L'autobus İZTAŞIT cumincianu u serviziu ancu in Kiraz da dumani

L'autobus İZTAŞIT cumincianu u serviziu ancu in Kiraz da dumani
L'autobus İZTAŞIT cumincianu u serviziu ancu in Kiraz da dumani

L'autobus İZTAŞIT, chì a municipalità metropolitana di İzmir hà implementatu prima in Seferihisar cù u scopu di integrà i distretti circundanti in a reta di trasportu publicu, cumincianu à serve in Kiraz da dumane (20 di marzu). Ministru Tunç SoyerDichjarà chì ùn ci hè micca altru esempiu di sta pratica in Turchia, hà dettu: "Treme rinfurzamu i cummercianti di minibus è offre un serviziu megliu à i citadini".

L'autobus İZTAŞIT, chì sò entrati in serviziu per a prima volta in Seferihisar in dicembre 2019, cumincianu ancu à operare in Kiraz da dumane (domenica 20 di marzu). In cunfurmità cù u protokollu firmatu da a Direzzione Generale ESHOT è a Cooperativa Cherry Motor Carriers N ° 27, un totale di nove autobus nantu à trè linee operanu in u schedariu "Pay As You Go". L'autobus İZTAŞIT serviranu nantu à a Terminal d'Autobus Kiraz-İzmir (806), Kiraz-Ödemiş (803) è e linee Kiraz-Beydağ (801) di recente apertura. I tempi di spedizione ponu esse vistu nantu à u situ web di a Direzzione Generale ESHOT è in l'applicazione ESHOT Mobile, chì pò esse scaricata in i telefoni intelligenti.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i dirigenti è i membri di a Cooperativa Kiraz Motor Carriers N ° 27, è i cunduttori di i veiculi Kiraz İZTAŞIT à İnciraltı ESHOT Garage. Direttore Generale ESHOT Erhan Bey, Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Özgür Ozan Yılmaz, Capu di u Dipartimentu di Trasportu Sibel Özgür, Direttori Generali Diputati ESHOT Kader Sertpoyraz, Kerim Özer, Eser Atak è SS 27 Cherry Motor Carriers Cooperative President Mehmet Era accumpagnatu da Mehmet.

U presidente Soyer: "Ùn vendemu micca per offerta"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse chì l'Integrazione di e Cooperative di Trasportu Individuali in u Prughjettu di Trasportu Pùbblicu (İZTAŞIT) serà allargata in tutti i distretti circundanti. Enfatizendu chì, in cunfurmità cù a strategia di sviluppu lucale, i pruprietarii di İZTAŞIT sò stati membri di a cooperativa chì anu realizatu u trasportu individuale dapoi u passatu, u sindaco Soyer hà cunclusu e so parolle cusì: "Ùn ci hè micca precedente per questa pratica in Turchia. Ùn avemu micca agitu cù a logica di apre una offerta cum'è un autobus publicu privatu, è quellu chì paga u più deve cumprà sti linii. Confidemu queste linee à e persone chì travaglianu è dirigenu dapoi anni. Questu hà dui benefici. Prima, istituzionalizzemu è rinfurzemu i cummercianti di minibus. Siconda, furnimu un serviziu megliu à i citadini. Questu hè un sistema induve tutti vincenu, è hè implementatu solu in İzmir in Turchia. Hè per quessa chì simu assai fieri. Grazie per unisce à sta caravana. Spergu chì travaglià senza accidenti. "

Vantaggi di a carta İzmirim

Cù l'intruduzione di l'autobus İZTAŞIT cuntrullati da ESHOT, u periodu di pagamentu in contanti in u trasportu publicu finisce in Kiraz è viaghjà cù a Carta İzmirim. I citadini di u gruppu d'età di 60 è 65 chì vivenu in u distrittu, i disabili, i studienti è i prufessori, è i travagliadori sanitari cumincianu à prufittà di diritti di trasportu publicu gratuiti è scontati. Grazie à i novi autobus, u cunfortu è a sicurità di u viaghju aumenteranu. L'imbarcu è l'imbarcu di i passageri si feranu à e fermate ESHOT. A sicurezza di i passageri è di u trafficu serà assicurata cù a fine di i minibusi stop-and-go illegali.

ESHOT serà survegliatu

I veiculi İZTAŞIT, i cunduttori è a gestione cooperativa seranu sottu à u cuntrollu di ESHOT. Tutti i furmazioni dati à i cunduttori ESHOT seranu ancu datu à i cunduttori İZTAŞIT in modu regulare. I piani di trasportu seranu fatti da u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu di a Direzzione Generale di ESHOT. Parallelamente à l'aumentu di i passageri, l'autobus ESHOT seranu ancu capaci di serve cum'è veiculi di serviziu supplementari se ritenuti necessariu.

Caratteristiche di i veiculi İZTAŞIT

L'autobus İZTAŞIT, chì saranu messi in serviziu in Kiraz, anu una capacità tutale di 26 passageri, di i quali 61 sò seduti. I veiculi cunfortu, senza barriere, climatizzati, di pianu bassu cù camere in cunfurmità cù i normi di emissioni Euro 6 sò ancu cumpatibili cù u Sistema di tracciamentu di a flotta ESHOT.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*