Cuminciatu u Cuncorsu di Cortometraggi per i Direttori Femminili

Cuminciatu u Cuncorsu di Cortometraggi per i Direttori Femminili
Cuminciatu u Cuncorsu di Cortometraggi per i Direttori Femminili

A municipalità metropolitana di Eskişehir, unu di i guverni lucali esemplari in Turchia cù i so servizii gratuiti per e donne, urganizeghja a seconda di a Cumpetizione di Cortometraggi di Direttori di Donna, chì hà urganizatu per a prima volta l'annu passatu, per creà un novu spaziu induve e donne. ponu esprime liberamente e so sperienze è sogni. Siccomu l'applicazioni per a cumpetizione cumincianu l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna di u travagliu, ci sò nomi preziosi in a ghjuria di u cuncorsu.

U travagliu per e donne per avè uguali diritti è per esse attivamente implicati in tutti i campi di a vita, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja a cumpetizione naziunale, chì hà firmatu cù questa visione l'annu passatu, in cooperazione cù l'Associazione di Direttori di Cortometra quist'annu. U sughjettu di a Cumpetizione di Film di Direttori di Eskişehir, chì e so applicazioni sò cuminciate l'8 di marzu, u ghjornu Internaziunale di a Donna, hè statu determinatu cum'è "I nostri cunfini". L'applicazioni per u cuncorsu, induve i finalisti seranu determinati da a ghjuria preliminare, è i vincitori seranu determinati da accademichi famosi, direttori, attori è critichi in tutta a Turchia, cuntinueghjanu finu à u 1 di lugliu. prof. Dr.Naci Güçlühan, Direttore Çağrı Vila Lotsuvalı, Attrice Hatice Aslan, Attrice İpek Erdem, Prof. Dr. I vincitori da esse determinati da Aytekin Can, u Cinematografu Meryem Yavuz è u Cinematografu Nil Kural seranu annunziati in a cerimonia di premiazione chì si terrà u 25 di nuvembre, Ghjornu per l'Eliminazione di a Violenza contr'à e Donne.

Mentre u primu premiu in u cuncorsu hè 20 mila TL, u sicondu premiu hè 15 mila TL, è u terzu premiu hè 10 mila TL, l'Associazione di Direttori di Cortometraggi presentanu un premiu speciale à un film trà l'opere chì l'hanu ghjuntu. finali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*