Da 50 à 110 S/UAV ponu esse implementati à LHD ANADOLU

Trà 50 è 110 SİHA ponu esse implementati in LHD ANATOLIA
Trà 50 è 110 SİHA ponu esse implementati in LHD ANATOLIA

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà rispostu à e dumande di Hakan Çelik in a trasmissione CNN Türk è spiegò l'evoluzione in l'industria di difesa turca. Demir annuncia chì 50 à 110 S / UAV pò esse dispiegata à u Multi-Purpose Amphibious Assault Ship ANADOLU, secondu a cunfigurazione. À u listessu tempu, era annunziatu prima chì ANADOLU puderia cuntrullà 10 di i SİHA chì porta.

Sicondu l'Obiettivi di l'Industria di Difesa Turca 2022 annunziati da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB), Bayraktar TB3 SİHA, chì hè in sviluppu da a Tecnulugia Baykar è pò decolla da navi cù piste brevi, farà u so primu volu in 2022. Bayraktar TB2021, chì e caratteristiche tecniche sò state annunziate à TEKNOFEST 3, avarà una capacità di carica più alta (2 kg versus 150 kg) è ali plegabili per risparmià spaziu durante u trasportu, in più di a so capacità di decolla da piste brevi cumparatu cù Bayraktar. TB280.

In u scopu di creà una forza aerea per ANADOLU, chì serà a più grande nave di l'Armata Turca in quantu à u tonu è a dimensione quandu hè finita, una versione di u prughjettu ATAK-2 per e plataforme navali hè ancu travagliatu, ma finu à u U prughjettu hè cumpletu, serà trasferitu da e Forze Terrestri à e Forze Navali. 10 elicotteri d'attaccu AH-1W trasferiti sò previsti per esse dispiegati à bordu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*