L'ecosistema marinu hè prutettu in Mersin

L'ecosistema marinu hè prutettu in Mersin
L'ecosistema marinu hè prutettu in Mersin

Cù l'ispezione marina è i travaglii di pulizia realizati da u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Mersin in u Rifugiu per i Pescatori di Çamlıbel, u mare di Mersin hè prutettu è i danni causati da i rifiuti ambientali à u mare è à l'essere viventi sò minimizzati.

Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, Servizi Marittimi è Inspeczione Branch; Realizza un'attività cumpleta cù 3 barche di ispezione marina, 1 spazzatrice di mare, 1 barca di fibra, è ancu u persunale chì raccoglie i rifiuti da a superficia di u mare in u campu. Metropolitan, chì seguita strettamente l'applicazioni innovatori, rende l'ispezioni cumpletu aghjunghjendu un UAV (Drone) à a so struttura, è pensa à espansione l'area di pulizia ancu di più cù u sistema di cattura di basura in mare è u sistema di barriera à a riva.

33 milioni di ammende nantu à 57 navi

A Municipalità Metropolitana, chì hà aumentatu a frequenza di l'ispezioni cù u drone acquistatu in 2020 è hà inspeccionatu cumplettamente a so zona di rispunsabilità, hà impostu azioni penali à 2019 navi da aprile 33. Determinendu e navi chì contaminanu u Mari di Mersin cù i rifiuti di sentina è di oliu, e squadre anu realizatu 50 ore di ispezione di drone finu à avà. E squadre anu applicatu un totale di 57 milioni 40 mila 917 TL di azzione penali. Cù u drone, i voli di monitoraghju è valutazione di a contaminazione sò ancu realizati per acque stagnanti cum'è fiumi, fiumi, stagni, spiagge è spiagge.

800 ispezioni sò state realizate in barca, 313 metri cubi di rifiuti sò stati raccolti

Cuntinuendu e so ispezioni di rutina cù 3 barche di ispezione marina, e squadre pulite regularmente a superficia di u mare cù una scopa di mare è una barca di fibra in i punti induve rilevanu a contaminazione. Inoltre, alcune di e squadre facenu a pulizia manuale cù a reta di pulizia di mare. I battelli di ispezione anu realizatu 2019 ispezioni da aprile 800. Duranti u 2021, e squadre anu raccoltu un totale di 270 metri cubi di rifiuti, cumprese sentina, oliu residuale è rifiuti solidi, è 2022 metri cubi di rifiuti in i primi 2 mesi di u 43.

"I penalità sò troppu pesanti"

Orhan Dedeoğlu, chì travaglia cum'è u capu in a Direzzione di i servizii marittimi è di l'ispezione, hà dichjaratu ch'elli facenu operazioni di pulizia cù e barche è u persunale in e zone in i so spazii di rispunsabilità in mare, è hà dettu: "Pulemu a superficia di u mare tramindui. manualmente è cù i nostri veiculi. Avemu una scupa di mare. Avemu ancu una piccula barca di fibra. Ci mettemu trà e barche è raccoglie i rifiuti accumulati in trà. Allora avemu u nostru sistema di sentina. Pigliemu ancu sentine da e barche è navi cun ellu. Avemu una squadra più; inspecciona ancu e navi in ​​mare aperto, vale à dì, impone una sanzione contru à quelli chì contaminanu a superficia di u mare. Se sò contaminati, i nostri inspectori piglianu a mostra è u mandanu per analisi. S'ellu ci hè una vittima in mare, una sanzione penale serà applicata contru à ellu ".

"Avemu pianificatu di applicà u sistema di barriera in a contaminazione originata da i corsi"

U Capitanu Pelin Teymur, chì travaglia in u Dipartimentu di i servizii marittimi è di l'ispezione, hà spiegatu u sistema di raccolta di basura chì travaglianu per cumbatte a contaminazione marina è hà dettu: "Imaginate un picculu bucket, ci hè un sistema di vacuum chì travaglia cù un sistema di pompa. A pompa tira u bucket cù a so putenza di aspirazione è piglia a basura nantu à a superficia di l'acqua. Allora dà l'acqua pulita fora spinghjendu, a basura ferma in u sistema di bucket. Avemu attualmente travagliendu in un tali sistema. Li purteremu ancu in a nostra struttura ", disse.

Teymur, chì hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à travaglià per prevene a contaminazione originata da u flussu, hà dettu: "Pianificamu di applicà u sistema di barriera per a contaminazione originata da u flussu. Ci sò barrieri fatti di struttura di polietilene stabile chì fluttua nantu à a superficia di u mare. Queste barriere sò ancu aduprate in a lotta contru a contaminazione marina ", disse. Teymur hà dichjaratu chì queste barriere ponu esse installate à l'imboccatura di i flussi, eseguendu studii di fattibilità cù cumpagnie autorizate in anguli è lochi adattati, aghjustendu: "Queste basura sò attaccate à u sistema di barriera è raccolte da a superficia cù u persunale o l'equipaggiu pertinente, in particulare. durante i periodi chì u livellu di l'acqua nantu à a superficia di u mare hè altu è a basura hè trasportata assai pisanti. In questu modu, hè impeditu di mischjà cù u mare ", disse.

"Quandu u mare hè pulitu, e criature marine è l'ecosistemi travaglianu in modu più efficace"

Nutendu chì u mare di Mersin deve esse mantenutu pulitu per prutege e spezie viventi è per riduce a pupulazione di spezie invasive, Teymur hà dettu: "Quandu u mare hè pulitu, i criaturi di u mare è l'ecosistema travaglianu in modu più efficace è cù principii curretti. Significa mare pulito; Significa u mare cù assai ossigenu, induve l'animali viventi ponu riproduce cunfortu, spezie invasive diminuite è a nostra populazione di pesci aumenta. Facemu u nostru megliu per questu cù u nostru travagliu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*