Trasportu publicu gratuitu per e donne l'8 di marzu in Istanbul

Trasportu publicu gratuitu per e donne l'8 di marzu in Istanbul
Trasportu publicu gratuitu per e donne l'8 di marzu in Istanbul

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) celebrerà l'8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna cù diverse attività in parechje parte di a cità. Mentre İSKİ, una di l'urganisazioni prufonde di l'İBB, hà piantatu 2 mila 254 arburi in nome di i so impjegati femminili, e donne in a cità puderanu fà i so primi viaghji di trasportu publicu gratuitamente usendu l'applicazione Istanbulkart Mobile.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) celebra l'8 di marzu a Ghjurnata Internaziunale di a Donna cù diversi prugrammi quist'annu. Dipartimentu di Cultura IMM, l'8-9 di marzu in piazze, parchi è Centri Culturali IMM ; Organizza parechji avvenimenti cù u slogan "Istanbul scriverà a so storia cù e donne". A viulenza contr'à e donne, i feminicidi è a discriminazione contru à e donne seranu spressi per mezu di l'arti à traversu l'avvenimenti chì urganizerà. A voce di e donne si sparghjerà in tutta a cità cù spettaculi di ballu, cuncerti, spettaculi di teatru, proiezioni di filmi, spettaculi è cunversazioni chì si feranu in tutta Istanbul.

İSKİ PLANTA ARBURU PER IMPIEGIATE DONNE

İSKİ, una di l'istituzioni ben stabilite di l'IMM, hà piantatu arburi in u bacinu di Büyükçekmece per 832 donne chì travaglianu in l'istituzione, in particulare per u ghjornu di a donna. İSKİ trasmetterà u certificatu di ogni arbre piantatu à i so impjegati femminili à i so pruprietari, accumpagnatu da un picculu cocktail. İSKİ hà piantatu un totale di 2 mila 254 arburi in u bacinu di Büyükçekmece cum'è parte di questu avvenimentu.

U PRIMU VIAGGIU IETT À E DONNE SERA GRATUITU

Campagni speciali per e donne seranu pruposti nantu à i servizii di metrobus è autobus, chì sò sempre più utilizati in a cità. In u risultatu di a cooperazione di BELBİM AŞ è IETT, e donne puderanu fà i so primi viaghji di trasportu gratuitamente usendu l'applicazione Istanbulkart Mobile. Mentre u primu pedamentu fattu cù u codice QR hè ottenutu da l'utilizatori per esse rimbursatu dopu, a quantità di rimborsu serà rimbursata à a carta digitale.

STAZIONE DI BONETE

A Fundazione di Istanbul è l'IMM implementanu u prughjettu chjamatu "Goodness Station" l'8 di marzu. In u prughjettu in quistione, i prudutti cum'è vestiti, accessori, scarpi è sacchetti donati da e donne in bona situazione finanziaria seranu in vendita à a stazione di metro di Levent. U redditu cuntribuisce à l'educazione di e donne. Metro AS. Cù u mottu « L'uguaglianza hè quì », farà ancu un'opera di affissioni custituita da ritratti di impiegati maschili è femini. Metro AS. Mentre i ritratti da u quadru di u Direttore Generale Özgür Soy seranu appiccicati in tutte e fermate di u metro, affissi cù a versione curretta di discorsi sesisti seranu appiccicati accantu à questi poster.

L'ASSASSINI DI E DONNE SI CONTA DA U BALCONU CU TIRAD

Per attirà l'attenzione nantu à a viulenza contr'à e donne è i feminicidi, un spettaculu serà realizatu in a strada Istiklal sottu u nome di Balcony Tirad. U spettaculu serà fattu l'8 di marzu à 14:XNUMX nantu à un balcone in a piazza di u Tunnel Beyoğlu. "Darretu ogni omu successu hè una DONNA; L'attrice Balca Aydoğdu participa à u spettaculu chì mette in risaltu u slogan "Ci hè un omu daretu à ogni donna chì mori cascandu da un balcone ...".

E DONNE SUNCUNU IN PIAZZA

E donne si riuniscenu à l'avvenimenti IMM trà 8-9 in u Parcu Kartal Chechnya l'14.00 di marzu è in a piazza Bağcılar u 16.00 di marzu. In u teatru di lettura chì si terrà in e duie manifestazioni, l’attori di u Teatru di a cità cantaranu e storie di e donne preparate da l’Associu Mor Roof. E donne d'Istanbul celebreranu l'8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna cù una danza moderna, un spettaculu di Darb-ı Raks è un spettaculu di tamburi.

4 GIOCCHI DA CITTA’ TESATINI

I Teatri di a cità IMM riuniscenu quattru pezzi speciali cù Istanbulites in u ghjornu di a donna. I ghjoculi, in i quali si contanu i stori di e donne, ponu esse guardati gratuitamente.

