U primu "Museu di Turchia per i Visionali" per esse Apertu in a Capitale

U primu "Museu di Turchia per i Visionali" per esse Apertu in a Capitale
U primu "Museu di Turchia per i Visionali" per esse Apertu in a Capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara, l'Università di Hacettepe è u Museu di e Civilizzazioni Anatoliani porranu u primu "Museu di i Visual Impaired" di Turchia à a Capitale in cooperazione. In u museu, chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à tutta a velocità in Bentderesi, i travaglii distinti esposti in diversi musei di Turchia seranu presentati cù rèpliche tridimensionali.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà pratiche chì facilitanu a vita di l'individui visivi in ​​cunfurmità cù u so scopu di "Una Capitale Accessibile".

Cum'è parte di u protocolu di cooperazione firmatu trà u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale ABB, l'Università di Hacettepe è u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane, u primu "Museu di i Visual Impaired" di Turchia serà apertu in Bentderesi in a Capitale.

L'OVPI ESCLUSIVI SERRANN ESPOSTI À U MUSEU

L'opere in u Museu per i Visionali, chì serà apertu in l'edificiu di u Centru Culturale Ankara Ulus, cunsisteranu in opere distinte esposte in diversi musei di Turchia.

Dichjarà chì l'opere seranu presentate cù repliche tridimensionali, u Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale Bekir Ödemiş hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u prughjettu di u museu chì anu preparatu per i visivi:

"Durante i travaglii di u nostru Ulus Closed Dolmus Stations and Cultural Center Project, chì avemu fattu a custruzzione di cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu fattu un cambiamentu in u prugettu. In u risultatu di stu cambiamentu, avemu riservatu una zona di circa 185 metri quadrati per i nostri citadini visivi, chì includenu un museu, ricezione, pavimenti bagnati, anfiteatru è edifiziu amministrativu. Forse ci hè una sezione per i visivi in ​​altri musei in Turchia, ma questu serà l'unicu museu cù capacità piena per i nostri citadini visivi. In u risultatu di a cooperazione tripartita, cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, averemu purtatu un museu per i disabilità visive à Ankara è Turchia. L'artefatti in u Museu di Civilizzazioni Anatoliani è in i musei distinti di Turchia seranu selezziunati è e so ripliche tridimensionali seranu fatte per i nostri citadini visivi.

A PRIMA IN TURCHIA

Prughjettu; Serà un primu in Turchia in quantu à prevene e difficultà à accede à l'infurmazioni per i visivi, creendu una memoria suciale in termini di cultura è migliurà a cunniscenza di i musei per tutti.

Dichjarà chì serà un esempiu di un museu induve a ghjente pò scuntrà in spazii cumuni, micca siparà e persone l'una di l'altru, ma utilizendu tecnulugia di sviluppu, u Coordinator of the Visually Impaired Museum, Hacettepe University Faculty of Communication Assoc. Evren Sertalp hà dettu ancu:

"Questu hè un prughjettu chì pensemu à scansà artefatti impurtanti in diversi musei in Turchia cù scanners XNUMXD è poi piglià stampe da stampanti XNUMXD è presentali à i visivi. In u primu locu, avemu pensatu à scansà opere impurtanti di diversi musei è presentate diverse opere ogni annu. Prima di tuttu, avemu da principià cù l'opere in u Museu di Civilizzazioni Anatolian. Semu fieri di esse u primu in Turchia ".

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale hà ancu u scopu di fà un archiviu digitale di i materiali ottenuti da e scans per u museu, di mantene elli è di priparà cum'è materiali educativi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*