Regalo di rapportu per i zitelli da Kadifekale

Regalo di rapportu per i zitelli da Kadifekale
Regalo di rapportu per i zitelli da Kadifekale

A municipalità metropolitana di Izmir hà datu un rigalu à i zitelli di Kadifekale durante a pausa. In u scopu di Kadifekale Lens Project, 150 zitelli sò stati intrudutti à u patinage di ghiaccio. U genitore di u studiente, Hekime Dimen, hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerGrazie. Ùn pudemu micca piglià i nostri figlioli in tali lochi. "U mo figliolu ùn hà micca pussutu dorme per l'excitazione da quandu hà amparatu chì vene quì".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù u principiu di ugguali opportunità in a vita urbana, i zitelli di Kadifekale sò stati intrudutti à u pattinaghju di ghiaccio durante a pausa. I zitelli 9 trà l'età di 12 è 150 anu avutu a so prima sperienza di gliding nantu à a pista di ghiaccio in l'Asık Veysel Recreation Area cum'è parte di u Prughjettu Kadifekale Lens realizatu da u Dipartimentu di Prughjetti Suciali, Studii di Ghjuventù è Direzzione di Prughjetti Suciali. Dopu à ore piacevuli, i zitelli abbandunonu a pista di ghiaccio cuntenti è i genitori cuntentu.

Kadifekale hè statu sceltu cum'è una regione pilotu

U sociologu Dilan Demir, chì hè in a squadra di coordinazione di u prugettu, hà dichjaratu chì anu realizatu diversi studii in questa regione per circa un annu è hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç SoyerAvemu sceltu Kadifekale cum'è a regione pilota perchè demu a priorità à e regioni svantaggiate in linea cù a visione di . Priurità di e donne è i zitelli. Durante a pausa, urganizemu tali urganisazioni per include i nostri figlioli in attività culturali è suciali in u centru di a cità. I nostri figlioli eranu ancu assai curiosi di a pista di ghiaccio. Hè per quessa chì l'avemu purtatu quì ", disse.

"Avemu avutu tantu divertitu"

Unu di i studienti Ecrin Emel Yalçın hà dettu: "Avemu avutu assai piacè oghje. Hè una attività assai divertente. Ùn sò mai statu in una pista di ghiaccio prima. Mi divertu assai volte ", disse. Azra Balın hà dettu ancu chì ùn avia mai sciatu prima, cusì era un pocu difficiule, ma era felice d'esse nantu à a pista di ghiaccio.

"Ùn pudia dorme cun eccitazione"

U genitore studiente Dilan Yalçın hà dettu: "I zitelli anu almenu vistu u pattinamentu di ghiaccio. Hè assai piacevule chì a municipalità sviluppa tali prughjetti ". Hekime Dimen, invece, hà dichjaratu chì a so figliola ùn pudia dorme per via di l'eccitazione, è hà dettu: "A causa di tali avvenimenti, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerGrazie. Ùn pudemu micca piglià i nostri figlioli in tali lochi per via di difficultà finanziarie. U mo figliolu ùn hà micca pussutu dorme da quandu hà sappiutu ch'ella venia quì. Eramu assai felici. Questa hè a prima volta chì a mo figliola hà scontru un tali avvenimentu. Avemu tutti sperendu a so eccitazione inseme ", disse.

Training per e donne è i zitelli

In u scopu di Kadifekale Lens Project, sò urganizati u prugramma di supportu scolasticu, drammi educativi è istruttivi, proiezioni di teatru è filmi, attelli di sustegnu è sviluppu di e donne, seminarii, studii di sensibilizazione, furmazione prufessiunale è corsi di cumpetenza. I servizii di salute protettivi, di migliurà, preventivi è di supportu sò furniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*