L'entrata di u palazzu storicu di Talat Pasha è a Cisterna Basilica sequestrata

Entrée de la Cisterna Basilique saisie
Entrée de la Cisterna Basilique saisie

U storicu Talat Pasha Mansion, chì si trova nantu à a Cisterna Basilica, è a struttura di l'entrata di a cisterna, chì appartene à l'IMM, sò stati sequestrati illegalmente. IMM hà iniziatu un prucessu legale sia per u palazzu sia per a cisterna per chì a fila ùn vene micca à a Cisterna Basilica. L'IMM hà da cuntinuà risolutamente ogni tipu di lotte contr'à a pussibilità di trasfiriri i musei, chì sò stati aperti cù l'ultimu decretu presidenziale, à l'Amministrazione Naziunale di Palazzi. Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, chjamava davanti à a Cisterna Basilica, chì hè stata a pruprietà di l'IMM per anni. "Ùn cunfundiscenu micca a cisterna cù u "palazzu". U so veru nome hè Cisterna Basilica. Hè statu custruitu durante u periodu Bizantinu. Dunque, ùn hè micca in un statutu per esse inclusu in u scopu di palazzi naziunali. Spergu chì ùn ci sarà micca tali risparmi è una tale applicazione ".

A struttura storica di l'entrata di a Cisterna Basilica è a Mansion Talat Pasha, chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), sò state sequestrate da a Direzzione Generale di Fundazioni, ancu s'ellu ùn ci era micca una decisione di a corte. IMM hà decisu di piglià a situazione attuale à u tribunale. Per d 'altra banda, cù l'ultimu decretu presidenziale publicatu in a Gazzetta Ufficiale, hè stata creata l'infrastruttura per a transizione di i musei, chì sò in manu di l'istituzioni publiche, à l'Amministrazione Naziunale di Palazzi.

Evaluendu a pussibilità di cunfiscà sia e proprietà di l'IMM sequestrate sia i musei in l'IMM, Mahir Polat, u Subsegretariu Generale di l'IMM, hà dettu chì ci hè una pussibilità chì tutti i musei in manu di l'IMM seranu sequestrati.

GET LIKE GALATA

L'entrata di a Cisterna Basilica, chì hà righjuntu l'ultima tappa di u travagliu di risturazione, è a Mansion Talat Pasha, situata ghjustu sopra à l'edificiu, sò stati trasferiti à a Direzzione Generale di Fundazioni da IMM. Cù u trasferimentu, l'edifizii sò stati pigliati da l'IMM senza una decisione ghjudiziaria, cum'è in a Torre di Galata è u Parcu Taksim Gezi.

Inoltre, cù a dichjarazione, "A Presidenza pò stabilisce un novu museu o ripiglià a gestione di i musei di l'istituzioni publiche è l'urganisazione cù l'appruvazioni di u presidente", in u decretu publicatu in u Gazzetta Ufficiale, u modu per u trasferimentu di tutti i musei in manu di u publicu hè statu pavimentatu. IMM Deputy Sicritariu Generale Mahir Polat hà fattu una dichjarazione nantu à a lege nantu à i fundazioni è l'edifizii pigliati da a pruprietà di a municipalità, chì sò stati citati cum'è u mutivu di l'edificazioni per cambià e mani. Dichjarà chì a Legge nantu à i Fundazioni ùn hà micca a struttura è u spiritu per piglià e pruprietà da l'IMM, Polat hà dichjaratu chì a pratica ùn manca a cunniscenza storica. Polat hà spiegatu chì, ancu s'è a cundizione d'esse una pruprietà culturale hè stata cercata, a struttura di l'entrata di a Cisterna Basilica è a Mansion Talat Pasha sò state pigliate da l'IMM per currispundenza trà a Direzzione di u Registru di a Terra è a Direzzione Regionale di Fundazioni, senza una decisione di tribunale, interpretendu u liggi.

APPLICATION TURNED IN APPLICATION

Dichjarà chì e pratiche sò luntanu da a realità storica, Polat hà dettu chì l'era di Talat Pasha Mansion andava oltre l'interpretazione è si trasformò in un sequestro. Dichjarà chì una pussibilità simile hè ghjunta in quantu à a Cisterna Basilica, chì hè stata pruvata à esse mantenuta viva cù u travagliu di restaurazione longu, Polat hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di sapè ciò chì u decretu hà u scopu è copre. Ma pudemu dì chì; Avà, tutti i musei tenuti da altre istituzioni pubbliche di l'IMM sò trasferibili cù una decisione brusca ".

