I dirigenti di l'industria di a moda sustenibile miranu à 2022 miliardi di dollari d'esportazione in 1,6

I dirigenti di l'industria di a moda sustenibile miranu à 2022 miliardi di dollari d'esportazione in 1,6
I dirigenti di l'industria di a moda sustenibile miranu à 2022 miliardi di dollari d'esportazione in 1,6

L'associazione di esportatori di vestiti è vestiti di l'Egeu, chì hè un pioniere in a sustenibilità trà l'associazioni di esportatori in Turchia, hà lasciatu l'annu 2021 cù un rendimentu d'esportazione di 14 miliardi 1 milioni di dollari cù un aumentu di 489 per centu. EHKİB hà u scopu di esportà 2022 miliardi di dollari in 1,6.

U presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Abbigliamentu è l'Egeu, Burak Sertbaş, u Vicepresidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu di l'Abbigliamentu è di l'Abbigliamentu, Seray Seyfeli, è u Vicepresidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu di l'Abbigliamentu è di l'Abbigliamentu, Toygar Narbay, anu valutatu u prucessu di 4 anni è annunziatu a so agenda 2022 è i so obiettivi per u prossimu. tempu à a cunferenza di stampa.

Burak Sertbaş, presidente di l'Associazione per l'Esportatori di Prêt-à-Porter è di l'Abbigliamentu di l'Egeu, hà dichjaratu chì, mentri l'esportazioni di prêt-à-porter di Turchia anu aumentatu di 2021 per centu in 2020 à 18 miliardi di dollari in paragunà à 20,2, hè aumentatu di 2019 per centu cumparatu cù u listessu periodu di 14. XNUMX.

"I primi 5 paesi chì sò ghjunti à u primu postu in l'esportazioni settoriali in Turchia eranu Germania, Spagna, Inghilterra, Paesi Bassi è Francia. L'esportazioni EHKİB ammontavanu à 1 billion 489 million dollars. E nostre esportazioni anu aumentatu da 2020 per centu cumparatu cù u 14 è da u 2019 per centu cumparatu cù u 13. I primi 5 paesi à quale esportemu a maiò eranu Spagna, Germania, Inghilterra, Paesi Bassi è USA. U nostru investimentu in u disignu hà un grande rolu in ghjunghje à u nostru scopu di esportazione. Semu trà i settori d'esportazione di più valore di Turchia. Mentre u prezzu di l'unità di esportazione di Turchia in 2021 era di 13,3 dollari, u prezzu di unità di esportazione di EHKİB in 2021 era di 16,9 dollari. I prezzi unità di a nostra industria sò assai sopra à a media di Turchia ".

Agenda 2022: serviziu di cunsulenza di sustenibilità à tutti i membri, prughjettu UR-GE

Sertbaş hà dichjaratu ch'elli continueranu à travaglià per rinfurzà l'infrastruttura sustenibile di e nostre cumpagnie in 2022. In questa direzzione, continueremu à travaglià nantu à tematiche cum'è u calculu di l'impronte di carbonu di tutte e nostre imprese, a riduzione di l'emissioni di gas di serra è a gestione di i rifiuti. Cum'è EHKİB, continueremu l'attività di u nostru prughjettu UR-GE in u campu di a sustenibilità. In u 2022, cum'è unu di i settori di Turchia cù e più alte esportazioni di valore aghjuntu è chì guidanu a trasfurmazioni, ci sforzemu di creà una agenda d'innuvazione naziunale mettendu a sustenibilità in u nostru focus. dettu in e so parolle.

Uniscendu e forze in u mercatu tedescu dopu a Spagna cù ETHİB-UTİB, Cumitatu Danese di Procurement, strettu cuntattu cù i paesi scandinavi

Burak Sertbaş hà aghjustatu chì anu iniziatu a preparazione per a fiera PV Manufacturing Paris chì si terrà in lugliu è a fiera Munich Fabric Start chì si terrà in settembre.

