U ventu di a literatura soffia in Alaçatı

U ventu di a literatura soffia in Alaçatı
U ventu di a literatura soffia in Alaçatı

A municipalità metropolitana di İzmir urganizeghja Alaçatı Story Days in u scopu di u 14 di ferraghju, u ghjornu mundiale di a storia. L'avvenimentu, chì si terrà in Piazza Alaçatı trà u 12 è u 14 di ferraghju cù u slogan "A literatura vi porta in un viaghju", riunisce artisti preziosi da Turchia.

Alaçatı Story Days sò urganizati cum'è parte di Izmir Metropolitan Municipality 14 February World Story Day. L'amatori di letteratura si riuniscenu cù 12 scrittori in a Piazza Çeşme Alaçatı cù l'avvenimentu chì si terrà per a prima volta quist'annu trà 14-23 di ferraghju cù a cooperazione di l'Associazione Turistica Alaçatı è a Società d'Arte RAAF. Inseme à i discorsi è l'avvenimenti autografi, si feranu ancu spettaculi è cuncerti.

prugramma artisticu

U primu ghjornu di Alaçatı Story Days, chì si terrà cù u slogan "A Letteratura vi porta in un viaghju", ci hè una conversazione chjamata "Estetica di Resistenza" cù Orhan Aydın è İsmet Orhan cum'è parlanti. Allora, Ümit Kartal, Beril Erbil, Tuğrul Keskin, Yusuf Akın, Nergis Seli, Polat Özlüoğlu è Hüsnü Arkan scontranu cù i so lettori. U prugramma finisci cù u cuncertu di Başıbozuk Music Group à 14.00:20.00.

Chiudendu cù "Storia d'amore"

A partire da 15.15 u sicondu ghjornu, Ilgın Olut, Murat Şahin, Cevdet Yüceer, Handan Gökçek è Duygu Özsüphandağ Yayman parleranu à i lettori di a storia. À 19.00 ci hè un spettaculu chjamatu "A Storia di u Ballu".

L'ultimu ghjornu di l'avvenimentu, induve a storia di a vita da a puesia à a musica serà cuntata, interviste seranu realizate cù Ahmet Büke, Barış İnce, Ferda İzbudak Akıncı, Aydoğan Yavaşlı, Cengiz Toraman, Cezmi Baskin, Lütfü Dağtaş è Mehmet Özçataloğlu. ognunu. A chjusura di l'avvenimentu serà à 14.00 cù u spettaculu chjamatu "Love Story".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*