Cisterna Basilica FORA DI L'AMBITU DI PALAZZI NAZIUNALI

Ricordendu chì u Yerebatan hè spessu chjamatu u "palazzu" in Istanbul, Polat hà dettu: "Questa hè a nostra chjamata à i nostri amichi chì gestiscenu u campu culturale. Ch'elli ùn cunfondenu a cisterna cù u "palazzu". U so veru nome hè Cisterna Basilica. Hè statu custruitu durante u periodu Bizantinu. Dunque, ùn hè micca in un statutu per esse inclusu in u scopu di palazzi naziunali. Spergu chì ùn ci sarà micca tali risparmi è una tale applicazione ".

"SPERU chì ùn hè micca cum'è TUNISIA HAYREDDIN PASHA

Facendu una dichjarazione davanti à a Cisterna Basilica, chì hè d'impurtanza storica per Istanbul, u Sicritariu Generale Diputatu di IMM Mahir Polat hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa. Polat hà datu a seguente risposta à a quistione "Cumu serà affettatu u funziunamentu di a Cisterna Basilica è cumu serà l'entrata di i visitori?"

"Una parte di a Cisterna Basilica hè stata cunfiscata. E strutture chì avemu usatu ancu in u scopu di a risturazione. Cuntinuemu à valutà queste zone in u nostru propiu prugramma durante u nostru prucessu di restaurazione. Speremu chì questu ultimu sviluppu in a Cisterna Basilica ùn hà micca affettatu u prucessu. Ma cum'è in u casu di Tunisian Hayreddin Pasha dopu à seizures in altri lochi prima. Hà utilizatu IBB. A Direzzione Generale di Fundazioni hà fattu evacuatu stu locu. A Municipalità Metropolitana di Istanbul ùn pudia mancu stà cum'è inquilino in l'edificiu chì avia custruitu. Spergu chì ùn parlemu micca di un tali prucessu in Yerebatan ".

"ÙN AMU NI DUBTE I CASI IMM VINCERANU"

Polat hà rispostu à e dumande cusì:

Ci sarà una azzione legale contru a decisione di trasferimentu di sti fundazioni ?

"Di sicuru, questu hè cum'è in u Parcu Gezi, a Torre di Galata è altri esempi. Siccomu hè una pratica ingiusta, ci sarà dumandatu di rinvià à a nostra pruprietà di novu. Quessi sò casi à longu andà. Hè assai faciule per pruvà se un edifiziu cum'è a Torre di Galata hè statu custruitu da una fundazione. I prucessi di a corte continuanu. Prucessi cum'è rapporti di esperti è investigazioni in situ sò sempre in corso. Ma ùn avemu micca dubbitu. Tutte queste cause pruvucarà à a Municipalità Metropolitana di Istanbul ricuperà e so proprietà ".

Pudemu dì chì ci hè a cunfiscazione di i lochi chì appartene à IMM in u decretu presidenziale ?

"I musei più arradicati in a storia di i musei sò quelli di Istanbul è a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Dunque, tutti i musei impurtanti sottu a nostra rispunsabilità ponu esse indirizzati in questu cuntestu ".

Chì era u ritornu finanziariu di i musei ? Chì tippu di perdita soffrirà a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù stu decretu?

"Significa a perdita di risorse chì avemu da aduprà in una risturazione di u patrimoniu culturale fundamentale. Questu hè chì i rivenuti da questi lochi sò stati utilizati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul per a riparazione di altri beni culturali in a cità. Hà avutu 1,6 milioni di viaghjatori annu in l'ultimi dati. Cù u novu prugramma di mostra, avemu aumentatu stu scopu à trè milioni... Quandu avemu persu a Torre di Galata, ùn avemu micca solu persu l'edificiu. Avemu ancu persu rivenuti da quì. Dapoi dui anni, a Municipalità Metropolitana di Istanbul ùn hà micca pussutu guadagnà alcun ingressu da a Torre di Galata. Sò zoni chì causanu grandi perdite ecunomiche à a Municipalità Metropolitana di Istanbul ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*