"Avemu pianificatu d'urganizà una Delegazione Commerciale Settoriale Tedesca cumuna cù a nostra Associazione, ETHİB è l'Associazione di Esportatori di Tessili Uludağ (UTİB). In marzu, urganizeremu a nostra 2ª Missione di Acquisizione Danese in Izmir in cooperazione cù u Cunsulatu Generale Danese in Istanbul. Semu ancu in cuntattu cù a catena francese di vendita Monoprix. Quist'annu, vulemu fà un'attività per i nostri membri. Vulemu soprattuttu aumentà a cuscenza di u nostru prughjettu participendu à tutti l'avvenimenti chì urganizemu cù a nostra marca AHA. Cum'è l'Unione, continueremu i nostri cuntatti cù i nostri stakeholder in Svezia, Danimarca è Finlandia, chì sò trà i paesi principali di u mondu in quantu à a sustenibilità ".

I ghjovani anu annunziatu i so nomi à u mondu cù u BEI Fashion Design Competition

Parlendu di u Concorsu di Design di Moda BEI, chì urganizanu ogni annu per apre a strada per i ghjovani disegnatori è li portanu à u settore, Burak Sertbaş hà dettu: "Avemu urganizatu u 14e Concorsu di Design di Moda BEI cù u tema "U Messaghju". . Avemu mantenutu a prumessa di a sfilata di moda chì avemu fattu à i nostri finalisti cù u sustegnu di İZFAŞ, ancu s'è avemu tenutu a finale di u 15u Concorsu di Design di Moda, chì u tema avemu determinatu cum'è "Tech-tility" in u quadru di prublemi di sustenibilità è digitalizazione, in ambiente digitale per via di e cundizioni pandemiche. Cumpitemu u prucessu di cucitura di a 16a cumpetizione è cuntinuemu cù a preparazione finale. 16. Avemu determinatu u tema di u cuncorsu cum'è Contact-less. A mancanza di cuntattu chì avemu sperimentatu durante u prucessu di pandemia hè stata efficace à sceglie stu tema ". disse.

L'ingegneri ambientali sò impiegati in i prughjetti EHKİB, UR-GE sia in sustenibilità sia in tessili tecnichi.

Spieghendu chì anu iniziatu u prughjettu UR-GE "Sviluppu di una Competizione Sostenibile in u Settore di u Ready-to-Wear", Sertbaş hà dettu chì u scopu di e cumpagnie diventanu più tecnicamente competenti in u sughjettu di a sustenibilità.

"Un altru prughjettu UR-GE cumpletu hè u "Sviluppu di u Potenziale di Esporta in u Prughjettu di l'Industria Tessile Tecnica". Dopu à l'analisi di i bisogni è a furmazione, hè stata realizata una attività di cunsulenza nantu à "Sviluppu di Prudutti Tessili Tecnicu Pruttivu è Medicu", tenendu in contu l'infrastruttura è l'esperienza di e cumpagnie participanti.

L'academia è l'industria si uniscenu cù u prughjettu Circular Ideas

Dichjarà chì cù u prughjettu Circular Ideas, anu u scopu di sustene i studienti per creà prughjetti creativi ligati à a sustenibilità in u settore di vestiti pronti è tessili sottu a guida di persone impurtanti di u mondu cummerciale, Sertbaş hà dettu: "In u scopu di u prugettu. , l'Ecunumia Circular, Circularità in Tessile, Creazione di l'imaghjini persunali, materie prime tessili sustinibili, mudelli di cummerciale sustinibili è Avemu urganizatu furmazioni nantu à e cumpetenze di cumunicazione è hà riunitu i nostri studienti cù rapprisentanti di u settore. U nostru prughjettu cuntinueghja ". disse.

