TAI Marcarà a Fiera in Malesia cù Anka è Hürjet

TAI Marcarà a Fiera in Malesia cù Anka è Hürjet
TAI Marcarà a Fiera in Malesia cù Anka è Hürjet

Turkish Aerospace Industries assisterà à a 28a Fiera di u Serviziu di Difesa Asia (DSA) chì si terrà in Malesia u 31-2022 di marzu di u 17. Turkish Aerospace Industries, chì hà da piglià u so postu in u padiglione naziunale apposta riservatu à Turchia, mostrarà u mudellu full-size di a piattaforma ANKA è i mudelli di altre plataforme chì hà sviluppatu è ancu HURJET è e so capacità in u campu strutturale.

Turkish Aerospace Industries, chì hà apertu un novu uffiziu in Malesia l'annu passatu, aumenta i so sforzi per novi prughjetti cumuni cù Malaysia in u campu di l'industria di difesa è l'aviazione. Turkish Aerospace Industries, chì participà à a fiera DSA à un altu livellu, si scontrarà cù delegazioni di diversi paesi di u mondu, è ancu l'autorità di l'industria di difesa malese, per discutiri di novi mudelli di cooperazione è di cummerciale per i so prughjetti in u campu di l'aerospaziale. . Cù e delegazioni chì participanu à a fiera, l'Aviazione Turca è l'Industria Spaziale hà u scopu di realizà studii cumune potenziale in parechji spazii cum'è Veiculu Aereo Unmanned, Jet Trainer, Sviluppu Original Helicopter, capacità strutturali è prugrammi di mudernizazione chì cuntribuiscenu à u sviluppu di l'industria di l'aviazione.

Spartendu i so punti di vista nantu à a Fiera DSA, u Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "A Malasia hè un centru di crescente impurtanza in u campu di a tecnulugia trà i paesi asiatichi. In u nostru uffiziu situatu quì, in più di e nostre attività di R & D, avemu u scopu di realizà studii impurtanti per aumentà a capacità in i campi di l'aviazione è u spaziu di i dui paesi cù i nostri culleghi malesi in u campu di l'ingegneria. Ancu s'ellu hè passatu pocu tempu, avemu firmatu cullaburazioni impurtanti. Continueremu queste iniziative in u periodu à vene. Cumpetimu cù a nostra piattaforma HÜRJET in l'offerta Jet Trainer di Malaysia, seguita da u mondu. Indipendentemente da u risultatu di sta offerta, continueremu à cuntribuisce à u sviluppu di e capacità di e tecnulugia di l'aviazione trà i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*