U 2u Forum Internaziunale di Media è Islamofobia principia

U 2u Forum Internaziunale di Media è Islamofobia principia
U 2u Forum Internaziunale di Media è Islamofobia principia

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà assistitu à u 2u Forum Internaziunale di Media è Islamofobia. Ersoy, "2. In u so discorsu à l'apertura di u Forum Internaziunale di Media è Islamofobia, hà dichjaratu chì l'occupazione è a mentalità culuniale chì data di centinaie d'anni ùn hà micca cambiatu in l'ultimu seculu, cum'è pò esse capitu da l'esempii di Srebrenica, Khojaly, Karabakh, Myanmar. è Siria.

Dichjarà chì l'unica sfarenza era ch'elli anu attaccatu à i musulmani chì ùn eranu micca impotenti, impotenti è indifesi cum'è prima, Ersoy hà dettu chì, dapoi a prima cruciata, quelle spidizioni sò sempre cuntinuvate nantu à a piazza è à a tavula, è più andavanu, i più grande a so frustrazione.

Dichjarà ch'elli facenu un mondu islamicu cù una pupulazione chì si avvicina à 2 miliardi oghje, Ersoy hà dettu chì quelli chì sò disturbati da u fattu chì l'Islam hè a religione chì si sparghje più veloce in u mondu oghje, malgradu tutte e calunnie è a gestione di percepzioni in quale tuttu da a pulitica. à l 'arti, realizatu da spending billions d'euros è di dollari, veni usatu, pò pruvà à superà u so discomfort.

"Ùn avemu micca classificatu u valore chì demu à e persone secondu a geografia in cui vivenu"

Dichjarà chì a pusizione di i media nantu à sta questione hè stata vistu una volta di più nantu à u dulore di a guerra in Ucraina, Ersoy hà ricurdatu i discorsi utilizati da certi ghjurnalisti è persone autorizate in emissioni in diretta, è cuntinuò cusì:

"Questi esempi sò assai impurtanti in quantu à dimustrà u stilu di discorsu di i media chì forma a basa di l'islamofobia è cumu questu stile si trasforma in una espressione razzista in bocca di un individuu fora di i media. Hè veramente spaventosa, soprattuttu quandu una persona educata cum'è u diputatu procuratore generale crede chì l'espressioni aduprate sò argumenti impurtanti per mubilizà a sucetà europea. Perchè tandu vedemu un esempiu di un individuu chì accetta u razzisimu europeu cum'è standard per chì a vita umana pò esse degna di salvà.

Per furtuna, ùn avemu mai alluntanatu da a nostra strada cusì. Ùn avemu micca classificatu u valore chì attachemu à l'esseri umani secondu u culore di i capelli è l'ochji, a geografia, a razza, a lingua è a religione. Hè per quessa chì si sò rifuggiati in a cuscenza di sta nazione, in i cunfini di stu paese, cun fiducia è speranza, cum'è in u passatu. Nimu hà da pudè cambià questu. Nisuna bugia, nè calunnia ùn ci ponu smette di esse quellu chì simu, o strappaci da a nostra essenza è i nostri valori ".

"Fà u megliu usu di u mondu digitale hè diventatu una necessità"

Evaluendu chì a criminalizazione di i discorsi è l'azzioni destinati à sparghje l'Islamofobia hè un modu efficae per impedisce ogni tentativu publicu di fà a società aduttà l'Islamofobia, Ersoy hà dettu chì in più di questu, l'attività educativa pò esse realizata nantu à l'Islam è i Musulmani, da i zitelli à l'autorità ghjudiziarie. è unità di sicurità.

Puntendu chì parechji di quelli chì temenu i musulmani oghje è vedenu l'Islam cum'è una minaccia ùn pò micca basà i so sentimenti nantu à una ragione valida, Ersoy hà dettu chì sti idee ùn sò micca basati nantu à a cunniscenza, ma nantu à u preghjudiziu è u cundizionamentu, è chì u modu per rompe questu hè attraversu a cunniscenza è l'educazione.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy hà dettu:

"Credu chì u fattore più impurtante serà l'unità è a sulidarità di u mondu islamicu. Perchè a realizazione di ogni idea chì avemu prupostu hè pussibule cù u putere di sta unità. Inoltre, stu putere hà u putenziale di furzà i bugiardi à a verità. Micca solu cù a televisione è i ghjurnali, ma soprattuttu oghje, hè diventatu una necessità per fà u megliu usu di u mondu digitale, da i ghjoculi à e social media. Senza dubbitu, u superstiziosu hè cundannatu à esse persu. Quantu più acceleremu questu cù u nostru travagliu, più vite salvemu è più impactemu l'umanità. Ùn esiteremu mai à piglià sta rispunsabilità ".

Dopu u so discorsu, Ersoy hà parlatu cù u presidente di a cumunicazione Fahrettin Altun, chì sustene l'urganizazione, è u presidente RTÜK Ebubekir Şahin, chì hà urganizatu u foru, Ali Erbaş, presidente di l'Affari Religiosi, è u rettore di l'Università di Scienze di Ankara Prof. Dr. Yavuz Demir hà prisentatu una placca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*