Apertura di u Tunnel sottumarinu più longu in Cina

Apertura di u Tunnel sottumarinu più longu in Cina
Apertura di u Tunnel sottumarinu più longu in Cina

Viaghjà per 20 chilometri nantu à una autostrada di sei corsie situata à 10 metri sottu à un lavu vicinu à Shanghai hè avà pussibule, cù u più grande tunnel sottumarinu di u paese apertu in Cina dopu quattru anni di travagliu chì costanu parechji miliardi d'euros.

Stu travagliu, rializatu in Cina, rapprisenta un veru successu tecnologicu cum'è u tunnel sottumarinu più longu di u paese. L'autostrada di sei corsie, chì passa sottu à u Lavu Taihu vicinu à Shanghai, hè esattamente 10,79 chilometri è hè l'autostrada sottumarina più longa di u paese. Circa 3 chilometri più cortu ma più largu chè u Tunnel Royfast in Norvegia ...

U più impurtante, u travagliu hè statu finitu in un tempu relativamente cortu di 20 anni, grazia à l'usu di novi tecniche per impermeabilizà u tunelu è l'usu di formidabili dispusitivi mobilizati per scavà à 4 metri sottu u lavu. Wang Tongzhou, capu di l'impresa incaricata di u cantiere, spiegò chì l'escavatore di 16 metri di longu utilizatu per u tunnellu hè interamente di fabbricazione cinese, è chì i dispusitivi di tunneling di fabbricazione straniera ùn saranu più richiesti per scavà tunnel in u cantiere. paese.

Per d 'altra banda, una vasta gamma di opere infrastrutturali sò attualmente in corso in Cina. Unu di elli hè u tunnellu più longu di u paese in custruzzione in u suburbiu di Pechino. Un altru hè un gigantesco tunnel sottumarinu, ancu più grande di quellu di Shanghai, sta volta 123 chilometri sottu à u Mari di Boha. U costu di stu travagliu hè stimatu à 32 miliardi d'euros.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*