Visita da u Ministru Varank à u Centru di Laboratoriu İHKİB Ekoteks

Visita da u Ministru Varank à u Centru di Laboratoriu İHKİB Ekoteks
Visita da u Ministru Varank à u Centru di Laboratoriu İHKİB Ekoteks

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì a qualità, a sustenibilità è u rispettu di l'ambiente sò diventati assai impurtanti in l'industria tessili è hà dettu: "E cumpagnie ùn pensanu più solu à cumprà un pruduttu o cumprà un pruduttu à pocu pressu. Ci vole à purtà à i clienti prudutti più ecologichi è sustinibili. "I fornitori in Turchia anu da pagà assai più attenzione à a so pruduzzione". disse.

VISITE EKOTEKS

U Ministru Varank hà visitatu u Centru di Laboratoriu Ekoteks di l'Associazione di l'Esportatori di Abbigliamento è Apparel (IHKİB) d'Istanbul, chì hè finanziatu da a Republica di Turchia è l'Unione Europea, realizatu da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, è sustinutu da u " Programma di Settori Competitivi ". Hà inspeccionatu u centru chì furnisce servizii à u settore. Durante a visita, u Ministru Varank era accumpagnatu da u presidente TİM İsmail Gülle è u presidente İHKİB Mustafa Gültepe.

TUTTI I PRODOTTI CHE VALEN A VOSTRA VITA DI CUTI

Facendu una dichjarazione dopu a so visita, u Ministru Varank hà dichjaratu chì parechji testi sò stati realizati in u Laboratoriu Ekoteks nantu à tutti i prudutti chì toccanu a vita di ogni ghjornu, sia prutegge a salute di i citadini è a sicurità di i prudutti, è hà dettu: "Ci hè statu un IPA seriu. prughjettu chì avemu realizatu inseme cun elli quì. Comu sapete, l'industria tessili hè un settore chì riflette a più grande impurtanza data à a sustenibilità è l'ambiente in u mondu glubale. Dunque, realicemu un prughjettu nantu à cumu pudemu fà i settori di tessili, di vestiti pronti è di vestiti in Turchia più sustinibili, più rispettu di l'ambiente, è in questu sensu, cumu pudemu fà li più cumpetitivi cù a digitalizazione ". disse.

Türkiye hè un fornitore seriu

Dichjarà chì, in u scopu di stu prughjettu, anu purtatu à İHKİB un laboratoriu induve e teste di l'acqua è e teste di microbiologia sò state eseguite, chì ùn era mai stata fatta prima, in u Laboratoriu Ekoteks, Varank hà dettu: "Turchia hà da vene à u primu postu cum'è assai seriu. fornitore in u mondu in u periodu à vene. Quì, a qualità, a sustenibilità è u rispettu di l'ambiente di i prudutti chì pruducia sò assai impurtanti. L'imprese ùn pensanu più solu à cumprà un pruduttu o cumprà un pruduttu à pocu pressu. "Vole portà prudutti più ecologichi è sustinibili à i clienti". disse.

TEST DI L'ACQUA RESU

Varank hà enfatizatu chì i fornitori in Turchia duveranu prestà più attenzione à a so pruduzzione è hà dettu: "Diciamu chì site un fabricatore di giacche. I chimichi è i metalli pesanti in l'acqua chì utilizate in a tela quì sò assai impurtanti per quella marca glubale. Cusì avete bisognu à attentu à questu. "Cusì, pudemu avà fà tutte e teste, da l'acqua chì aduprate quì à l'acqua residuale, quì à u Laboratoriu Ekoteks in Turchia". disse.

SERÀ PIÙ COMPETITIVU

Indittendu chì una infrastruttura assai seria hè stata furnita in Turchia, Varank hà dettu: "Cumu u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, simu piacè di travaglià cù IHKİB. Hopefully, avemu da preparà i nostri pruduttori per u futuru cù tali prughjetti in u settore di u tessili ready-made vestiti, chì hè unu di i settori più impurtanti induve avemu un surplus di cuntu currente, è i mette in una pusizioni assai più competitiva. "In i nostri piani di fà a Turchia una basa di pruduzzione cù l'epidemie, l'industria tessili di vestiti pronti si svilupparà ancu più è cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese". disse.