L'inviti per i drammi seranu dispunibuli da i box office di l'IMM City Theatre u ghjovi 3 di marzu di u 2022, à 11.00:11.15, à XNUMX:XNUMX da sehirtiyatrolari.ibb.istanbul è l'applicazione mobile City Theatres. L'inviti limitati à duie persone seranu chjusi quandu i saloni sò pieni.

I ghjoculi, chì assisteranu à e prestazioni di i maestri ghjucadori, accuminciaranu à 20.30. Hayat Der Smilerim, scrittu è direttu da Özen Yula, hè nantu à u Harbiye Muhsin Ertuğrul Stage; Melek, diretta da Jale Karabekir, scrittu da Rüstem Ertuğ Altınay, hè in u Museu Gazhane Büyük Sahne; Scritta da Bilgesu Erenus è diretta da Yelda Baskin, Yaftalı Coffin sarà messa in scena à Üsküdar Musahipzade Celal Stage, è Çın Sabahta da Nezihe Meriç diretta da Hülya Karakaş sarà messa in scena à Fatih Reşat Nuri Stage.

DISSENU U SO MONDU Cù COLORI È FIGURES

Nant'à i grandi tele per esse stallati in spazii aperti in i dui lati di Istanbul, e donne puderanu disegnà liberamente qualsiasi figura o stampa chì volenu, è cuntaranu u so mondu cù culori è mudelli. Attività; L'8 di marzu, u Parcu Kartal Chechnya, davanti à u Liceu Galatasaray è u Parcu Terremotu di Ataşehir, è u 9 di marzu à Bağcılar è Piazza Zincirlikuyu. Kadıköy Si terrà simultaneamente à 14.00 in u Parcu di Yogurtzu.

E DONNE DIRE

U Dipartimentu di a Cultura di l'IMM parlerà ancu di i prublemi cunfruntati da e donne l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna. In l'intervista intitulata Mor Gündem, chì si terrà l'8 di marzu à 14.00 à Ümraniye İBB Martyr District Governor M. Fatih Safitürk Cultural Center, avvucatu Yelda Koçak, Prof. Dr. Nilgün Tutal è u psicologu Irmak Ayazoğlu assisteranu.

L'entrevista moderata da Özlem Gürses à u Centru Culturale Bakırköy Cem Karaca u 9 di marzu à 10.00:XNUMX dichjarà ancu u sicretu di u successu di l'İBB Sports Club Women Atletes.

À l'entrevista intitulata "A nostra Storia, a Nostra Voce", moderata da Nilay Yazıcıoğlu da a Direzzione per i Disabili, u 9 di marzu à 18.00:XNUMX in u Centru Culturale IMM Sultanbeyli Necmettin Erbakan, l'avucatu Ayşe Begüm di l'Associazione di e Donne Disabili.
Başbozkurt parlerà di u mondu di e donne disabili è i so prublemi.

UNA MOSTRA DI SES-YOU-WE

L'Esposizione Ses-You-We are Bir di Kre Kolektif, chjamata dopu à u libru di Ursula K. Le Guin, Women Dreams Dragons, è l'esposizione omonima chì anu preparatu nantu à questu libru, pò esse visitata à a Sala di Concerti Cemal Reşit Rey l'8 di marzu. 28. A cura di Dr. A mostra di Aslı Bilge include l'opere di sei artiste femine chì custituiscenu Kre Kolektif.

CONCERTU TEATRU È PROJECZIONI DI FILM IN CENTRI CULTURALI

U ghjornu internaziunale di a donna di u travagliu serà celebratu cù cuncerti, proiezioni di teatru è filmi in i Centri Culturali IMM. Marti 8 di marzu, un cuncertu di Taste Lace à l'IMM Esenler Adem Baştürk Cultural Center, una proiezione di film di My Aunt Arrived à IMM Sultangazi Hoca Ahmet Yesevi Cultural Center, A Room of Its Own à IMM Güngören Erdem Beyazıt Cultural Center è IMM Sultanbeyli Necmettin Centru Culturale Erbakan A dramma L'altra storia di i gabbiani serà messa in scena in .

U marcuri 9 di marzu ; Ali-Aysun Kocatepe Our Symbol Women concert in İBB Kartal Bülent Ecevit Cultural Center, un film Waiting for the Clouds in Ümraniye İBB Martyr District Governor M. Fatih Safitürk Cultural Center, in İBB Sancaktepe Eyüp Sultan Cultural Center cù a dramma Makbuş à Cultural İBB Fatih Centre Une projection du film documentaire sera tenue au Centre culturel IMM Sultanbeyli Necmettin Erbakan avec Kurtuluş Last Destination et Duande.

Dettagli nantu à u prugramma di l'avvenimentu; Pudete seguità @İBB Cultura è Arte Instagram, İBB Cultura è Arti Facebook, ibb_kultur cunti Twitter.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*