Quelli chì anu un rash d'urticaria deve esse testatu

Quelli chì anu un rash d'urticaria deve esse testatu
Quelli chì anu un rash d'urticaria deve esse testatu

Rimarchendu chì l'urticaria, cunnisciuta ancu com'è bugni, hè un sintumu cumuni di infizzioni virali per i zitelli è adulti, Allergistu è Presidente di l'Associazione Allergii è Asma. Dr. Ahmet Akçay hà dichjaratu chì l'infezioni ponu innescà l'urticaria è hà dettu chì quelli chì anu rash urticariale anu da avè un test Covid.

Prof. Dr. Ahmet Akçay; Ellu hà dettu chì l'urticaria, cunnisciuta ancu com'è urticaria trà u publicu, hè una tumefazione rossa pallida chì si trova in gruppi in ogni locu nantu à a pelle, simili à l'angioedema, ma l'urticaria hè sottu à a pelle piuttostu cà nantu à a superficia è l'urticaria hè spessu vistu cù angioedema. . Ellu indicò chì l'urticaria aguda hè un sintumu cumuni di infizzioni virali per i zitelli è adulti, è hà dichjaratu chì l'infizzioni virali causanu principalmente urticaria in i zitelli.

"Questu deve esse cunsideratu in u diagnosticu precoce di i zitelli cun Covid-19!"

U prufessore duttore hà dettu chì più di u 50 per centu di l'urticaria si trovanu prima o simultaneamente cù i sintomi classici di Covid-19, è chì questi rashes aiutanu à diagnosticà a malatia. Dr. Ahmet Akçay hà dettu: "A prisenza di eruzioni urticariali deve esse definitamente cunsiderata cum'è un diagnosticu di a malatia, in particulare in i pazienti chì sò stati recentemente in cuntattu cù i pazienti cun COVID-19. Dunque, hè assai impurtante per pruvà l'infezione da Covid-19 in ogni paziente cù urticaria. I dermatologi è i clinichi anu da piglià questu in contu in u diagnosticu precoce di i zitelli cun COVID-19. Perchè sti zitelli ponu trasmette l'infezzione à i genitori è i missiavi chì ponu esse in altu risicu per l'infezzione.

"Quelli cù l'infezione da Covid-19 chì anu urticaria sò più miti"

Prof. Dr. Ahmet Akçay; "Un cuntu bassu di eosinòfili pò indicà chì l'infezzione hè più severa. Hè statu osservatu chì a normalizazione di i numeri di eosinòfili furnisce una migliione clinica. Un studiu hà dettu chì i pazienti COVID-19 cù urticaria anu avutu una ricuperazione megliu è questu era duvuta à livelli più alti di eosinòfili in u sangue. L'urticaria in i pazienti cun infezione da COVID-19 hè stata osservata per migliurà in menu di una settimana. In cunclusioni, hè statu infurmatu chì eruzioni urticariali pò esse risultatu da l'infezione SARS-CoV-2. Saria assai utile per pruvà ogni zitellu è adultu cù rashes urticariali per l'infezione da Covid-19. "A prova per l'infezione da Covid-19, in particulare in quelli chì anu febbre cù urticaria è una storia di cuntattu cù qualchissia cù infezione da Covid-19, impediscenu a diffusione di a malatia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*