IMM apre u più grande centru di rifiuti solidi di Istanbul

Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Başakşehir
Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Başakşehir

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu; Hà apertu u più grande centru di trasferimentu di rifiuti solidi d'Istanbul, chì servirà 9 distretti, risparmià 5,5 milioni di litri di carburante annu è costu 30,5 milioni di TL interamente cù l'equità di l'istituzione. Parlendu à l'apertura di u Centru di Eliminazione di Rifiuti Solidi di Başakşehir, İmamoğlu hà dettu: "U prublema di a soluzione verde hè una questione supra-pulitica. I cuncetti di Fasa fiso ùn anu micca locu in queste opere. Cumpiteremu sta rispunsabilità. S'ellu ci sò ostaculi à u so cumpiimentu, ùn ci impediscemu micca di sprimelli è di spiegà in modu trasparente davanti à i nostri citadini, chì hè rispunsevule per quelli ostaculi ", disse.

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğlu, hà parlatu in a ceremonia di apertura di u "Basaksehir Solid Waste Transfer Center", a più grande facilità in questu sensu, è a presentazione di i veiculi di cullizzioni è di pulizia di novu cumissioni. Enfatizendu chì İSTAÇ hè una istituzione assai preziosa di l'İBB, İmamoğlu hà dettu: "Una di e nostre unità, chì face a cuntribuzione più intensa à a pulizia di Istanbul, a cuscenza di esse verde è a lotta contru u clima, hè una di e nostre filiali. Cum'è İSTAÇ, apremu una facilità assai preziosa per a gestione di i rifiuti è a prutezzione di l'ambiente. Avemu presentatu a nostra visione "Soluzione Verde" per presentà a lotta contru u cambiamentu climaticu à i nostri citadini sottu una marca. Vulemu chì a nostra visione di sta Soluzione Verde hà una cuscenza chì guarda à IMM trè centu sessanta gradi cum'è istituzione è agisce dicendu "Sò ancu una parte di sta visione". Cù questu aspettu, cuntinuemu à spiegà in ogni ambiente chì pudemu ottene un grande successu cù a riflessione di questa cunniscenza chì creeremu in IMM, à tutte l'istituzioni di Istanbul è à 16 milioni di Istanbul.

"A Rinnovazione di a nostra flotta di veiculi hè ancu impurtante"

Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Basaksehir

Enfatizendu chì a facilità chì anu apertu hè una parte impurtante di a so visione di a Soluzione Verde, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, in più di sta bella è impurtante facilità, u rinnuvamentu di a flotta di veiculi hè ancu un prublema impurtante". Esprimendu chì u rinnuvamentu di a flotta di veiculi serà ancu una parte di a visione di a Soluzione Verde, İmamoğlu hà dettu: "Stu prughjettu hà iniziatu in Başakşehir in 2017. In parechji di i nostri prughjetti, avemu ancu spiegatu cumu seguitemu è compie ogni prughjettu chì cuntribuisce à l'ambiente è hè significativu per l'Istanbulisti, fendu qualchì revisione. Questu hè unu di i nostri prughjetti chì avemu finitu è ​​purtatu à a nostra cità. Perchè, avemu spressu in ogni puntu chì a nostra vista generale nantu à ogni prughjettu chì credemu benefiziu u nostru populu hè pusitivu, è chì ci hè una cunniscenza fundamentale in a continuità di l'affari sani, in particulare in l'esekzione è a gestione di l'istituzioni statali. Quì, avemu implementatu è successu unu di elli ", disse.

"L'AMBIENTE PULITA hè assai preziosa"

Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Basaksehir

Rimarchendu chì anu finitu u prugettu senza prestitu è ​​utilizendu solu l'equità, İmamoğlu hà spartutu infurmazioni detallate nantu à a facilità è u rinnuvamentu di a flotta di veiculi. Dichjarà chì cù u rinnuvamentu di a flotta di veiculi, effettueranu u stessu travagliu cù menu veiculi è u numeru di viaghji, İmamoğlu hà spartutu a cunniscenza chì risparmiaranu 5,5 milioni di litri di carburante annu, enfatizendu chì ci saranu riduzioni significati in costi di mantenimentu-riparazione è pezzi di ricambiu. Rimarchendu chì l'emissioni di carbonu diminuiranu ancu cù novi veiculi, İmamoğlu hà dettu: "In più, postu chì ci saranu menu guasti cù questi veiculi, u sistema beneficerà di sti novi veiculi in modu più efficiente. In questu rispettu, u risparmiu hè assai preziosu. Mantene l'ambiente pulitu hè assai preziosu. Inseme à l'altri prublemi, simu veramente godendu u piacè è u surrisu genuu di a ghjente di Istanbul, chì hà dettu: "Una cosa bona hè stata fatta à 16 milioni di persone oghje, è hè statu fattu un passu preziosu per presentàci una cità induve Pudemu respira più bon fiatu è aria fresca ».

