U presidente Büyükkılıç: "Erciyes hè a faccia di a nostra Turchia"

U presidente Büyükkılıç "Erciyes hè a faccia di a nostra Turchia"
U presidente Büyükkılıç "Erciyes hè a faccia di a nostra Turchia"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà fattu ispezioni in Hacılar Kapı in Erciyes Ski Center, chì descrive cum'è l'onore di a Turchia, è hà scontru cù turisti lucali è stranieri, hà visitatu l'imprese, visitatu i visitatori. sohbet hà fattu.
U sindaco Büyükkılıç, chì si cura di scuntrà cù i citadini à ogni opportunità ch'ellu ci hè, soprattuttu i fine settimana, sta volta era u preferitu di u turismu di Kayseri, Erciyes Ski Center. Büyükkılıç era accumpagnatu da u sindaco di Hacılar Bilal Özdoğan, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana Hamdi Elcuman è Erciyes A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Murat Cahit Cıngı, hà esaminatu e strutture in u locu Erciyes Hacılar Kapı, hà ricevutu informazioni è scontru cù l'amatori di sci.

"ERCIYES hè a faccia di a nostra Turchia"

U sindaco Büyükkılıç, in a so dichjarazione à Erciyes Ski Center Hacılar Kapı, hà qualificatu Erciyes cum'è "l'orgogliu di a Turchia" è hà spartutu i seguenti:

"Semu in Erciyes, l'orgogliu di Turchia. Hè una stazione di sci chì pudemu dì chì hè sopra i standard mundiali. Prima di tuttu, u nostru Erciyes, chì porta u so vestitu di nozze, dice cù u so scintillante, biancu puro, maestà, "Sò quì, sò in u core di l'Anatolia". Semu in Erciyes, chì hà 19 strutture meccaniche, circa 40 piste, è una lunghezza di pista di 130 chilometri, chì furnisce un ambiente mudernu è cuntempuraneu chì offre ogni tipu d'opportunità è appellu à i sciatori di tutte e taglie, induve si ponu sdrughje facilmente in tuttu u mondu. ghjornu. Hè diventata una destinazione frequente per i nostri citadini è i nostri concittadini da i diversi paesi è e diverse cità di u nostru paese. Prima di tuttu, mentre vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente Haseki per avè purtatu sta Ski Resort à noi, vulemu ringrazià u nostru direttore generale per i so sforzi altruisti in a gestione prufessiunale di stu locu. Grazie, ch'elli campanu ".

"I NOSTRI AMICI SOU SATISFATTI, È NOI SEMMU ANCHE SATISTI"

U sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Tutti i nostri amichi chì avemu visitatu, parlatu è scontru esprimenu a so satisfaczione. "Per furtuna, assai persone ùn menzionanu alcuna negatività", disse, aghjustendu: "Noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Kayseri, simu piacè di sente questu. Sti satisfaczioni ci facenu ancu felici. Chì chjamemu a nostra cità per via di un tali guadagnu?U chjamemu u prufittu di Erciyes, u prufittu di i nostri Kayseri, i nostri affari, cummercianti è operatori in Kayseri. Spergu chì una stazione di ski prufessiunale hè ancu un fattore impurtante in u cuntestu di u turismu di a cità. In più di tutti questi, ùn devemu mai scurdà di a cultura gastronomica di Kayseri, chì hà prudutti di diverse culture. "Devemu definitivamente tastà i sapori di Kayseri in diversi locali di cibo è bevande in Kayseri." disse.

Durante a so visita à Erciyes, Büyükkılıç si n'andò in a zona induve i sciatori eranu cun una gondola in a stazione di sci Hacılar Kapı. Büyükkılıç, chì hà scontru cù l'amatori di sci quì è hà pigliatu ritratti, hà dettu Erciyes A.Ş. Hà ricevutu ancu infurmazioni nantu à a facilità da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Murat Cahit Cıngı. Büyükkılıç hà scontru cù l'invitati à a fine di a visita è disse: sohbet Fighjulava l'amatori di sci, fece ritratti è ascoltava e so dumande.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*