Reazione "Canale Concrete" di Imamoğlu: Vendite Istanbul

A reazione di "Canale Concrete" di Imamoğlu chì vende Istanbul
A reazione di "Canale Concrete" di Imamoğlu chì vende Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni in a zona chì eliminà l'inundazioni in u latu anatolianu di a cità è diventeranu in una valle di vita longu a linea Kurbağalıdere di 14 chilometri. Cummentendu i ghjurnalisti quì, İmamoğlu hà dettu: "Avemu fighjatu l'inundazione quì inseme, sfurtunatamenti, l'imaghjini chì ùn si adattanu micca à Istanbul. Quessi sò l'imaghjini chì avemu vistu in 2019, prima di piglià l'uffiziu, o ciò chì avemu vistu 2017, 2015, 2014, 4 anni fà in 5 o 6 o 7. Avemu toccu ogni locu di inundazione in Istanbul chì avemu rilevatu. Stu locu era unu di elli. Appena hà pigliatu u postu, l'avemu urdinatu per entre quì prestu ", disse.

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni in a zona chì eliminà l'inundazioni in u latu anatolianu di a cità è diventeranu in una valle di vita longu a linea Kurbağalıdere di 14 chilometri. À İmamoğlu, chì hà iniziatu i travaglii in u scopu di "Ataşehir Kurbağalıdere Göztepe Junction E5 Crossing Project" cù un annunziu radio, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı è u direttore generale di İSKİ Raif Mermutlu l'anu accumpagnatu.

İmamoğlu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i prughjetti è l'opere da u Capu di u Dipartimentu di Custruzzione di l'Acque Reflue İSKİ Mahmut Kahraman è u Capu di u Dipartimentu di İBB Park Garden è Green Area Yasin Çağatay Seçkin, hà fattu una breve valutazione à i ghjurnalisti.

"AMU TUCCATU OGNI PUNTU DI ISTANBUL CHE HA SPERIMENTU INUNDAZIONI"

U prughjettu; Enfatizendu chì l'inundazioni è l'inundazioni passate finiscinu in a regione longu l'autostrada D5, cunnisciuta cum'è E-100, è longu u lettu Kurbağalıdere, İmamoğlu hà dettu:

"Avemu fighjatu l'inundazioni, l'inundazioni è l'imaghjini chì anu creatu, chì sfurtunatamenti ùn sò micca adattati à Istanbul, inseme. Queste imagine ùn sò micca imagine da 30-40 anni fà. In altre parolle, l'imaghjini ghjustu prima di piglià l'uffiziu in 2019, o l'imaghjini chì avemu vistu 2017, 2015, 2014, 4 anni fà in 5 o 6 o 7. Prima di tuttu, dichjaremu questu: Avemu toccu ogni locu di inundazione in Istanbul chì avemu rilevatu. Parlemu di forse 50 punti assai impurtanti in Istanbul. Ùn sò micca elencu e parti minori quì. Stu locu era unu di elli. Appena ch'ellu hà pigliatu u postu, l'avemu urdinatu per entre quì prestu. Anu veramente successu in questa operazione nantu à Kurbağalıdere in una manera assai sana, cuncependu bè i principii di trasportu, facendu i spostamenti in u tempu, per dì cusì, fendu un impegnu di ghjornu per mè è finisce u travagliu in quellu ghjornu, in una manera assai pianificata. , in modu ordinatu, urdinatu è senza creà marmellate ".

"UNA VISTA DIFERENTE CREATA IN KURBAĞALIDERE"

"Avemu sempre cunnisciutu di u prublema di Kurbağalıdere cù a so parte chì scorri in u Mari di Marmara. Kadıköy Imamoğlu hà dettu: "È spartemu cù l'imaghjini quì. U travagliu chì facemu quì hè ancu assai preziosu. Cù i sforzi cumune di e squadre di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è di e squadre di İSKİ, avemu finitu quella parte in u nostru periodu, è l'avemu riunitu. Cù a ricuperazione di l'area verde chì si estende à u Parcu Ki Yoğurtçu è dopu Moda, una maghjina completamente diversa hè stata furmata quì. Perchè, sicuru, creemu una valle di vita in a lunghezza di 14 chilometri di Kurbağalıdere, chì si estende da quì à quì è cuntinueghja à Ataşehir da quì. In fatti, andemu versu stu scopu cumpiendu e rùbbriche rùbbrica per rùbbrica, cum'è i pezzi di u "puzzle". Sia Ataşehir sia Kadıköy I travaglii di separazione di l'acqua residuale è l'acqua di piova chì restanu in a regione è affettanu Kurbağalıdere sò ancu un studiu capillare di stu travagliu. Dicemu chì stu viaghju olisticu hè assai impurtante. Per chì i nostri citadini capiscenu l'investimentu di 350-400 milioni di quellu periodu cù i valori d'oghje, avete bisognu di multiplicà quasi 2,5 volte, per pudè capisce megliu u valore di questu investimentu.

"Ci importa di ogni puntu di Istanbul"

Enfatizendu chì si preoccupanu di ogni puntu di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Continuemu à risolve ogni prublema trascurata cù tutte e nostre istituzioni è urganisazioni. Diciaremu chì a nostra sulidarità cù e cumune di distrittu hè ancu impurtante quì. Offriamu un serviziu armoniu, coordinatu, assai sanu chì cuncerna ogni cumuna, ogni cumuna di distrittu, trova una suluzione à a tavula, risolve i prublemi nantu à a tavula, sia amministrativi sia tecnichi, è nantu à a basa di protokollu, chì sò stati trascurati da u passatu à u prisente, ma risolve ancu i prublemi in u campu.Cuntinuemu u prucessu. Semu in u campu è continueremu à risolve ogni prublema chì identificemu. Speru chì Kurbağalıdere, cù una vista cusì disgraziata di Istanbulites, cù u so odore assai disgraziatu, sfurtunatamenti micca cù inundazioni, induve si pò andà in bicicletta, induve una persona da Ataşehir pò ghjunghje à a stazione di metro quì camminendu o correndu à a costa di Marmara. , à a costa di Moda. Cuncluderemu sti travaglii in forma di valli chì culliganu Istanbul. U nostru travagliu nantu à e valli di a vita in questu sensu cuntinueghja micca solu in Kurbağalıdere, ma ancu in 15 punti di Istanbul. Continueremu à stà vicinu à a ghjente di Istanbul è à furnisce solu suluzioni per elli cù i nostri prughjetti chì sò umani, chì facenu felice a sucetà, chì li permettenu di campà in una cità piacevule cù i so figlioli, i ghjovani è e donne, chì ùn sò micca pazzi ma raziunale, logicu, è chì risponde à i bisogni di u ghjornu è di questa età ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*