I punti di cuntattu per luttà contra a viulenza aumenteranu à 400 à a fine di l'annu

I punti di cuntattu per luttà contra a viulenza aumenteranu à 400 à a fine di l'annu
I punti di cuntattu per luttà contra a viulenza aumenteranu à 400 à a fine di l'annu

Da u Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali, u numeru di Punti di Cuntattu per a Combattimentu di a Violenza in i Centri di Serviziu Suciali (SHM), chì sò largamente dispunibili à livellu di u distrittu, serà aumentatu da 377 à 400.

L'annu passatu, 2019 mila donne, 256 mila omi è 23 mila zitelli anu ricevutu servizii da i Centri di Prevenzione è Monitoraghju di a Violenza (ŞÖNİM), chì sò stati aperti in ogni pruvincia da u 17, per assicurà a coordinazione à livellu provinciale in a lotta contru a viulenza contru donne.

In ŞÖNİMs, chì sò unità di serviziu senza imbarcu chì furnisce servizii di supportu psicosociale, principarmenti riferimentu à i refugghi di e donne, u monitoraghju di e decisioni di injunzione, i servizii di guida è di cunsigliu sò furniti.

Puntu di Cuntattu Antiviulenza Stabbilitatu in ogni Pruvincia

"Punti di cuntattu per a lotta di a viulenza" sò stati ancu stabiliti in Centri cumuni di serviziu suciale à livellu di distrittu in ogni pruvincia. In questu modu, i servizii protettivi è preventivi in ​​u scopu di a lotta di a viulenza sò stati resi più efficaci è accessibili per mezu di questi punti di cuntattu.

Attualmente ci sò 377 Punti di Cuntattu di Centri di Serviziu Sociale (SHM) per luttà contra a Violenza. U ministeru aumenterà u numeru à 400 à a fine di questu annu.

In questu quadru, i citadini seranu servuti 7/24 cù ŞÖNİM, Punti di Cuntattu SHM per a Lotta à a Violenza è Pensioni di e donne in tuttu u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*