U ghjornu mundiale di u teatru per esse celebratu in 81 cità cum'è un festival

U ghjornu mundiale di u teatru per esse celebratu in 81 cità cum'è un festival
U ghjornu mundiale di u teatru per esse celebratu in 81 cità cum'è un festival

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu ch'elli celebreranu u 27 di marzu u ghjornu mundiale di u teatru cù teatri privati ​​spargugliati in 81 pruvince.

U Ministru Ersoy, chì hà riunitu cù l'artisti di u teatru in u Centru Culturale Atatürk (AKM), hà datu infurmazioni à i membri di a stampa nantu à u festival chì preparanu in parte di u 27 March Day World Theatre.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, si riuniscenu regularmente cù teatri privati ​​​​è pruvate à piglià decisioni cumuni nantu à e strategie per l'avvene di u teatru, è hà dettu: "Comu tutti sapete, u 27 di marzu hè u ghjornu mundiale di u teatru è avemu fattu un studiu speciale per quist'annu. Avemu decisu di passà dui ghjorni sanu cù i Teatri statali è i teatri privati ​​in e 81 pruvince di Turchia. Vulemu chì u ghjornu sia pienu, micca solu u 27 di marzu, ma ancu u 26 di marzu ". disse.

Indittendu chì anu fattu una dumanda da i teatri privati ​​​​in questu cuntestu, u ministru Ersoy hà dettu: "I teatri privati ​​​​chì volenu fà i so propiu drammi inseme cù i Teatri statali duveranu applicà à noi è daremu sustegnu". Spiegò ciò chì dicenu è chì ci sò 385 applicazioni.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Di questi, 17 drammi, 69 d'elli zitelli è 86 d'elli normali, sò stati trovati degni di esse ghjucati da u nostru ghjuridiu di teatru. Issi drammi seranu messi in scena inseme à i Teatri di u Statu u 81-26 di marzu in 27 pruvince. Si feranu 198 spettaculi inseme à i Teatri di Statu. Da avà, continueremu à celebrà u ghjornu mundiale di u teatru u 27 di marzu di ogni annu aumentendu a nostra performance cù i nostri teatri privati, spargugliati in 81 pruvince. usatu e frasi.

"Assicureremu chì i Teatri Privati ​​si sò sia in Istanbul sia in Ankara"

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì u secondu Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu inizierà l'8 di Maghju è urganizeranu simultaneamente u Festival di a Strada Culturale di a Capitale.

Enfatizendu chì volenu chì i teatri piglianu una parte maiò in questi festivali, u Ministru Ersoy hà dettu: "In questu cuntestu, avemu da fà e dumande per i drammi di novu quì. Avemu da dumandà à i ghjochi chì vulete ghjucà à cuntattateci. Di novu, valuteremu secondu e spettaculi è assicureremu chì i teatri privati ​​​​siru in Istanbul è Ankara durante l'avvenimenti di u festival. disse.

"Questa hè una Applicazione Temporanea"

Rimarchendu chì furnisceranu supportu energeticu à i teatri privati ​​​​a partire da u mese prossimu, in linea cù e richieste ricevute, Mehmet Nuri Ersoy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Ci hè ancu assai di parlà nantu à e social media," I Teatri di u Statu imponenu un limitu di età à e persone di più di 65 anni ? dicendu. Questu hè un studiu interamente nantu à u focu di Covid-19. I nostri Teatri Statali anu pigliatu sta decisione perchè l'epidemie hè attualmente intensa è u numeru di casi hè aumentatu assai, perchè e statistiche di u nostru Ministeru di a Salute causanu principalmente a perdita di vita in u gruppu d'età di 65 anni è più, è sfurtunatamenti, ci hè. senza distanza suciale in u teatru per via di a so struttura è hè un arte fatta senza portà una maschera. Questa hè una applicazione tempurale. Attualmente, u numeru di casi hè ancu calatu. Pensu chì sta pratica serà finita da u 1 di maghju. Accettamu i nostri ghjucatori di 60 anni è più, chì sò attualmente in u persunale cun noi, in licenza amministrativa. Ùn li detemu micca un rolu à menu chì ùn hè assolutamente necessariu. Sta pratica cuntinuerà finu à u 1 di maghju, è dopu à u 1 di maghju, a vechja pratica serà tornata, cù u numeru di casi chì hè digià cascatu.

U Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Özgül Özkan Yavuz, u Direttore di u Teatro Statale di Istanbul Kubilay Karslıoğlu, u membru di u Cunsigliu di a Cooperativa Teatru è l'attori Mert Fırat, Volkan Severcan, Ahmet Yenilmez è Süha Uygur anu assistitu ancu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*