1915 Ponte Çanakkale Cumplettu in tempu record

1915 Ponte Çanakkale Cumplettu in tempu record
1915 Ponte Çanakkale Cumplettu in tempu record

U ponte di Çanakkale 2023 è l'autostrada Malkara-Çanakkale, "u più longu ponte di sospensione cù una portata media in u mondu" cù una portata media di 1915 metri, sò stati cumpletati è messi in serviziu 18 mesi prima di u calendariu.

U Ponte Çanakkale di u 1915 è l'Autostrada Malkara-Çanakkale, custruiti da a cullaburazione di DL E&C, Limak, SK ecoplant è Yapı Merkezi sottu u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) sottu a gestione di a Direzzione Generale di Autostrade (KGM) di u 107. Ministeru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, serà celebratu in u 1915 anniversariu di a Vittoria di Çanakkale. Hè stata messu in serviziu cù una ceremonia à a quale hà assistitu u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Offre un trasportu sicuru, veloce è còmode; U ponte di Çanakkale di u 2023, chì cuntribuisce à novi investimenti, pruduzzione è sviluppu regiunale, hà u tìtulu di "u ponte di sospensione più longu di u mondu" cù a so media di 334 metri è u "ponte di sospensione di torre più altu di u mondu" Cima di metri 6. U Ponte di Çanakkale di u 1915 furnisce una cunnessione diretta trà l'Anatolia Occidentale è i paesi europei cù altre autostrade previste.

"15 mila persone da 30 paesi anu travagliatu"

Ebru Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, unu di i partenarii di u prugettu, hà dettu: "Avemu finitu stu prughjettu travagliendu ghjornu è notte cù circa 4 mila persone da 15 paesi diversi durante u periodu di custruzzione record di 30 anni. è cù 6 mila persone in i nostri siti di custruzzione durante u periodu più affollatu di u nostru prughjettu. Credu chì u Prughjettu Çanakkale di u 700, in u quale più di 1915 ingegneri turchi anu participatu, serà una riferenza impurtante per l'ingegneri è i dirigenti turchi chì travaglianu in u campu di l'ingegneria è a custruzzione di ponti. "Semu ancu fieri di i 49 ingegneri femini chì anu participatu à u nostru prughjettu". disse.

"U finanziamentu hà fattu un sonu in u mondu"

Dichjarà chì u Prughjettu di u Ponte è l'Autostrada di Çanakkale di u 1915 hè un prughjettu impurtante per u mondu sanu cù e so funzioni di ingegneria è di finanziamentu, Yapı Merkezi presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Başar Arıoğlu hà dettu: "Stu prughjettu attrae l'attenzione di u mondu sanu, da u so finanziamentu. à u so cuntrattu, da u so accostu ingegneria à e so caratteristiche architettoniche.

Avemu investitu più di 3 miliardi d'euros per u prugettu è furnite prestiti da un totale di 10 banche è istituzioni finanziarie da 25 paesi diversi per u so finanziamentu. Avemu ricevutu 12 premii internaziunali finu à avà cù a nostra struttura di finanziamentu. 1915 Çanakkale Bridge hè statu un prughjettu di orgogliu è reputazione per i partenarii di u prugettu da u primu mumentu. "Vogliu ringrazià di tuttu u core tutti i mo amichi chì anu fattu sta apertura pussibule oghje è chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u ponte", disse.

"Un capolavoru di l'ingegneria"

Young Jin Woo, Vicepresidente di i travaglii di custruzzione in DL E&C, unu di i dui partenarii sudcoreani di u prughjettu, hà dettu chì l'apertura di u ponte era una fonte di grande onore è felicità è hà dettu: "1915 Çanakkale Bridge, cù u so disignu. , l'ingegneria è e caratteristiche tecniche superiori, anu attiratu una grande attenzione da u mondu internaziunale di a custruzzione è e publicazioni di riferimentu di l'industria di a custruzione "saw. "Semu fieri d'avè pussutu apre u Prughjettu sanu, un capolavoru di l'ingegneria, 18 mesi prima di u calendariu". disse.

"Avemu travagliatu cù partenarii cummerciale di prima classe"

L'altru partenariu sudcoreanu di u prugettu, SK ecoplant Eurasia Region General Manager è Senior Vice President Seung Soo Lee, hà dettu: U più longu ponte di sospensione di u mondu, Çanakkale, 1915, era un prughjettu tecnicamente assai sfida, ma avemu usatu u più avanzatu. tecnulugia ingegneria. Avemu travagliatu cù partenarii di fama internazionale, cumpresi i fornitori, i cunsultanti è i subcontraenti. "Sò fieru in nome di u mo paese è di a mo cumpagnia per avè participatu à stu prughjettu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*