Tunç SoyerGran sustegnu da Manisa à a Campagna di u Lavu Marmara

Tunç SoyerGran sustegnu da Manisa à a Campagna di u Lavu Marmara
Tunç SoyerGran sustegnu da Manisa à a Campagna di u Lavu Marmara

U 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua, u presidente di l'unione di a municipalità metropolitana di Izmir è di e municipalità di l'Egeu Tunç SoyerU sustegnu hè vinutu da e municipalità di Akhisar, Alaşehir, Salihli è Turgutlu, è ancu da parechje presidenza provinciale è distrittu, urganisazioni è associazioni per l'avvenimentu "Long Live the Marmara Lake" in Salihli Tekelioğlu Village, in quale .

Amanti di a natura, u 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer scuntrà cù a dumanda di furnisce l'acqua à u Lavu Marmara in Manisa, chì hè vicinu à asciucà. L'avvenimentu "Long Live the Marmara Lake" si terrà u 22 di marzu à 12.00:XNUMX in Tekelioğlu Village Square in Manisa Salihli. Cù l'avvenimentu "Viva u lavu di Marmara" urganizatu per u lavu, chì accoglie decine di spezie d'uccelli, l'attenzione serà attirata da a necessità di furnisce l'acqua à u lavu per chì a vita è l'attività di pesca in u lavu ponu cuntinuà.

A participazione hè alta

L'avvenimentu, chì si terrà cù a coordinazione di l'Unione di i Municipi di l'Egeu, hà ricevutu un grande sustegnu da i Municipi Akhisar, Alaşehir, Salihli è Turgutlu, è ancu da parechje presidenza, organizzazioni è associazioni provinciali è distrittuali. Presidenza Provinciale di CHP, Filiali Pruvinciali di Donna è Ghjuventù Pruvinciali, inseme cù CHP Ahmetli, Alaşehir, Akhisar, Demirci, Gölmarmara, Gördes, Kırkağaç, Köprübaşı, Kula, Salihli, Sarıgöl, Saruhanlı, Selendi, Soma, Distrettu di Şehredenu, presidenza è Yudeler. assiste.

Salihli Environment Association, Akhisar Environment Association, Gördes Environment Association, Turgutlu Environment Platform, Manisa Cultural and Natural Heritage Environment Association, Gölmarmara Chamber of Agriculture, Salihli Chamber of Agriculture, Ahmetli Chamber of Agriculture sò trà quelli chì sustene l'avvenimentu. Inoltre, a Camera di Agricultura di İzmir Menemen hè trà i sustenitori.

U serviziu serà eliminatu

Centinaia di amanti di a natura sò previsti per assistisce à l'avvenimentu, principalmente da i paisani è l'urganisazioni non governamentali, è ancu da Manisa, İzmir è e pruvince circundante. Per quelli chì volenu participà à l'evenimentu, i navette seranu sguassati davanti à a Fabbrica Storica di Gas Alsancak à 09.30 u ghjornu di l'evenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*