AHA (AegeanHasApparel) A porta di l'Egeu versu u mondu

Burak Sertbaş hà dettu: "Avemu iniziatu u nostru prughjettu chjamatu AHA (AegeanHasApparel) per prumove l'industria di vestiti pronti di a Regione Egea à scala internaziunale. Avemu cuncepitu a marca AHA cum'è una piattaforma chì centralizza tutte l'attività di cumunicazione da esse realizatu da a nostra Associazione in u mondu. In questa direzzione, avemu creatu un situ web è cullate l'infurmazioni di cuntattu di e nostre cumpagnie in un ambiente unicu. Attualmente, ci sò quasi 100 pruduttori registrati in u nostru situ. E dumande chì venenu attraversu u situ sò trasmesse à l'indirizzi e-mail di e nostre cumpagnie registrate in u sistema. disse.

Tutte l'attività è i prughjetti di EHKİB sò cuncentrati in a sustenibilità.

Ricordendu chì anu dichjaratu u 2020 cum'è l'"Annu di a Sostenibilità", Sertbaş hà listatu l'attività di EHKİB, chì hè u capu di a sustenibilità in Turchia, cum'è seguente:

"Prima di tuttu, avemu unitu e forze cum'è l'Istitutu Svedese, İzfaş è l'Associazioni d'Esportatori di l'Egeu à If Wedding in ghjennaghju 2020, è avemu tenutu a Mostra di a Rivuluzione di a Moda, chì hè stata tenuta in parechje cità di u mondu, in İzmir. In questu cuntestu, avemu accoltu Ekoten, Yeşim Tekstil, Orta Anadolu è Unitks in a nostra serie "Discussioni di sustenibilità", chì avemu iniziatu in linea in 2020 cù a cuuperazione di H&M è hà continuatu in 2021. Infine, cù a cuuperazione di Team Finland è Finlandese Textile and Fashion, avemu u scopu di sparte infurmazioni trà e cumpagnie finlandesi è turche, è à sente l'aspettattivi di e cumpagnie finlandesi da i pruduttori, esempi di bona pratica è soluzioni innovative da a perspettiva di u Green Deal. "

Avemu urganizatu a participazione naziunale di e fiere più prestigiose in u mondu, EHKİB hè in a fiera Premiere Vision Paris cù 17 cumpagnie in ferraghju.

Seray Seyfeli, Vicepresidente di l'Associu di l'Esportatori di Vestiti è di l'Abbigliamentu di l'Egeu è Presidente di u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Esteru, hà dettu: "Avemu membri 300. Tuttavia, solu circa 50 cumpagnie participanu in fieri à l'esteru. Svilupperemu prughjetti per aumentà a participazione di e nostre imprese chì ùn ponu micca prufittà/participà à e fiere ma sò i nostri membri. Vulemu migliurà e capacità di e nostre cumpagnie chì sò appena cuminciati à exportà. Avemu participatu à a Premiere Vision Fair, una di e fiere più prestigiose di l'industria di u vestitu ready-made, chì hè tenuta duie volte à l'annu in Parigi, in Francia, cù quasi 30 cumpagnie ogni annu, è avemu urganizatu una urganizazione di participazione naziunale. Avemu participatu à a fiera di Munich Fabric Start Sourcing, a fiera digitale Global Apparel Sourcing Expo, chì hè stata realizata simultaneamente cù a fiera Munich Fabric Start, una di e fiere più famose in u mercatu di tessili, in Munich, Germania. Avemu pigliatu u nostru postu in a fiera Fashion Prime organizata da İZFAŞ in settembre. In ferraghju 2022, participemu à a fiera Premiere Vision Paris cù 17 di e nostre cumpagnie. Avemu finitu tutti i nostri priparazioni. Un totale di 16 cumpagnie anu participatu à 233 fiere fisiche è digitale. disse.

