Omikron's Sub-Variant BA.2 Detected in TRNC

Omikron's Sub-Variant BA.2 Detected in TRNC
Omikron's Sub-Variant BA.2 Detected in TRNC

A sub-variante BA.2 di Omikron, chì hè stata rilevata da l'Università di u Vicino Oriente in a TRNC, si sparghje circa 1,5 volte più veloce!

A sub-variante BA.2 di Omikron, chjamata ancu a variante "hidden" per via di e so mutazioni chì facenu difficultà l'identificazione, hè stata rilevata in u TRNC. I risultati di l'analisi annunziate da u Laboratoriu d'Analisi di Genoma di l'Università Vicine Oriente anu revelatu chì a dominanza di Omikron era 19 per centu in i casi COVID-87.2 vistu in a TRNC in e prime duie settimane di ferraghju, mentre chì a prevalenza di a sub-variante di Omikron BA.2 era 12.5 per centu, mette.

A variante di raid hè cambiatu!

Sicondu i risultati di l'analisi di u genoma annunziata da l'Università di u Vicino Oriente; A variante Omicron attualmente diffusa di SARS-CoV-19, chì provoca COVID-2, hè stata rilevata per a prima volta in u TRNC u 17 dicembre 2022 in un casu da l'esteru. A dominanza di a variante Omikron, chì si sparghje rapidamente in e duie settimane dopu, hà righjuntu u 55 per centu à a fini di dicembre. In ghjennaghju 2022, hè diventatu a variante dominante cù 95 per centu.
L'analisi di varianti realizati da Near East University nantu à 829 campioni di pazienti anu dimustratu chì a sub-variante BA.2 di Omikron hà cuminciatu à sparghje in TRNC cù sette casi. Cunsiderendu chì a so sub-variante si sparghje 1,5 volte più veloce di a variante principale, Omikron BA.2 hè previstu di diventà a variante dominante in a TRNC in e settimane à vene.

I ricercatori di a scienza di u genoma in u Laboratoriu d'Analisi di Genome di l'Università Vicine Oriente Assoc. Dr. Mahmut Cerkez Ergoren, Dr. Gulten Tuncel, Dr. I studii realizati da Gökçe Akan è u biologu molecular Melis Kalaycı cuntinueghjanu à seguità a diffusione di a sub-variante di Omikron in i ghjorni à vene.

prof. Dr. Tamer Sanlidag: "L'analisi è i dati mostranu chì a subvariant BA.2 si sparghje circa 1,5 volte più veloce di a prima versione di Omicron".

Dicendu chì a sub-variante BA.2 di Omikron, chì hè attualmente a variante dominante in u TRNC, hà cuminciatu à sparghje in u TRNC, u Rettore diputatu di l'Università di Near East Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà dettu: "L'analisi è i dati mostranu chì a sub-variante BA.2 si sparghje circa 1,5 volte più veloce di a prima versione di Omikron. Dunque, prevemu chì a tarifa di dominanza di a sub-variante, chì era 12.5 per centu in e prime duie settimane di ferraghju, aumenterà rapidamente in u periodu à vene è diventerà a variante dominante ".

prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà aghjustatu chì e caratteristiche più distintive di a subvariante sò l'altu ritmu di diffusione è a difficultà à identificà e mutazioni chì hà.

Assoc. Dr. Mahmut Cerkez Ergoren: "I nostri risultati di sequenza di u genoma virali per i ceppi Omicron BA.2 è Omikron BA.1 anu revelatu chì questi ceppi portanu differenzi genetichi significativi".

Dichjarà chì i risultati di l'analisi di sequenza chì anu realizatu cunfirmatu per a prima volta chì a sub-variante di Omikron, BA.2, hà cuminciatu à sparghje in u TRNC, Assoc. Dr. Mahmut Çerkez Ergören hà dettu: "I risultati di a nostra analisi di sequenza di u genoma virali per i ceppi Omikron BA.2 è Omikron BA.1 anu revelatu chì questi ceppi portanu differenzi genetichi significativi. "Queste diffirenzii susciteghjanu preoccupazioni chì a sub-variante BA.2 di Omikron pò esse più resistente à l'anticorpi pruduciuti da i vaccini".

Assoc. Dr. Mahmut Çerkez Ergören hà dettu: "Avemu bisognu di più dati per chjarificà stu prublema. Cù a nostra squadra forte è l'infrastruttura ben equipata, continueremu à monitorà a sub-variante di Omikron in i nostri laboratori di diagnostica è ricerca di l'Università di u Vicino Oriente è sparteremu i risultati chì avemu ottenutu cù u publicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*