I ghjorni di prumuzione di l'incentivi statali sò cuminciati in Konya

I ghjorni di prumuzione di l'incentivi statali sò cuminciati in Konya
I ghjorni di prumuzione di l'incentivi statali sò cuminciati in Konya

Evren Başar, Vicepresidente di Comunicazioni: "Vulemu dimustrà chì u nostru statu hè cun elli mentre pianificanu a so carriera è custruiscenu u so futuru".

"Giornate di Prumuzione di Incentivi di u Guvernu", urganizata da a Presidenza di a Comunicazione per i ghjovani in 12 pruvince, hè tenuta in Konya.

I "Giornate di Prumuzione di l'Incentivi di u Guvernu", u primu di quale hè statu tenutu in Ankara u 9-12 dicembre per riunisce i ghjovani cù l'istituzioni pubbliche, hè stata urganizata in 12 pruvince cù u slogan "U vostru Futuru hè quì, u Statu hè cun". Tu".

I ghjovani anu participatu à a terza tappa di l'avvenimentu, chì hè stata in Gaziantep dopu à Ankara, in Konya.

Sottu à a coordinazione di a Direzzione di a Comunicazione di a Presidenza, l'urganizazione hà riunitu i rapprisentanti di i studienti universitari chì volenu sceglie i so scopi, pianificà a so carriera o diventanu imprenditori cù i Ghjorni di Promozione di Incentivi Statali, è i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganismi publichi chì furniscenu. li cun sussidi è sustegnu.

Invitu à i ghjovani

Evren Başar, Vicepresidente di Comunicazioni in a Presidenza, hà dettu chì era piacè di esse in Konya è hà dettu:

"In questa urganizazione, vulemu dimustrà chì u nostru statu hè cun elli mentre pianificanu a so carriera è custruiscenu u so futuru. Da u Ministeru di l'Agricultura è Foresta à u Ministeru di u Cummerciu, da a Presidenza di l'Industria di Difesa à TUBITAK, da l'Agenzia Anadolu à TRT, quasi 40 istituzioni è urganisazioni, cù squadre d'esperti, sensibilizà spieghendu l'incentivi, supportu, sussidi, fondi. , borse di studiu è opportunità simili per i nostri ghjovani in faccia da squadre esperte. Vulemu creà. Speremu, seremu in Antalya è Adana in April, è in Samsun è Kayseri in May. Tandu faremu una pausa è urganizeremu sta urganizazione in 6 altre cità da settembre. Spergu chì continueremu e nostre urganisazioni ancu in 2023 ".

Enfatizendu chì unu di i duveri principali di a Direzzione di a Comunicazione hè di mantene l'interazzione statale-nazione ininterrotta, u Vicepresidentu di a Comunicazione Başar hà dettu: "Queste urganisazioni servenu ancu questu scopu. Averemu sicuramente prughjetti simili in l'anni à vene ". disse.

L'urganizazione, chì cuntinuerà dumani, cuntinuerà in Antalya, Adana, Kayseri, Malatya, Samsun, Diyarbakır, Van, İzmir, İstanbul è Eskişehir dopu à Konya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*