À u so 60 anniversariu: Bartholet diventa parte di u gruppu HTI

U so anniversariu Bartholet diventa parte di u gruppu HTI
À u so 60 anniversariu Bartholet diventa parte di u gruppu HTI

Un partenariatu forte è longu hè statu stabilitu in l'industria di a funivia. High Technology Industries (HTI) Group rimpiazza u precedente fondu privatu CEDARLAKE Capital (chì hà compru azzioni in u fondu privatu ARGOS Soditic 5 anni fà), diventendu cusì u pruprietariu di a maiò parte è strategicu di Bartholet.

Roland Bartholet, un azionista di a famiglia fundatrice di Flums, continuerà à guidà a cumpagnia cum'è presidente è CEO cù a gestione attuale. A cumpagnia svizzera, chì impiega attualmente circa 450 persone, cuntinuerà à operare sottu u nome "Bartholet" è in parte di u gruppu HTI, una urganizazione ombrella chì combina i marchi supplementari di LEITNER è POMA (sistemi di trasportu a funi), PRINOTH è JARRAF. L'imprese DEMACLENKO (sistemi di fabricazione di neve), LEITWIND (turbine di ventu) è AGUDIO (cabine di materiale) sò ancu sottu à u gruppu HTI.

U locu di Flums serà integratu in a struttura glubale di u Gruppu HTI, chì si estende digià da l'Italia à l'Austria, a Francia à a Slovacchia, i Stati Uniti è u Canada à l'India, a Germania è a Cina, essendu cusì vicinu à i clienti in u mondu. U mondu cù a so larga reta Sta cuuperazione crea benefici per i clienti chì permettenu un usu ancu più miratu di a tecnulugia di funivia, grazia à l'ultime innovazioni in u trasportu di passageri è materiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*