Turchia uniscerà e forze cù l'Inghilterra in Ferrovie

Turchia uniscerà e forze cù l'Inghilterra in Ferrovie
Turchia uniscerà e forze cù l'Inghilterra in Ferrovie

"U Regnu Unitu-Turkey Railway Business Network Establishment Event" hè statu tenutu per migliurà a cooperazione ferroviaria trà Turchia è Inghilterra. Ufficiale di l'Uffiziu di Investimenti di a Presidenza, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è a Republica di Turchia State Railways (TCDD) anu assistitu à a riunione organizata da l'Ambasciata Britannica. À a riunione, un cunsensu hè statu ghjuntu annantu à u sviluppu di i settori ferroviari trà i dui paesi.

In u "Regnu Unitu-Turkey Railway Business Network Establishment Event", a cooperazione ferroviaria trà Turchia è l'Inghilterra hè statu discutitu. À a riunione, Serdar Ünsal, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, in a so presentazione attirà l'attenzione à l'aumentu di l'investimenti in ferrovie in l'ultimi anni; Hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì anu realizatu è prughjettanu di esse realizatu nantu à e ferrovie, porti, aeroporti è prughjetti di trasportu urbanu.

Burak Aykan, Direttore Generale di l'Unione Europea è e Relazioni Estere à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà enfatizatu l'impurtanza di sviluppà a cooperazione trà i dui paesi, esprimendu chì a strada ferroviaria chì parte da a Cina è si estende à Londra passa per Turchia.

İsmail Murtazaoğlu, Vice Direttore Generale di TCDD, hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti ferroviari in a so presentazione. Murtazaoğlu hà dichjaratu chì l'avvenimentu chjamatu hè impurtante in quantu à u sviluppu di a cooperazione trà i settori ferroviari di i dui paesi.

Kenan Poleo, Consul Generale Britannicu in Istanbul è Cummissariu di Cummerciu per l'Europa di l'Est è l'Asia Centrale, hà sottolineatu chì hè significativu di cooperà di novu nantu à e ferrovie trà i dui paesi, cum'è u casu quandu una ferrovia hè stata custruita per a prima volta in Anatolia 165. anni fà. Poleo hà dichjaratu ch'elli vulianu mustrà i prughjetti ferroviari in u so paese à l'esperti è l'alti funzionari di l'istituzioni ferroviarie turche è chì volenu urganizà una reunione simili in Inghilterra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*