Avvertimentu "Obesità digitale" da Karaismailoğlu

Avvertimentu "Obesità digitale" da Karaismailoğlu
Avvertimentu "Obesità digitale" da Karaismailoğlu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì i zitelli è i ghjovani anu bisognu di ambienti digitali sicuri prima di qualcunu è hà dettu: "Cum'è calori eccessivi è eccessivi ponu fà u corpu malatu cù u tempu, u cunsumu illimitatu di tuttu u cuntenutu inutile in ambienti digitale senza filtru. provoca l'obesità digitale è l'addiction digitale. Ùn deve esse scurdatu ", disse. Karaismailoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à a contaminazione di l'infurmazioni in ambienti digitale.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà participatu à u prugramma di u ghjornu di l'Internet sicuru 2022 cù un missaghju video. Nutendu chì passemu per un periodu in u quale a sicurità in linea diventa sempre più impurtante ogni annu, Karaismailoğlu hà dettu: "A dumanda per l'internet è i canali di e social media hè aumentata, soprattuttu cù u trigger di e cundizioni epidemiche. Di sicuru, cum'è i tassi di usu di sti canali anu aumentatu, i periculi è i risichi sperimentati in questi canali, chì sò alimentati da l'utilizatori è e dati creati da l'utilizatori, anu ancu aumentatu considerablemente. Parechji risichi digitale, in particulare u cyberbullying, l'abusu in linea di i zitelli, i social media è l'addiction à u ghjocu, anu righjuntu un livellu chì minaccia i nostri figlioli oghje. À questu puntu, hè estremamente impurtante d'utilizà l'Internet è i canali di e social media in cunscienza è in modu sicuru ".

FORNIRE UN MONDU DIGITALE "PULITE" È "SAFE" hè UNU DI I NOSTRI OBIETTIVI

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'ellu crede chì l'usu di "Safe Internet Service", chì hè statu creatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione è pò esse preferitu cum'è duie opzioni secondu e famiglie è i zitelli, seria benefiziu soprattuttu à questu puntu, è hà fattu. e seguenti valutazioni:

"Invitemu i nostri citadini à aduprà stu serviziu. À l'occasione di u "Safe Internet Day", vogliu enfatizà una volta di più chì hè unu di i nostri scopi più impurtanti di offre un mondu digitale "pulitu" è "sicuru" in ogni aspettu à i nostri figlioli, i fratelli è tutti citadini nati in un mondu digitale. Ùn deve esse scurdatu chì i nostri figlioli è i ghjovani anu bisognu di ambienti digitali sicuri prima di qualcunu ".

AMU RISULTATI PUSITIVI DA U STUDIU "I DATI DI TURCHIA DEVE STARE IN TURCHIA"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i risultati pusitivi sò stati ottenuti da i studii iniziati dicendu chì "I dati di Turchia duveranu stà in Turchia" per prutege a privacy di e dati persunali, è chì accoglienu l'usu generalizatu di l'applicazioni di messageria naziunale è naziunale, è chì crede chì aumenta a cuscenza digitale. Dicendu, "I media digitale sò diventati una rapprisintazioni di l'imperialismu culturale, soprattuttu per a nostra ghjuventù", u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"À questu puntu, duvemu esse una sucità chì pruduce usendu l'internet in cunscienza, senza cunsumà a so mente, u tempu è l'energia usendu l'internet è e rete suciale in modu irresponsabile. Ùn permetteremu micca i sviluppi tecnologichi è i media digitale per catturà è cunsumà noi è i nostri figlioli. Ùn deve esse scurdatu chì u cunsumu di tuttu u cuntenutu innecessariu necessariu senza un filtru in l'ambienti digitale pruvucarà l'obesità digitale è l'addiction digitale, cum'è l'eccessivu è eccessivu di calori pò fà u corpu malatu cù u tempu. Ci sò parechji risichi in Internet è e rete soziale, cum'è l'assassiniu di a reputazione, a disinformazione, a fraude digitale, a propaganda terrurisma, l'insulti. Passemu per un periodu in quale hè estremamente impurtante di creà una cuscenza digitale in a sucetà, cù i mezi legali in a lotta contru un cuntenutu cusì dannosu è illegale. Cridemu chì multiplicà a bontà è pruduce un cuntenutu bonu hè una forza strategica in a lotta contru u male. Illuminant lui-même et la société avec un contenu positif et utile, en protégeant ses valeurs culturelles et morales et en faisant un pas plus loin; L'individui chì pruducianu è formanu a tecnulugia anu ancu modellu u futuru ".

Cù sta credenza, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di Comunicazione hà iniziatu u "Prughjettu di Produzione di Cuntinutu Digitale Open Source", per sviluppà è sparghje a cultura di l'apprendimentu, per cuntribuisce à a trasfurmazioni di l'alfabetizazione digitale in tecnulugia, benessere suciale è felicità, sviluppu, l'arte, a scienza è l'innuvazione hà dichjaratu chì anu trovu stu prughjettu assai preziosu.

A CONTAMINAZIONE DI L'INFORMAZIONI hè u prublema più grande in l'ambiente digitale

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "Unu di i più grandi prublemi in l'ambienti digitale oghje hè senza dubbitu a "inquinazione di l'infurmazioni" è i centri chì cercanu di guadagnà u putere alimentandosi di sta contaminazione. L'infurmazioni falsi è ingannevoli chì esistenu in ogni periodu anu aumentatu cù l'usu generalizatu di i canali di e social media è hè falatu cum'è una nuvola negra nantu à a libertà d'infurmazione di i nostri citadini. In l'ambienti digitali induve a bugia è a verità sò intrecciate, l'usu cuscente di l'internet è i canali di e social media è l'acquistu di cumpetenze di alfabetizazione digitale sò trà e cose principali da fà per ghjunghje l'infurmazioni ghjusta è detectà infurmazioni falsi. À questu puntu, hè indispensabile di sceglie fonti di nutizie affidabili, micca di s'appoghjanu in u cuntenutu senza fonti, di utilizà l'internet in cunscienza, è di luttà contr'à i bugie è a contaminazione di l'infurmazioni.

Enfatizendu chì a tecnulugia è a digitalizazione sò significati quandu serve l'umanità è sò aduprate per u benefiziu di l'umanità, Karaismailoğlu hà dettu: "U travagliu per stabilisce un ordine in quale l'umanità ùn hè micca sottu u cumandamentu di a tecnulugia, ma ancu in u ciber terrenu, induve a tecnulugia hè à dispusizione di l'umanità, è spergu chì sta cuscenza serà furmata in tutta a sucità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*