TURKSTAT hà annunziatu e statistiche di vendita di l'abitazione di ferraghju

TURKSTAT hà annunziatu e statistiche di vendita di l'abitazione di ferraghju
TURKSTAT hà annunziatu e statistiche di vendita di l'abitazione di ferraghju

L'Istitutu Statistiche Turcu (TUIK) hà annunziatu e statistiche di vendita di casa per u ferraghju. In cunsiquenza, a vendita di casa in Turchia in u frivaru hà aumentatu di 20,1 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è hè diventatu 97 mila 587.

Fornendu infurmazioni nantu à e dati TÜİK, u Cunsigliu Immubiliare Gülcan Altınay hà dettu: "In vendita di case, Istanbul hè u primu postu cù 18 mila 752 vendite di case è 19,2 per centu. Hè stata seguita da Ankara cù 8 mila 464 vendite di casa è 8,7 per centu di quota, è Izmir cù 5 mila 575 di vendita di casa è 5,7 per centu di quota. "Ardahan cù 23 case, Hakkari cù 40 case è Bayburt cù 47 case si distinguenu cum'è e cità cù u minimu di vendita", disse.

A vendita à i stranieri cuntinueghja

Dichjarà chì e vendite à i stranieri cuntinueghjanu, Gülcan Altınay hà dettu: "In tutta a Turchia, 4 mila 591 case sò state vendute à stranieri in ferraghju. A parte di a vendita di l'abitazioni à i stranieri in a vendita di l'abitazioni totali era di 4,7 per centu. A cità più citata da i stranieri era Istanbul, cù 1958 residenze. "Istanbul hè stata seguita da Antalya cù 1099 vendite di casa è Ankara cù 288 vendite di casa", disse.

L'Iraniani anu ricevutu u più

Altınay hà ancu infurmatu chì i citadini iraniani anu compru 711 case da Turchia in ferraghju, seguitu da i citadini iracheni cù 633 case è i citadini di a Federazione Russa cù 509 case.

Venanu per a citadinanza

Indittendu chì e preferenze di i cumpratori varianu da paese, Altınay hà dettu: "A cittadinanza hè prima. In più di a citadinanza, ci sò ancu i stranieri chì compranu immubiliarii per scopi diversi, cum'è l'investimentu, vacanze di corta durazione, ritirata. L'Arabia Saudita è i Giordani compranu case in Turchia per l'investimentu, i Russi per vacanze, è l'Iraqi è iraniani per u permessu di residenza. "I Cinesi volenu ancu ottene a cittadinanza perchè Turchia hè unu di i paesi chì ponu facilmente ottene visa in Europa è in America".

L'interessu di a Russia cresce

Altınay hà aghjustatu chì i citadini russi mostraranu più interessu in Turchia in i prossimi mesi per via di e sanzioni imposte à a Russia da l'Europa è i Stati Uniti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*