu realizatu da Gazi University Design Application and Research Center, hè previstu di revelà prughjetti di design chì avanzanu passu à passu nantu à un tema ben definitu cù un scopu è un sughjettu ben definiti, mentre chì ancu scopu di mette in risaltu identità unica di a cità.

Prof., un membru di a Facultà di Architettura di l'Università di Gazi, hà enfatizatu chì hè impurtante chì l'equipaggiu è i disinni per esse selezziunati in cunfurmità cù questa cunniscenza sò fatti in cunfurmità cù l'identità è i valori di a cità. Dr. Serkan Güneş hà fattu e valutazioni seguenti:

"Durante u periodu pandemicu, avemu fattu una pruposta à a nostra municipalità metropolitana per pudè usà u sensu cumunu nantu à u disignu di l'equipaggiu urbanu in cunfurmità cù l'identità urbana di Ankara. Grazie à Diu, anu rispostu positivamente. Quì, pruveremu di fà disinni per Ankara cù 13 persone da 120 università diverse. Ogni cità hà bisognu d'equipaggiu in u cuntestu di a so propria identità unica. Quessi anu bisognu à esse cuncepitu cunscientemente. Hè bisognu à esse cuncepitu cù un approcciu participativu, è avemu travagliatu cù ABB cù questu approcciu. Prestaremu i risultati di l'attellu à u livellu di raccomandazione. Semu in cerca di quale tipu di cuntribuzioni i nostri disinni farà à Ankara. U nostru scopu hè di prumove a polifonia è Ankara à u stessu tempu. "Semu assai felici chì sta opportunità hè stata furnita per noi, grazie assai."

SUGEGE DI L'ATTERU : ANKARA

Ali Bozkurt, Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, hà assistitu à l'attellu è spiegò a storia è i simboli artistici di Ankara à i participanti chì sò ghjunti à Ankara per a prima volta, è hà rispostu à e dumande di i participanti una per una.

Dichjarà chì crede chì i disinni di mobili di strada per a Capitale seranu revelati in l'attellu tenutu in cuuperazione cù l'Università Gazi, Bozkurt hà dettu:

"Avemu a speranza chì belli disinni è opere chì cuntribuiscenu à a percepzione di a nostra Ankara emergeranu da quì. Continueremu à furnisce tali attività è supporti chì daranu à Ankara una identità, portanu Ankara à u livellu di e cità muderne è a rende più vivable. Oltre à l'università in Ankara, avemu ancu studienti di altre università cù dipartimenti di design in Turchia. "Questi studii cuntinueghjanu quì per una settimana, è i prudutti resultanti, i disinni ritenuti appropritati, seranu cunvertiti in pruduzzione, utilizati in spazii appropritati di a cità, esposti è offerti à u serviziu di u nostru populu".

À l'attellu, induve u Capu di Dipartimentu di Pulizia Mustafa Koç hà presentatu u "Progettu Ankara in a Strada" è hà fattu una presentazione, u Capu di u Dipartimentu di Estetica Urbana Selami Aktepe è u Capu di u Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia Serkan Yorgancılar anu scambiatu ancu idee cù i ghjovani designers nantu à i disinni.

I GIUVANNI VISITÀ A CITTA E FANNU OSSERVAZIONI

Mentre i ghjovani disegnatori di diverse cità anu visitatu a cità in gruppi per avè una idea di Ankara, anu osservatu in particulare e zone suciali è anu esaminatu attentamente stazioni di taxi, chioschi di vendita, fermate d'autobus, gruppi di posti è strutture di a cità.

I studienti, chì anu visitatu ancu a Fabbrica di Pane Publicu di Ankara è a Confederazione di i Disabili per esaminà i prublemi sperimentati da e persone disabili in situ, anu dichjaratu ch'elli vulianu purtà disinni culuriti à Ankara, chì hè cunnisciuta cum'è a cità grisa, è esprimenu a so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Güzide Güzel Beyesengül: "Mi sò appena trasladatu à Ankara. Dopu à u muvimentu, aghju trovu parechji prublemi quì. Cum'è un residente di una cità, eru assai disturbatu da i prublemi chì anu avutu da e persone disabile, sia u trasportu, e cundizioni di vita o u trafficu. Aghju assistitu à stu attellu pensendu chì saria bè di pruduce suluzioni per sta cità. L'attellu include ancu menti freschi è prufessiunali di stu campu. Credu chì avemu da pruduce suluzioni assai boni. Ognunu hà infurmazioni è sperienze diverse in i so sacchetti. Pensu chì i boni risultati venenu da u nostru scambiu di idee. Aghju capitu ancu chì a cumuna circava di creà una identità durante i studii identitarii. "Vi ringraziemu assai per avè datu questa opportunità".

Yusuf Yayla: "Una cullaburazione hè stata realizata cù a Municipalità Metropolitana di Ankara per determinà l'elementi urbani è l'equipaggiu di Ankara. Noi, cum'è prufessiunali è ghjovani, cuncepemu inseme sti strutture urbane. Hè un prughjettu impurtante per noi. "Furneremu u megliu sustegnu chì pudemu in questu workshop".

Tuğçe Gül Ülker: "Prima di tuttu, vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara è Mansur Yavaş per l'urganizazione di un tali avvenimentu. Mi sentu assai furtunatu. Hè fantasticu avè un ambiente induve tutti ponu sparte e so sperienze cusì. Spergu chì ci sarà più à vene ".

A riunione di presentazione è valutazione di i prudutti chì risultanu da a fine di i studii di u prugettu di designu si terrà dumenica 13 di ferraghju in l'attellu induve a brainstorming si svolge nantu à idee novi è mudelli di design chì riflettenu u spiritu di a capitale è mette in risaltu u pruduttu. identità specifica di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*