AVAMU A FACCIA FATTA DA STRANIERI

U presidente di İHKİB, Mustafa Gültepe, hà ringraziatu u Ministru Varank per a so visita è hà dettu: "Avemu cooperatu per parechji anni è inseme avemu purtatu prughjetti assai grandi in Turchia". disse. Dichjarà chì servenu sia vestiti pronti, tessili è altri settori cum'è i ghjoculi, a cartoleria è a salute in u mondu, Gültepe hà dettu: "Sì ùn era micca per stu laboratoriu, duvemu esse realizatu questi testi da cumpagnie straniere cù uffizii in Turchia. . In novu, cù u prugettu, trasmettemu u cambiamentu digitale è a trasfurmazioni in l'industria di vestiti pronti è u disignu di moda à u settore cum'è tappe di digitalizazione ". disse.

CUSTRUIMU UNA BASE DI PRODUZIONE

Nutendu chì si preparanu à fà a Turchia una basa di produzzione dopu a pandemia, Gültepe hà dettu: "Cerchemu di fà di Istanbul, u centru di moda, Turchia, una basa di produzzione, di novu cù u sustegnu di u nostru Ministru, soprattuttu cù l'ultimi supporti. Perchè sapemu chì u futuru di Turchia hè a produzzione. Hè per quessa chì u nostru Ministru cuntinueghja sempre à susteneci in questu tema ". disse.

OPPORTUNITÀ DI PROVA VELOCE È ECONOMICA

U Centru di Laboratoriu Ekoteks hè sustinutu da u Programma di Settori Competitivi. Ekoteks, chì u so scopu principale hè di furnisce servizii di teste efficaci in u costu à e cumpagnie esportatrici in pocu tempu è di aumentà a qualità di i prudutti tessili à u livellu desideratu è assicurà a so continuità, hà fattu cuntributi significativi à i settori tessili è cunnessi cù u Studi di R&D realizati in l'ultimi anni.

L'ANALISI OGM hè ancu fatta

Dentru Ekoteks, ci hè un "Laboratoriu di Chimica" induve sò eseguite teste di ignifugazione, cambiamenti dimensionali, rapidità è prestazioni, un "Laboratoriu di Fisica" induve sò eseguite teste di forza fisica è di prestazione, un "Laboratoriu di Fibre" induve hè determinatu u cuntenutu di materiale è fibra, è un "Laboratoriu d'Ecologia" induve sò pruvati i sustanzi chimichi pruibiti è ristritti. "Laboratoriu di Biotecnologia", chì include microbiologia, cultura cellulare, biologia molekulari, genetica, analisi OGM è testi di l'aria, "Laboratoriu di l'Acqua", induve l'analisi di l'acqua è l'acqua residuale, " Toy Laboratory", induve sò eseguiti i ghjoculi, i prudutti è l'equipaggiu per a cura di i zitelli, è e teste più ligere. , Laboratoriu induve sò eseguiti testi medichi è protettivi è maschere, è u Laboratoriu di Test Antistaticu.

L'OBJECTIU hè DI AUMENTA A PUTENZA COMPETITIVA DI TURCHIA

U Programma di Settori Competitivi (RSP), implementatu da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia in u scopu di a Cuuperazione Finanziaria di l'Unione Europea è a Turchia è di l'Strumentu per l'Assistenza Pre-Adesione (IPA), hè statu cuncepitu basicamente per ghjunghje l'obiettivu di aumentà. L'adattazione di Turchia à e cundizioni cumpetitive globale. U prugramma hà per scopu di riduce u deficit di u cummerciu esteru è di aumentà a cumpetitività di a Turchia aumentendu a produtividade, in particulare per mezu di prughjetti di R&D è innuvazione.

88 MILIONI D'EURO PER 800 PROGETTI

In questu sensu, u prugramma usa parechji metudi d'intervenzione in diverse aree cum'è l'infrastruttura industriale, l'infrastruttura di R&D, a cummercializazione di i prudutti di R&D è l'industria creativa. U prugramma di i Settori Competitivi, chì hà per scopu di rinfurzà e capacità di l'urganisazioni chì realizanu un travagliu creativo è innovativu è aumentà a so cumpetitività in i mercati domestici è di l'UE, hà sustinutu 800 prughjetti cù una risorsa di circa 88 milioni di euro finu à a data è cuntinueghja à sustene. . L'infurmazioni dettagliate nantu à u prugramma è i prughjetti supportati ponu esse truvati à "rekabetcisektorler.sanayi.gov.tr".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*