Nove cullaburazioni cù l'Olanda, a Finlandia, a Germania, a Spagna è a Danimarca

Seyfeli hà cuntinuatu e so parolle spieghendu chì e riunioni di cummerciale bilaterali sò state urganizate per aumentà l'esportazioni di a regione è per sviluppà a cooperazione trà e cumpagnie membri di fabricatori è esportatori è e cumpagnie rapprisentanti chì operanu in a regione:

"Avemu tenutu u primu fisicamente in uttrovi 2019, u sicondu digitale in dicembre 2020, è u terzu in settembre 2021 simultaneamente cù a fiera Fashion Prime. In a listessa fiera, avemu urganizatu una urganizazione di cumitatu d'acquistu cù u sustegnu di u nostru Ministeru di u Cummerciu. In ghjennaghju 2019, avemu riunitu i nostri membri cù importatori da Grecia, simultaneamente cù a fiera If Wedding, è cù cumpratori da Bulgaria, Croazia è Maroccu, simultaneamente cù a fiera Fashion Prime, una di e nostre prime attività fisiche, in settembre 2021. Avemu urganizatu riunioni d'affari fisiche è virtuali in Olanda in 2018, cù cumpagnie basate in Germania, Paesi Bassi è Belgio in 2019, è cù cumpratori in Olanda è i paesi circundanti in 2020. In u 2021, avemu urganizatu una Delegazione di Cummerciu Virtuale Spagnola inseme cù l'Associazione di l'Esportatori di Tessili è di Materie Prime di l'Egeu è l'Associazione di l'Esportatori di Tessili Uludağ.

Pruva chì l'Europa hà cambiatu l'attenzione in Turchia.

Mencionendu chì anu ospitatu marche di vestiti danesi pronti in Izmir in Novembre 2021, Seray Seyfeli hà dettu chì anu urganizatu riunioni bilaterali cù a participazione di 35 cumpagnie.

"U fattu chì l'offerta di u cumitatu d'approvvigionamentu hè vinuta da Danimarca hà dimustratu chì l'interessu di l'Europa in l'acquistu da a geografia vicina hè stata spustata in Turchia. Un'altra prova di fornitura da a geugrafia vicinu hè vinuta da a dumanda di a cumpagnia di u Gruppu Boohoo per fà una reunione cù i pruduttori in a nostra regione. Avemu riunitu u rapprisentante di u Gruppu Boohoo è i pruduttori di a nostra regione in l'ambiente digitale. 4 prughjetti UR-GE sò stati realizati in un periodu di 3 anni. Per aumentà a cumpetitività di e nostre cumpagnie membri in i mercati internaziunali è per assicurà una crescita di l'esportazioni sustenibili à mediu è longu termine, u "Prughjettu di Sviluppu di l'Esportazione di l'Apparel" per a Germania, l'Olanda, l'Inghilterra è a Scandinavia hè stata cumpletata cù successu ".

EHKİB hè longu in cuntattu cù i paesi scandinavi, chì sò in prima linea di a sustenibilità.

Seyfeli hà dettu: "In u scopu di a serie di attività pensate per a Danimarca, unu di i nostri mercati di destinazione in u scopu di u prugettu, CIFF è Revolver, chì sò fieri di marca di prêt-à-porter tenuti in Copenhagen u 7-9 d'Aostu 2018. , sò stati visitati cù e nostre cumpagnie UR-GE. Da u 26 à u 29 di nuvembre 2018, in u scopu di u Prughjettu UR-GE per a migliurà l'esportazioni di vestiti pronti, riunioni bilaterali d'affari sò state tenute in Copenhagen è Ikast, Danimarca, cù a participazione di 12 di e nostre imprese. In maghju 2019, riunioni di cummerciale bilaterali sò state realizate trà e cumpagnie scandinave è e nostre cumpagnie participanti à u prughjettu in Stoccolma, in Svezia ". disse.

Avemu u scopu di esse u centru di a produzzione di moda pulita

U vicepresidentu di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu di Prêt-à-Porter è di l'Abbigliamentu di l'Egeu, Toygar Narbay, hà spiegatu chì anu cuntinuatu a so furmazione sottu u nome di "Giornate di Sostenibilità BEI" in a prima mità di u 2021, in cooperazione cù l'Accademia di Sustainability è l'Associazione per u Sviluppu Sostenibile, in u XNUMX. a seconda mità di l'annu.

