A Fundazione di u Prughjettu chì farà a Storia di l'inundazioni in Istanbul hè stata posta

A Fundazione di u Prughjettu chì farà a Storia di l'inundazioni in Istanbul hè stata posta
A Fundazione di u Prughjettu chì farà a Storia di l'inundazioni in Istanbul hè stata posta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu; Ellu pusò a fundazione di u prughjettu chì mette in a storia l'inundazioni chì sò state sperimentate per anni in i distretti di Avcılar, Esenyurt, Başakşehir è Arnavutköy. Assistendu à a "Cerimonia di inaugurazione di a custruzzione di l'acqua residuale è l'acqua di pioggia İSKİ" tenuta in u distrettu Yeşilkent di Avcılar, chì hà un pianu di zonificazione 40 anni dopu, İmamoğlu hà iniziatu u so discorsu è hà dettu chì u citadinu anzianu chjamatu Şerife Erdoğan, chì hà vistu fermu per via l'intensa participazione, hà pigliatu u postu riservatu à ellu.

"I FOTO DI U PASSU ùn si cunvene micca à sta cità"

Enfatizendu chì İSKİ hè una di l'istituzioni più ben stabilite è impurtanti di İBB, İmamoğlu hà dettu: "Ricordemu chì da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, vulemu chì ùn ci sia più vista chì ùn si adatta più à sta cità, è chì avemu prumessu di compie tutti l'opere infrastrutturali chì sò state trascurate finu à avà in questa direzzione ". Dicendu: "Avemu cumpiendu sta prumessa", İmamoğlu hà dettu, "Avemu finitu o simu per finisce quasi 80 per centu di questu. Cuntinuemu a nostra strada in a parte di u 20 per centu. Perchè questu hè una maghjina chì l'Istambuli è sta cità si meritanu. L'imaghjini in u passatu eranu una maghjina chì ùn cunvene micca sta cità. Unu di i nostri prublemi più impurtanti hè di stabilisce una infrastruttura muderna è di ottene questu malgradu tutte queste difficultà. Questu hè Istanbul. In autri paroli, sti imagine ùn pò esse mustratu à u mondu da quì. Quelli imaghjini chì sò stati sperimentati in u core di Istanbul, in Üsküdar o Sirkeci o Yenikapı o Bakırköy, Pendik o Kartal ghjustu ieri ùn ponu più esse sperimentati da i Istanbuliti. Ùn pò micca esse dimustratu à u mondu ", disse.

"I FATTI DI ELECTRICITÀ HAN ARRIVU UNA TAGLIA UNFOLDABLE"

"In l'ecunumia d'oghje, hè diventatu difficiule ancu di esce in licitazione, per ùn dì micca di fà affari. Perchè ùn pudete micca mette i costi in u locu ", disse İmamoğlu, "Ùn pudete micca mette i costi apprussimativi in ​​scrittura in qualche modu. È sta difficultà ci dà tutti i tempi assai difficili. Parechji costi anu righjuntu una pusizioni chì hè assai più di a nostra stima, disturbendu i nostri citadini è torcendu a spalle. In particulare l'aumentu di i prezzi di l'energia è u livellu insopportabile di e bollette di l'elettricità ci preoccupa veramente. Sapemu chì u nostru populu hè ancu affettatu da questu. U cunsumu d'electricità di İSKİ hè aumentatu 1 volte in l'ultimu annu. Oghje, quasi 2,5 miliardi 3 milioni di bollette di l'electricità sò previste quist'annu. Questa figura hè stata cumpletata intornu à 200 miliardi 1 milioni à i prezzi di u 380. In altre parolle, questa hè una risposta sorprendente à quantu tali costi anu aumentatu micca solu in a nostra casa, ma ancu in e nostre istituzioni ".

"RINGRAZIU PÀ U DIALOGU CHE ACCIDUTA FINA"

Dicendu, "Attualmente avemu a lotta cù difficultà à İSKİ", İmamoğlu hà dettu:

