Biblioteca di a nova generazione da l'Università Anadolu

Biblioteca di a nova generazione da l'Università Anadolu
Biblioteca di a nova generazione da l'Università Anadolu

Dapoi u 2016, l'Università Anadolu hà guidatu un approcciu pionieri trasformendu u cuncettu di biblioteca digitale in una "Biblioteca aperta".

U mondu di a digitalizazione cambia i nostri abitudini nurmali in a nostra vita di ogni ghjornu cù un momentu crescente, è a digitalizazione di i materiali di a biblioteca cambia a manera chì a ghjente scopre l'infurmazioni è fà a ricerca. Cù questu aspettu, hè diventatu inevitabbile per e biblioteche, chì sò una parte integrante di l'educazione è u prucessu, per acquistà una dimensione digitale cù u mondu digitalizatu. In questu cuntestu, l'Università Anadolu hà trasfurmatu u so cuncettu di biblioteca digitale in una Bibbiuteca Aperta dapoi u 2016, firmendu cusì un approcciu di biblioteca pioniera. Università Anadolu, Facultà di Educazione Open, A. Ü. Hà criatu una Bibbiuteca Open cù u travagliu coordinatu di diverse unità di l'Università, cum'è a Biblioteca è u Centru di Ricerca è Applicazioni Informatica (BAUM). In questu campu, hà trasfurmatu microfilmi, ghjurnali (locali è naziunali), classici è parechje opere diverse, cù l'opere rari, è i trasfirìu à e plataforme digitale.

Open Library serve a memoria suciale

Open Library, oltre à esse un pioniere in tutta a Turchia, trasmette a memoria corporativa di l'Università Anadolu à i so utilizatori in u megliu modu pussibule. A Biblioteca aperta, chì cuntene i libri d'archiviu è i video di u Sistema Educativu Apertu, registra ancu a memoria suciale è a memoria istituzionale mettendu dispunibili microfilmi digitalizzati è ghjurnali naziunali è lucali. À l'indirizzu induve si trovanu libri rari è classici turchi, pudete ancu accede à i libri audio. U situ web Open Library sparte ogni tipu d'uppurtunità in quantu à l'accessibilità, in particulare cù l'utilizatori disabili, in linea cù l'approcciu di "Università accessibile", chì l'Università Anadolu attribuisce una grande impurtanza. Cusì, un cuntenutu riccu di qualità assai diverse diventa accessibile per l'utilizatore quandu ellu vole, induve ellu hè in u mondu.

U numeru tutale di materiali cresce rapidamente ogni ghjornu.

A maiò parte di i materiali nantu à u situ web Open Library, chì attualmente cuntene 49314 materiali in totale, sò microfilmi di riviste è ghjurnali chì anu un postu impurtante in a storia di a cultura turca. Ci sò 1337 libri d'educazione aperti à l'indirizzu induve ci sò 804 video d'archiviu AÖF è 598 libri d'archivi AÖF. Ci sò 841 ghjurnali lucali scanati in acikkutuphane.anadolu.edu.tr, induve 3405 libri rari sò digitalizzati è trasferiti. In novu, ci sò 1569 audiolibri, 18 classici turchi è 8 publicazioni AÖS nantu à sta piattaforma digitale.

Servindu milioni di studienti di l'Università Anadolu, a Biblioteca Open hà u scopu di ghjunghje in tutta a Turchia.

A Bibbiuteca Open, induve più è più risorse sò digitalizzate ogni ghjornu cù a squadra apposta formata in l'Università Anadolu, cresce ghjornu per ghjornu. A Biblioteca aperta, chì hè aperta à l'usu di l'Università Anadolu, i studienti attivi è i laureati, u persunale accademicu è amministrativu, u so numeru hà righjuntu milioni à u mumentu, hè preparatu per l'accessu di tutti i nostri citadini in i ghjorni à vene. . L'Open Library pò esse accede gratuitamente à acikkutuphane.anadolu.edu.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*