Se dite chì ùn site mai cuntentu, u mutivu pò esse psicologicu

Se dite chì ùn site mai cuntentu, u mutivu pò esse psicologicu
Se dite chì ùn site mai cuntentu, u mutivu pò esse psicologicu

Sè vo site unu di quelli chì pensanu chì l'alimentariu hè solu un strumentu utilizatu per suddisfà a fame fisica, vi sbagliate. In particulare l'alimenti chì cuntenenu altu carbuidrati, grassu è zuccheru attivanu u mecanismu di ricumpensa in u cervellu, chì furnisce piacè è ponu turnà in addiction à u tempu. In questu modu, manghjà pò diventà una scappata da esse un bisognu fisicu, in particulare per e persone chì anu difficultà à gestisce e so emozioni sana. A ricerca mostra chì u 75% di u mutivu di manghjà più di ciò chì necessariu dipende da u statu emutivu.

Mentre l'emozioni governanu l'alimentazione, u pesu guadagnatu pò ancu causà prublemi psicologichi. U psicologu Dr dici chì a chjave più impurtante per sbarazzà di u psicologicu, vale à dì, a fame emotiva hè a cuscenza. Feyza Bayraktar sottolinea chì i comportamenti alimentari disordinati per u statu emutivu deve esse diagnosticatu da un specialista è deve esse determinatu un prucessu di trattamentu persunalizatu. I cuncetti di "fame emotiva" è "alimentazione emotiva", chì sò stati intesu spessu recentemente, sò i cuncetti chì Succede soprattuttu quandu una persona ùn hà micca fami fisicamenti, pò esse riassuntu cum'è vultendu à manghjà quandu unu hà difficultà à gestisce l'emozioni. U psicologu Dr. dice chì u fattu chì l'alimentariu hè un strumentu utilizatu per scappà di l'emozioni difficili cum'è a sulitudine, a tensione, l'ansietà, a tristezza è l'avè purtari à prublemi maiò. Feyza Bayraktar dichjara chì l'alimentazione emotiva pò risultà in un guadagnu di pisu minacciatu per a salute, l'umore depressivu, è ancu l'evitazione di a socializazione.

A vostra fame pò esse psicologica

Bayraktar dice: "Mangiare durante i mumenti di noia, tensione, tristezza o sentimentu solu ùn causa micca solu l'aumentu di pisu", dice Bayraktar, enfatizendu chì quandu i causi sottostanti di i prublemi di l'eccessivu ùn sò micca risolti, mette a ghjente in un circulu vicious: "Emotional L'alimentazione face chì l'attenzione si focalizeghja nantu à l'alimentariu è a pienezza di u stomacu, alluntanendu cusì da l'umore angustiatu in quale si trovanu. Dopu, a persona si sente spessu rimorsu è culpabilità. À u tempu, diventa un abitudine di fà una merenda quandu site solu in casa, per andà in lettu prima chì u stomacu hè pienu è ùn pò micca dorme. Overeating è i sentimenti sussegwente di culpabilità è dispiace spinghje a persona à manghjà ancu di più; Cusì, a ghjente si trova in un ciculu difficiuli per esce. Ellu dichjara chì u so cumpurtamentu pò esse un modu di trattà cù altri prublemi psicologichi di a persona è per quessa ùn deve esse trascurata.

"Deve esse diagnosticatu è trattatu da un specialista"

Dichjarà chì hè assai impurtante per evaluà l'estatus di salute di a persona da un duttore è per stabilisce s'ellu ci hè un prublema di salute chì provoca un comportamentu disordinatu di l'alimentazione o micca, Bayraktar hà dettu chì principià u prucessu di sustegnu psicologicu u più prestu pussibule hè u primu passu. Per esse pigliatu per superà l'alimentazione emotiva. Continua: "L'alimentazione emotiva, o in altre parolle, u cumpurtamentu di l'alimentazione disordine di l'umore, deve esse diagnosticata da un specialista è un prucessu di trattamentu persunalizatu deve esse determinatu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*