I sintomi Omicron cambiati! Chì sò i novi sintomi di a Variante Omicron?

I sintomi Omicron cambiati! Chì sò i novi sintomi di a Variante Omicron?
I sintomi Omicron cambiati! Chì sò i novi sintomi di a Variante Omicron?

A variante Omicron, chì hà causatu una splusione in u numeru di casi in u mondu sanu è in u nostru paese, hè stata di novu trà i temi più cercati di u ghjornu. Millioni di i nostri citadini in tuttu u nostru paese cercanu ancu i sintomi, u periodu di incubazione è u statutu di riunione di a variante in quistione, postu chì u numeru di casi hà righjuntu 90 mila.

Chì sò i sintomi di a variante Omicron?

Mentre i primi sintomi di coronavirus sò febbre alta è tosse, sti sintomi sò menu cumuni in a variante Omicron. I sintomi più cumuni rilevati finu à avà in a variante Omicron sò i seguenti:

  • Nasu chì corre
  • Cefalea
  • la fatigue
  • Starnutì
  • Dolore di gola
  • dolori articular

Novi Segni di Variante Omicron

Ricertamenti, a variante Delta di Kovid-19, è ancu a variante Omicron, anu causatu un aumentu di casi in tuttu u paese, in particulare in Istanbul.

Inoltre, ci era un aumentu di i casi di gripe staghjunali in tutta a Turchia. Sta situazione hà purtatu à mente a quistione di quale sò e sferenze è similitudini trà i sintomi di sti malatie.

I sintomi cumuni di a gripe includenu tosse, mal di gola, febbre, secrezione nasale, debulezza, mal di testa, dolore articular è mancanza di respirazione, starnuti, è perdita di l'olfattu è u gustu.

Variante dominante mundiale Omicron

In l'ultima settimana, circa 22 milioni di novi casi Covid-19 sò stati registrati in u mondu, mentre chì più di 59 mila persone sò morti per via di u virus.

Hè statu nutatu chì e varianti Alpha, Beta, Gamma, Delta, Lambda è Mu di Covid-19 sò tutte diminuite in a presenza glubale, mentre chì Omicron hà rimpiazzatu quasi completamente e varianti precedenti.

Hè statu dichjaratu chì u 433 per centu di i 223 mila 19 campioni pusitivi di Covid-93 raccolti da l'Iniziativa Globale per a Sparte di Dati Influenza (GISAID) da u mondu in l'ultimu mese appartenevanu à Omicron, 6,7 per centu à Delta è u restu à l'altri. varianti.

Cù sti figuri, hè statu enfatizatu chì a diffusione glubale di Covid-19 hè stata carattarizata da Omicron.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*