IETT hà cuminciatu à pruvà u mudellu Avenue Electron di TEMSA

IETT hà cuminciatu à pruvà u mudellu Avenue Electron di TEMSA
IETT hà cuminciatu à pruvà u mudellu Avenue Electron di TEMSA

IETT hà cuminciatu à pruvà u mudellu Avenue Electron di TEMSA per a compra di 2022 veiculi elettrici in u so budgetu 100. Avenue Electron, chì hè un veìculu 100% elettricu è hà una autonomia di 400 chilometri, serà sottumessu à teste in diverse pesi è cundizioni stradali per una settimana. A cumpagnia hà esportatu i so primi autobus elettrici in Svezia, Praga, Romania è Francia l'annu passatu. In più di questi; U test drive di l'autobus elettricu, chì hè statu sviluppatu apposta per u mercatu di i Stati Uniti fora di Istanbul, in California cuntinueghja ...

IETT hà pruvatu u mudellu Avenue Electron di TEMSA per a compra di 2022 veiculi elettrici in u so budgetu 100. Un avvenimentu di prova hè statu fattu in u garage IETT in Istanbul per u mudellu Avenue Electron di l'autobus elettricu di a cumpagnia, chì hè statu sviluppatu interamente da ingegneri turchi in Adana è hà una gamma di 400 chilometri.

U direttore generale di TEMSA, Hakan Koralp, è u direttore di vendita di TEMSA, Baybars Dağ, anu accumpagnatu u test drive in u quale anu participatu u direttore generale di İETT, Alper Bilgili, u subdirector generale İrfan Demet è i capi di dipartimentu pertinenti.

Cuntinuendu e so attività cù u partenariatu di PPF Group, chì include ancu Sabancı Holding è Skoda Transportation, TEMSA hè diventata una di e poche cumpagnie chì anu voce in questu campu in u mondu, cù 3 mudelli diffirenti di autobus elettrici chì hà preparatu per pruduzzione di massa.

PRODUZIONE IN ADANA E VENDITA À U MONDU

Oghje, più di 66 mila veiculi di marca TEMSA sò usati in servizii di trasportu publicu in 15 paesi di u mondu. Solu in Francia, 5 mila veiculi di marca TEMSA servenu nantu à e strade di Francia. Esporta u primu veiculu elettricu in a so storia in Svezia, unu di i paesi principali di u mondu in questu campu, l'annu passatu, TEMSA hà ancu vintu l'offerta di veìculi elettrici tenuti da e cità rumene di Buzau è Arad l'annu passatu. I test drives di l'autobus elettricu, chì hà sviluppatu apposta per u mercatu di i Stati Uniti, cuntinueghjanu in u Statu di California. E batterie è i pacchetti di batterie utilizati in i veiculi elettrici esportati à l'esteru sò ancu sviluppati è pruduciuti in strutture TEMSA in Adana.

TESTED IN 6 CITTI DI TURCHIA

TEMSA, u pioniere di a mobilizazione di i veiculi elettrichi in u trasportu publicu in Turchia, hà ancu realizatu dimozioni in e cità di Gaziantep, Mersin, Antalya, Diyarbakır, Denizli è Kütahya. Inoltre, e firme ufficiali sò state firmate cù a Municipalità Metropolitana di Samsun per u primu autobus elettricu domesticu di Turchia, sviluppatu da TEMSA inseme cù ASELSAN, per chjappà e strade.

10 VOLTE PIÙ RISPARMI CHE DIESEL

I veiculi elettrichi anu 10 volte menu di carburante annu chì i veiculi diesel utilizati in u trasportu publicu. TEMSA hà u scopu di fà una cuntribuzione impurtante à Istanbul sia ambientalmente sia economicamente, cù l'introduzione di veiculi chì utilizanu l'ultime tecnulugia in u trasportu elettricu.

SERÀ TESSU IN UNA SETTIMANA

Avenue Electron, u veiculu 100% elettricu di TEMSA, serà pruvatu in Istanbul per una settimana cù i pesi posti nantu à questu. Dopu chì u prucessu di prova è di specificazione tecnica hè finitu, u prucessu di licitazione per l'acquistu di veiculi elettrici serà iniziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*