"Semu in una grande trasfurmazioni per fà una produzzione sustinibili in i nostri imprese. Sapemu chì avemu bisognu di inizià a trasfurmazioni in a nostra perspettiva è a cuscenza di a rispunsabilità suciale davanti à i nostri affari è chì a parte di i rapprisentanti di u settore hè più grande. Cum'è Turchia, facemu grandi sforzi per guidà sta trasfurmazioni è u scopu di diventà u centru di a produzzione di moda pulita in u futuru. Duranti u periodu di 4 anni, parechje serie di furmazione sò state urganizate in ambienti fisici è digitale, è oratori famosi sò stati ospitati. I nostri cumpagnii, chì esportanu più di 2 milioni di dollari, sò premiati in categurie bronzu, argentu, oru è platinu ogni annu. Una cerimonia di premiazione si terrà u 2021 di ferraghju 2 per e nostre cumpagnie chì anu esportatu più di 23 milioni di dollari in 2022.

EHKİB investe in u futuru: u tassu di occupazione di l'ingegneria tessili hè aumentatu à 83 per centu

Toygar Narbay hà dettu chì stanu realizanu u prughjettu "Aumentà a Percezione di l'Ingenieria Tessile" di l'Associazione di Esportatori di Tessili è Materie Prime di l'Egeu per presentà u dipartimentu di Ingegneria Tessile à i studienti di u liceu per risponde à i bisogni qualificati di l'ingegneria tessili. e cumpagnie.

"Semu in u terzu annu di u prugettu. Offremu borse di studiu uguali à u salariu minimu nettu à i primi 20 mila studenti, 20% di u salariu minimu à i studienti trà 50-70 mila è 50% di u salariu minimu à i studienti trà 80-50 mila. Un totale di studienti 80, chì anu sceltu u dipartimentu di l'ingegneria tessili in u scopu di u prugettu è classificatu in i primi 230 mila, anu u dirittu di riceve borse di studiu, ancu questu annu. In u nostru prughjettu, chì hà almenu un semestru di opportunità di stage applicata, u 16 per centu di i studienti chì studianu in u dipartimentu di l'Ingenieria Tessile anu l'uppurtunità di acquistà una sperienza pratica principiendu a so vita cummerciale prima di graduate. Mentre u tassu d'occupazione di u dipartimentu di l'ingegneria tessili era di 42 per centu prima di u prugettu, sta rata hè avà di 83 per centu ".

McKinsey: Turchia hè u paese più prominente trà i paesi fornitori di moda

Narbay, u settore; Hà sottolineatu chì e so esportazioni, cumpresi vestiti pronti, tessili è vestiti di pelle, sò 35 miliardi di dollari è 55 miliardi di dollari cù a produzzione di u mercatu domesticu.

"L'industria di ready-to-wear solu crea un valore aghjuntu netu di $ 17 miliardi. In questu sensu, hè u settore più grande chì reduce u deficit di u cummerciu esteru è pruduce un surplus net di valuta. Cù a nostra solida infrastruttura sustenibile, i nostri investimenti in una produzzione più pulita è u nostru vantaghju di esse vicinu à l'Europa, predice chì e nostre esportazioni di vestiti pronti ghjunghjeranu à 2022 miliardi di dollari in 22, è chì e nostre esportazioni seranu 1,6 miliardi di dollari cum'è EHKİB. Cumu hà dichjaratu McKinsey, chì face predizioni nantu à l'industria di a moda per u 2022, Turchia pare esse u paese più prominente trà i paesi di i fornitori di moda. Cridemu chì ci saranu opportunità significativu quandu u nostru paese aumenta i so investimenti in u campu di a pruduzzione sustinibili in u settore. In particulare, a creazione di centri di riciclamentu è l'aumentu di a pruduzzione di materia prima cù materiali riciclati farà a Turchia un paese fornitore più preferitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*