A campagna di ABB per i rifiuti di medicina cuntinueghja!

A campagna di ABB per i rifiuti di medicina cuntinueghja!
A campagna di ABB per i rifiuti di medicina cuntinueghja!

U "Prughjettu di Medicamenti per i Rifiuti Domestici", chì hè statu iniziatu cù u protokollu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara è a Camera di Farmacisti di Ankara per eliminà e medicine scadute o inutilizate, cuntinueghja. I rifiuti medicinali gettati in a basura sò raccolti è distrutti in scatuli di medicinali per i rifiuti furniti da a Municipalità Metropolitana.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà prughjetti amichevuli di l'ambiente chì dà priorità à a salute umana, unu per unu.
Pigliendu azzione per i rifiuti chì minaccianu a salute publica è aumentanu a contaminazione ambientale, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu una mobilizazione per l'eliminazione di droghe scadute o chì ùn sò micca necessarie in u scopu di u protocolu firmatu cù a Camera di Farmacisti di Ankara. Cù u "Prughjettu di Raccolta di Medicine di Rifiuti Domestici", chì hè previstu per esse allargatu in a capitale, i medicinali di rifiuti lasciati in manu di i citadini sò raccolti è distrutti in i scatuli di medicina di rifiuti furniti da a Municipalità Metropolitana.

1 TONNELLATE DI RIFIUTI DOMESTICI DISPOSIZIONE FARMACEUTICA IN 14 ANNU

Cù u prugettu, hè scopu di prevene i rifiuti di droghe da mischjà cù l'acqua è a terra per esse ghjittati inconscientemente.

Salih Demir, Capu di a Coordinazione di i Rifiuti Medical Waste di u Dipartimentu di Estetica Urbana, hà dichjaratu chì hè necessariu sensibilizà u publicu nantu à a cullizzioni di droghe scadute accumulate in casa è hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu:

"Cù u nostru prughjettu orientatu à u rifiutu zero, vulemu assicurà chì i rifiuti domestici chì anu finitu a so vita utile sò raccolti è eliminati in strutture licenziate senza pruvucà una contaminazione ambientale à grande scala mischjendu cù i rifiuti è i sistemi di fognatura. In questu cuntestu, avemu implementatu u nostru prughjettu cù 2021 farmacie vuluntarii da ghjennaghju 200, è un totale di 14 tunnellate di droghe domestiche sò state distrutte in un annu, prevenendu u dannu à l'ambiente ".

Eczacı Arda Erman Alisbah, chì hà dettu chì l'eliminazione cuntrullata di droghe per mezu di u prugettu impediscenu di esse riintrodutte in u mercatu, hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cù stu prughjettu, realizatu inseme da a Camera di i Farmacisti di Ankara è a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè assai impurtante di cullà i rifiuti di droghe in termini di salute publica, per impedisce chì e persone l'utilizanu accidentalmente, per impediscenu di esse mischiati cù a basura normale è per prevene l'animali vaganti da manghjà accidentalmente. Hè ancu assai impurtante per eliminà i rifiuti di droghe currettamente. Sapemu chì a Municipalità Metropolitana face questu cun cura è in cunfurmità cù e so regule. Saria una bona pratica per include più farmacie in questu scopu in Ankara è ancu espansione cum'è un esempiu à altre municipalità metropolitane in Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*