L'educazione sessuale di u zitellu principia da a nascita

L'educazione sessuale di u zitellu principia da a nascita
L'educazione sessuale di u zitellu principia da a nascita

Üsküdar University Faculty of Health Sciences Child Development Department Lecturer Merve Yüksel è Research Assistant Pınar Demir Asma evaluatu u sviluppu di l'identità sessuale in i zitelli.

Dichjarà chì u sensu di l'identità sessuale di i zitelli si stalla in i primi 4 anni, l'esperti offrenu cunsiglii impurtanti à i genitori. Dichjarà chì i zitelli capiscenu soprattuttu a distinzione trà i picciotti è i zitelli à l'età di 2-3 anni, l'esperti anu enfatizatu l'impurtanza di cumpurtamenti curretti in u sviluppu di l'identità sessuale. Dichjarà chì l'educazione sessuale principia da a nascita, l'esperti dicenu chì u sessu di u zitellu deve esse trattatu è a privacy deve esse cura.

Un sviluppu biologicu adattatu hè ancu necessariu

Lecturer Merve Yüksel hà dichjaratu chì u sensu di l'identità sessuale di i zitelli si stabilisce in i so primi 4 anni è dice: "I zitelli di solitu capiscenu a separazione trà i picciotti è i zitelli à l'età di 2-3 anni. À u listessu tempu, capiscenu s'ellu sò una zitella o un zitellu. À questa età, mostranu u so interessu in i affari sessuale cù e so dumande è cumpurtamenti. Per sviluppà una identità sessuale adatta, hè necessariu un sviluppu biologicu adattatu. Hè appruvatu per l'organi sessuali di i zitelli per vede e caratteristiche strutturali normali è per i so hormoni per esse secreti in cunfurmità cù u so sessu. Se u sviluppu di i zitelli in ligna cù u so equipamentu sessuale esistenti hè sustinutu in cunfurmità cù u so propiu sessu, l'identità di una zitella o di u zitellu hà da sviluppà in una manera sana. disse.

I cumpurtamenti curretti sò impurtanti in u sviluppu di l'identità sessuale.

L'instructore Merve Yüksel hà listatu i prublemi chì i genitori devenu attentu à u sviluppu di l'identità sessuale di i zitelli in questu modu:

  • L'educazione sessuale deve principià cù a nascita. Accumincianu da i primi mesi, a cura deve esse cura di cumportà in cunfurmità cù u sessu di u zitellu. A privacy deve esse particularmente rispettata.
  • I cumpurtamentu chì stimulanu inutilmente a curiosità di u zitellu deve esse evitata. p.e.; cum'è marchjà nudu, tistimuniendu a relazione sessuale di i vostri genitori.
  • L'attenzione è l'impurtanza datu da a famiglia à l'area genitale di u zitellu di 1.5-3 anni pò purtà à sentimenti di pruibizione è vargogna in u zitellu. Ùn hè micca apprupriatu per premià o punisce i ghjochi sessuale è e dumande da a famiglia.

I picciotti duveranu avè l'uppurtunità di identificà

Hè impurtante s'ellu ci sò mudelli d'identificazione adattati in particulare in u gruppu di età 3-5. Un zitellu deve avè l'uppurtunità di identificà cù un babbu o un omu chì pigghia u locu di babbu. Hè impurtante chì l'identità sessuale di u mudellu babbu hè ben stabilitu è ​​maturu. Quelli chì anu un sensu debule, passiu, inseguru o esageratu di masculinità, bully, troppu duru, etc. Un babbu cù sti caratteristiche affettanu negativamente stu sviluppu.

L'identificazione hè ancu assai impurtante per e ragazze.

In listessu modu, hè valevule per a zitella per identificà cù a mamma o un mudellu chì rimpiazza a mamma. Una mamma forte, auturitaria, masculina o assai oppressa, debbuli, affetterà negativamente u sviluppu di l'identità sessuale.

L'infurmazione nantu à u sviluppu di l'identità sessuale pò esse datu à l'età di 3-4.

L'assistente di ricerca Pınar Demir Asma hà dichjaratu chì hè impurtante di dà infurmazioni nantu à u sviluppu di l'identità sessuale à i zitelli è hà dettu: "L'identità sessuale hè a percepzione interna o u sensu di esse una donna o un omu. L'identità sessuale di u zitellu hè furmatu è sviluppatu dopu l'interazzione di prucessi biologichi, psicologichi, suciali è mentali di a sessualità. Stu sviluppu principia à accade in i primi anni di vita. Hè cunnisciutu chì l'identità sessuale core principia in i primi dui anni di a zitiddina, ma hè intornu à 3-4 anni chì u sensu di l'identità sessuale si stabilisce. L'infurmazione nantu à u sughjettu deve esse ancu datu in una lingua corta è concisa in u scopu di e dumande solu da i zitelli in questa fascia di età. hà datu cunsiglii.

I cunfini duveranu esse insignati dopu à l'età di 2

L'assistente di ricerca Pınar Demir Asma hà listatu i so suggerimenti à i genitori cum'è seguente:

  • "U sviluppu di l'identità sessuale di u zitellu principia cù l'accettazione di a famiglia di a so identità sessuale.
  • Dopu à l'età di dui anni, u zitellu pò distingue trà u corpu di u zitellu è u so propiu corpu (li cunfini nantu à u so propiu corpu è u corpu di l'altri ponu esse insignati).
  • Quandu i zitelli ghjunghjenu à l'età di 3, i zitelli cumincianu à identificà cù e so mamma è i picciotti cù i so babbi. Per esempiu, cumportamenti cum'è a robba di i genitori, a rasatura cum'è u babbu per l'omi, i scarpi di a mamma, l'usu di u maquillaje di a mamma pò esse vistu. Per esempiu, duranti stu piriu, i zitelli ponu dichjarà chì si maritaranu cù i so genitori, in quale casu una risposta pò esse data cum'è "I love you, so you love you too, ma ùn pudete micca marità i genitori".

Genitori, fate attenzione à sti cunsiglii.

Indittendu l'impurtanza di cumu è in quale modu si dà l'infurmazioni nantu à u sviluppu di l'identità sessuale, l'assistente di ricerca Pınar Demir Asma hà dettu:

  • L'infurmazione deve esse trasferita in modu simplice,
  • Una lingua simplice è chjara deve esse usata,
  • Si deve leghje da i libri nantu à u sughjettu,
  • Aduprate esempi concreti, cum'è disegni, pupi, ghjoculi, pupi,
  • Solu l'infurmazioni chì u zitellu hà bisognu deve esse datu, e dumande ch'ellu face deve esse risposte,
  • Hè da esse determinatu ciò chì è quantu u zitellu vole amparà nantu à l'identità sessuale,
  • U zitellu deve esse ricunnisciutu è l'infurmazioni adattati per u so periodu di sviluppu deve esse datu,
  • Hè impurtante chì l'adulti dà sta infurmazione in lingua di i zitelli,
  • E parolle currette deve esse scelte,
  • L'educazione à l'identità di genere deve esse datu in cunfurmità cù i valori
  • Anu devenu informà chì u corpu hè privatu è appartene à l'individuu, è i genitori devenu vede sta situazione cù i so cumpurtamenti,
  • L'infurmazione nantu à l'identità sessuale deve esse ottenuta da a famiglia, chì hè a persona più fiducia è curretta,
  • U rispettu per l'identità sessuale deve esse insignatu,
  • L'adulti anu ancu fà ricerche nantu à temi chì ùn cunnosci micca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*