"Ci hè una Assemblea Generale di İSKİ oghje. Spergu chì e cunsultazioni sò state tenute à l'Assemblea Generale di İSKİ. I gruppi pulitichi si sò riuniti. Aghju fattu u primu principiu. Vogliu ringrazià tutti i 4 gruppi di u partitu puliticu per u dialogu chì hè cuntinuu finu à avà. L'analisi sò state fatte. L'Assistente General Manager di İSKİ è i mo altri amichi li anu fattu presentazioni è anu fattu presentazioni à e cumissioni. U multiplicatore hè simplice. U nostru Direttore Generale spiegherà oghje à l'Assemblea Generale. Hà una scala T. Regula simplice di cuntabilità. Venanu, vanu. I multiplicatori di e spese sò certi. Ùn ci hè bisognu di andà troppu luntanu. Ritornate in 2021; quantu cunsumu elettricità, scrivite. Quantu costa, multiplicate; u numeru esce. In cambiu, u so redditu hè sicuru. U redditu di İSKİ hè sicuru. Chì ? Contu d'acqua. Face questi investimenti cù i soldi chì guadagna da u Sudan. Duvè. L'acqua deve scorri in a nostra casa 7/24. Hè da trattà l'acqua chì scorri à traversu i fognari di Istanbul, è ancu l'acqua contaminata o l'acqua residuale. Avà sò tutti necessarii ".

"L'ACQUA È UN BISOGNO ESSENZIALE"

Dicendu: "Quandu guardate u budget di l'IMM, pudete esse flessibile", İmamoğlu hà dettu, "Pudete dì; Ritardemu quellu metro per un altru annu. O ùn custruemu quist'annu stu centru culturale, femu l'annu dopu. O quellu parcu, cuminciamu in 2 anni. Pudete stende. Ma ùn pudete micca dì à un zitellu in casa chì ùn vi lavaremu micca per un mesi. Ùn pudete micca dì chì ùn fate micca wudu oghje. Ùn pudete micca dì chì ùn lavate micca u vostru piattu o piattu. O ùn pudete micca dì chì ùn lavate micca a lavastoviglie. Ùn pudete micca dì chì ùn lavate micca a lavatrice. Allora l'acqua hè una necessità essenziale. Hè una questione chì pudemu chjamà u primu dirittu di ogni citadinu, chì deve esse datu 1 ore à 7, 24 ghjorni à ghjornu, senza attaccu. Malgradu issi difficultà, malgradu issi aumenti di u costu, mi aspittemu u più altu livellu di virtù in l'attitudine è l'attitudine di a nostra Assemblea, stu travagliu è servizii simili chì sò ubligatoriu per u nostru populu per furnisce un serviziu sustinibili.

"İSKİ FORNITE PIÙ DI 1 MILIARDA DI LIRA DI PLAN MANCANTE"

"A nostra Direzzione Generale İSKİ hè sottu à u minimu per ùn mette micca troppu pesu à i nostri citadini in questi ghjorni difficili; Sparte l'infurmazioni, "Questu ùn hè micca faciule per questa istituzione, hà prisentatu un pianu scrivendu un minus nantu à u so budgetu", disse İmamoğlu. È per evità a discussione da avà, spergu chì l'aghjustamentu WPI-PPI serà. purtatu torna in u sistema è chì un serviziu cusì essenziale ùn serà micca discututu ogni ghjornu cù cuncetti cum'è rialzi è simili. I trasmette à tutti i membri di a nostra Assemblea Metropolitana di Istanbul, a seconda assemblea più grande di Turchia; indipendentemente da u partitu puliticu ", disse.

MERMUTLU: "PUNTEmu A FONDAZIONE DI UN INVESTIMENTU CUN COSTO TOTALE DI 340 MILIONI DI LIRA"

In u so discorsu, u sindaco di Avcılar Turan Hançerli hà ringraziatu İmamoğlu per a suluzione di u prublema di u pianu di zonificazione di 40 anni di u distrittu di Yeşiltepe è per i servizii prestati in tuttu u distrittu. In u so discorsu, u Direttore Generale di İSKİ, Raif Mermutlu, hà dettu: "Stamu a basa di un investimentu cù un costu tutale di 340 milioni di lire in i distretti di Avcılar, Esenyurt, Başakşehir è Arnavutköy. Cù u prugettu, seranu investiti 120 chilometri di canali d'acqua di scarico è d'acqua di tempesta. In questu cuntestu, in particulare Yeşilkent Neighborhood, chì ùn hè micca statu investitu finu à avà per via di u prublema di zoning; In i Quartieri di Firuzköy, Cihangir, Denizköşkler è Ambarlı, i canali di l'acqua residuale è di l'acqua di pioggia seranu custruiti per prevene l'inundazioni. Inoltre, a contaminazione ambientale in a regione hà da vene à a fine. Custruiremu un canali d'acqua di 50 chilometri in i quartieri Yeşilkent è Firuzköy, è circa 15 chilometri in altri quartieri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*