2 litri d'acqua deve esse bevi trà Iftar è Sahur in Ramadan

Duvete beie litri d'acqua trà iftar è sahur in Ramadan.
Duvete beie litri d'acqua trà iftar è sahur in Ramadan.

Ùn esse capace di beie acqua durante u ghjornu per via di u digiunu durante u Ramadan pò causà prublemi cum'è mal di testa, vertigini o debule. Ùn esse capace di beie acqua durante u ghjornu per via di u digiunu durante u Ramadan pò causà prublemi cum'è mal di testa, vertigini o debule.

Enfatizendu chì l'acqua, chì custituisce a maiò parte di u pesu di u corpu umanu è hè un elementu nutrizionale indispensabile per a vita, hà parechje funzioni cum'è l'eliminazione di i rifiuti da u corpu per via di l'urinazione, a defecazione, a sudazione, u mantenimentu di a temperatura di u corpu, furnisce a lubrificazione di l'articulazione impediscendu chì a pelle si secca.Specialista in Medicina Interna è Nefrologia Assoc. Dr. Enes Murat Atasoy hà dettu: "Ancu in i casi di sete ligera, i sintomi di debulezza, fatigue è prublemi renali ponu esse vistu in a persona. Per quessa, per passà u mese di Ramadan in una manera sana, almenu 2 litri d'acqua deve esse beie da iftar à sahur.

Ricordendu chì hè impurtante di spende pocu energia durante u digiunu per affruntà a sete è ancu per ùn esse troppu sete, Anadolu Medical Center Internal Diseases and Nephrology Specialist Assoc. Dr. Enes Murat Atasoy hà dettu: "U liquidu chì ùn pò micca esse cunsumatu durante u ghjornu per via di u fasting in Ramadan deve esse rimpiazzatu durante u periodu trà iftar è sahur. Ancu s'ellu hè un pocu difficiuli di scuntrà i bisogni di liquidu di u corpu dopu à l'iftar, deve esse cura di cunsumà una media di 2 litri di liquidu. U cunsumu eccessivu di tè è caffè deve ancu esse evitata. Queste bevande ùn rimpiazzanu micca l'acqua, ma ancu facenu chì u corpu perde l'acqua.

L'esercitu pesante deve esse evitatu durante u digiunu.

Ricurdativi chì a perdita di fluidu accadirà durante l'esercizii da fà, Malattie Interne è Specialista di Nefrologia Assoc. Dr. Enes Murat Atasoy hà dettu: "Esercizii cum'è passeggiate di luce, yoga è meditazione pò esse fattu in Ramadan, ma micca per stancu u corpu inutilmente, per ùn fà esercizii pisanti; Hè impurtante per a salute per ùn impegnà in cumpurtamenti chì ponu causà sudazione, vale à dì, perdita di fluidu extra in u corpu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*