"İSKİ BISOGNA 1 MILIARDI D'EURO INVESTIMENTI"

Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Basaksehir

Imamoglu hà dettu: "Solu İSKİ hà bisognu di un investimentu di 1 miliardi d'euros, chì deve esse iniziatu per chì Istanbul sia cumpletamente equipatu cù un eccellente trattamentu di l'acqua è impianti di acque reflue".

"Questu hà u so postu in u rapportu strategicu. Sfurtunatamente, quandu avemu preparatu stu rapportu, era 8-9 billion Turkish Lire. Ma avà hè ghjuntu à un costu chì và versu quasi 16, 17, 18 miliardi. Ma avemu da fà. In issu rispettu, piuttostu di fà discorsi chì sò tirati da sottu, tirati da sopra, torciati à manca è à diritta, vale à dì, per cunfonde a ghjente, mentre piglianu decisioni nant’à e nostre istituzioni, senza perde u tempu, senza impedisce tutte isse opere, sopra. numeri, numeri, raporti, invece di fà discorsi chì sò tirati da u fondu, tiratu da u cima, torcendu a so testa cusì, cusì chì a ghjente si cunfonda. , matematica, avemu da fà calculi cum'è 2 × 2 face quattru, piglià decisioni è eseguite. Quale sò? Prima di tuttu, I U presidente di l'IBB. U persunale di l'IMM. Ma u decisore hè l'Assemblea IMM è tuttu u publicu, istituzioni è amministratori di u nostru statu. U prublema principali hè quì. In questi travaglii, i cuncetti di a pulitica "fasa fiso" ùn anu micca locu; ùn deve esse. Quessi sò veri opere. Quessi sò i prublemi ligati à u bagnu di u nostru zitellu in acqua frizzante in casa. O in famiglia, si tratta di i nostri figlioli, mamme è babbi chì facenu picnics è sport in ambienti verdi. O si tratta di fà wudu in a moschea. O si tratta di u cumpletu umanu di i nostri altri bisogni. Hè una questione pulitica. I cuncetti di Fasa fiso ùn anu micca locu in queste opere. U prublema di suluzione verde hè impurtante, storica, umanitaria, cuscienziosa è una grande rispunsabilità. Cumpiteremu sta rispunsabilità. S'ellu ci sò ostaculi à u so cumpiimentu, ùn esiteremu micca à spiegà in modu trasparente davanti à i nostri citadini, chì hè rispunsevuli di quelli ostaculi ".

A COSTRUZIONE DI U PROGETTU INIZIATA IN 2017

Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Basaksehir

Ziya Gökmen Togay, u novu Direttore Generale di İSTAÇ, hà ancu spartutu infurmazioni tecniche nantu à a facilità è u rinnuvamentu di a flotta in u so discorsu. A data di iniziu di u prughjettu di a stallazione cù una superficie tutale di 26.288 metri quadrati hè u 10 di maghju 2017. A pianificazione di u prugettu hè stata fatta da a Direzzione di Gestione di Rifiuti IMM è a Direzzione di a Branca di Progetti di Superstruttura prima di 2017. A facilità, chì impiegarà circa 200 persone, hè stata custruita cù equità, senza aduprà prestiti bancari. Custa un totale di 30.513.555,20 TL, a facilità servirà 9 municipalità di distrettu in totale, vale à dì Başakşehir, Arnavutköy, Sultangazi, Gaziosmanpaşa, Avcılar, Küçükçekmece, Esenler, Bayrampaşa è Esenyurt. U centru hà 12 sistemi di carica di rifiuti solidi, è u sistema di carica hè custituitu da 12 linee di trasportu indipendenti.

118 TRUCK AND TIR Rinnovatu

Centru di Trasferimentu di Rifiuti Solidi di Basaksehir

A flotta di veiculi chì trasportaranu i rifiuti à a facilità hè stata ancu rinnuvata. Un totale di 118 veiculi di raccolta di rifiuti solidi seranu accumpagnati da 17 veiculi di pulizia definiti "Orion". Hè previstu di uperà 50 camioni di trasportu di rifiuti in a stazione. Hè previstu chì i veiculi di raccolta di rifiuti municipali di u distrittu ghjunghjeranu à a stazione di trasferimentu cù circa 450 viaghji ogni ghjornu. I rifiuti seranu trasportati à e strutture di smaltimentu cù circa 150 viaghji carichendu i rifiuti nantu à i camioni di trasportu attraversu u "sistema di carica di rifiuti solidi cù trasportatore" da i veiculi di a municipalità di u distrittu. Grazie à i veiculi cù una capacità più grande in volume, circa 5.500.000 litri di carburante seranu salvati annu. A più grande facilità di trasferimentu di rifiuti solidi di Istanbul hà una capacità installata di 3.000 tunnellate / ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*