Eroi Guardi di a Lotta contr'à u Terrore Salvà Vite in Disastri

Eroi Guardi di a Lotta contr'à u Terrore Salvà Vite in Disastri
Eroi Guardi di a Lotta contr'à u Terrore Salvà Vite in Disastri

In Van, induve disastri cum'è terremoti, inundazioni è valanghe sò stati sperimentati in l'ultimi anni, a squadra di ricerca è salvata di 40 persone, custituita da guardiani di sicurità chì anu ghjucatu un rolu attivu in a lotta contru u terrurismu per anni, pigliarà ancu. una parte attiva in u campu in casu di eventuali disastri.

I guardiani di sicurità, chì sò i più grandi assistenti di e forze di sicurezza in a lotta contru u terrurismu in Van, anu da travaglià ancu in modu efficace in i disastri grazia à a furmazione chì ricevenu.

In Van, induve avvenimenti cum'è terrimoti, inundazioni è valanghe chì cascanu da e muntagne d'altitudine in u passatu anu causatu soffrenze, u travagliu cuntinueghja à furmà squadre per cumbatte i disastri.

In u scopu di u travagliu iniziatu da a Direzzione Pruvinciale di Disastru è Emergenza, i guardiani di sicurità, chì anu participatu à l'operazioni cù e squadre di gendarmeria è furnianu un supportu efficace à a lotta contru u terrurismu, sò stati inclusi in a squadra di ricerca è salvata in a Gendarmeria Provinciale. Cumandu, cum'è cunniscianu bè a regione in a pruvincia è u distrittu.

Chimica Biologica Radiologica Nucleare (CBRN), ricerca è salvata urbana, accessu à i naufragi, salvata alta è profonda, sicurezza di l'area, rimozione di massa di cimentu è furmazione di primi aiuti, chì duranu 40 settimane, à una squadra di 4 guardiani di paesi chì travaglianu in Çatak, Başkale, Bahçesaray. è i distretti di Muradiye.

I guardiani chì anu cumpletu cù successu a furmazione piglianu una parte attiva in a ricerca è u salvamentu in un eventuale disastru in i so spazii di serviziu dopu l'eserciziu chì si terrà in i ghjorni à vene.

Avemu da esse sempre preparatu per i disastri

U Manager Pruvinciale di Disastru è Emergenza Ali İhsan Körpeş hà dettu chì a regione vene in prima linea cù i disastri ogni annu, cusì cuncentranu i so sforzi per cumbatte i disastri.

Spieghendu chì anu furmatu a squadra Çığ l'annu passatu è una squadra di ricerca è salvezza quist'annu in a prima tappa di u prughjettu chì anu preparatu per i guardiani di sicurità, Körpeş hà dettu chì 2021 hè statu dichjaratu l'annu di furmazione da u nostru Ministru di l'Interior, u Signore Süleyman Soylu. . 2022 hè statu dichjaratu l'annu di l'esercitu. Puderemu a furmazione chì avemu ricevutu in u 2021 nantu à u campu cù l'esercizii chì urganizeremu cum'è squadre è citatini. In questu cuntestu, i guardiani di sicurità, chì anu fattu cuntributi serii à a lotta contru u terrurismu, anu da travaglià ancu per salvà i nostri citadini in un eventuale disastru. Ellu disse: "Avemu furmatu una squadra di Ranger Search and Rescue KORAK di 40 persone.

Dichjarà chì a squadra hè stata formata in parechji campi sottu a coordinazione di u Dipartimentu di l'Educazione AFAD, Körpeş hà dettu: Stu prughjettu serà implementatu in 13 pruvince. Hè statu principiatu prima in Van. In a furmazione urbana di ricerca è salvezza, i nostri fundatori di sicurità anu ricevutu furmazione nantu à cumu salvà i nostri sopravviventi in un edifiziu distruttu in un disastru. Avemu da esse sempre preparatu per i disastri. Una squadra di 40 persone hè stata furmata in Van. Pensu chì i nostri guardiani di sicurità cunnuscenu bè a regione è s'abituanu à a geugraffia è a cultura di a regione furnisceranu una migliore efficienza in ricerca è salvata.

Vulemu fà u nostru megliu

U capu di a squadra KORAK, Erdal Çetin, hà dichjaratu chì a squadra custituita da guardiani di u paese hà da piglià compiti impurtanti in i disastri, è hà dettu: "Hè un grande aiutu per estenderà una manu à una criatura vivente, una vittima". Semu assai felici di aiutà u nostru paese è a nostra nazione. Cum'è guardiani di sicurità, avemu preparatu per un eventuale disastru. "Vulemu fà u nostru megliu", disse.

U guardianu di sicurità Güven Aydemir, invece, era assai toccu quandu u zitellu Azra hè statu salvatu in u terrimotu di u 2011 in Van. Diu, mi piacerebbe sperimentà u sintimu vissutu da e squadre chì anu purtatu quellu zitellu in quellu mumentu, ma in un eventuale disastru. Sò quantu hè impurtante per salvà una vita ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*