A cellula staminale di u Firefighter serà a speranza per un zitellu chì ùn cunnosci micca u so nome

A cellula staminale di u Firefighter serà a speranza per un zitellu chì ùn cunnosci micca u so nome
A cellula staminale di u Firefighter serà a speranza per un zitellu chì ùn cunnosci micca u so nome

A cellula staminali di u bomberu di a municipalità metropolitana di Izmir Ali Sinan Batmaz, chì hà donatu cellule staminali per Öykü Arin trè anni fà, hè stata assuciata cù un zitellu chì riceve trattamentu per a leucemia. Batmaz hà dettu ch'ellu era eccitatu perchè aiutava à u zitellu chì aspetta un trasplante di medula ossea, chì ùn cunnosci ancu u nome, per mantene a vita, è disse: "Siate ancu un donatore, salvà una vita".

U Firefighter Ali Sinan Batmaz, chì travaglia in u Dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, serà una speranza per un zitellu chì hè trattatu per a leucemia. Hè statu determinatu chì a medula di Batmaz, chì hà donatu cellule staminali in a campagna "Be Hope for Story Arin" tenuta circa trè anni fà, era centu per centu cumpatibile cù un zitellu chì aspetta un trasplante di medula.

"Aviu avutu lacrime à l'ochji quandu aghju intesu a nutizia"

Batmaz hà dettu chì l'infurmazioni di u partitu li sò stati trasmessi da u Crescent Rossu è hà dettu: "Hè un sentimentu indescrivibile d'avè a speranza per a ricuperazione di un zitellu. Quandu aghju ricevutu a prima chjama, i mo ochji pieni di lacrime, era cusì cuntentu. U travagliu per esse utile à e persone. Hè u scopu di travaglià in u dipartimentu di u focu. Perchè benefiziu a sucità cù u travagliu chì facemu. Aviu avutu i stessi sentimenti durante una operazione di salvezza, durante un focu, è dopu un terrimotu. "Avà mi rende assai felice di pudè aghjunghje un significatu à a vita di qualcunu è di dà sensu à a mo esistenza è a mo vita", disse.

Siate un donatore è salvà a vita

Batmaz chjama à tutti à diventà un donatore di cellule staminali; "A causa di l'epidemie di coronavirus, a ghjente esita à dà sangue è cellule staminali. L'epidemie ùn deve micca impedisce di diventà donatori di cellule staminali. Avemu sempre a pussibilità di esse speranza per qualchissia. "U numaru di donatori di cellule staminali deve aumentà per chì i donatori ponu esse truvati per curà i pazienti", disse.

Chi hè successu?

A campagna "Be hope for Öykü Arin" hè stata lanciata da a mamma Eylem Şen Yazıcı è u babbu Çağdaş Yazıcı per Öykü Arin, chì hè stata diagnosticata cù Leucemia Mielomonocitica Juvenile (JMML) 3 anni fà in Izmir. Migliaia di persone anu donatu cellule staminali cum'è parte di a campagna. Öykü Arin hà ricivutu un trasplante di cellule staminali semi-compatibili da u so babbu è a so medula era 98,5 per centu successu.

A famiglia hà visitatu u sindaco Soyer l'annu passatu è hà ringraziatu u sindaco Soyer è i travagliadori di a municipalità metropolitana di Izmir per u so sustegnu à a campagna Be Hope for Öykü Arin.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*