U potenziale di Malatya per diventà un centru logisticu in u scopu di u prughjettu One Belt One Road

U potenziale di Malatya per diventà un centru logisticu in u scopu di u prughjettu One Belt One Road
U potenziale di Malatya per diventà un centru logisticu in u scopu di u prughjettu One Belt One Road

In u quadru di u prugramma di cooperazione Università-Industria, hè statu tenutu un pannellu nantu à "U potenziale di Malatya per diventà un centru logisticu in u quadru di u Prughjettu One Belt One Road".

U guvernatore Aydın Baruş hà assistitu à u pannellu intitulatu "U potenziale di Malatya per diventà un centru logisticu in u scopu di u prughjettu One Belt One Road" tenutu à l'Università İnönü OIZ Vocational School in u scopu di u prugramma di cooperazione Università-Industria.

U guvernatore Aydın Baruş, chì hà iniziatu u so discorsu esprimendu l'impurtanza di discutiri u Centru Logisticu, chì credemu chì avarà una parte assai impurtante in a visione di Malatya per u futuru, inseme cù i nostri prufessori, e persone di l'industria è altri attori pertinenti in a nostra Università, hà dettu. : Vogliu ringrazià e nostre Zone Industriali Organizzate, Càmera di Cummerciu è Industria.

Comu sapete, a logistica hè un prublema estremamente impurtante in quantu à a presentazione di e merchenzie chì pruduce à u mondu. Siccomu Malatya hè una pruvincia situata in a regione interna di Turchia, hà bisognu di una opportunità di trasportu è cumunicazione sana per presentà e merchenzie chì pruduce in u mercatu mundiale. In questu sensu, "One Belt One Road Project" hè un tema nantu à l'agenda di u mondu. In altri palori, u trasportu di e merchenzie prudutte in e cità è ancu in a regione nantu à e strade principali, chì si chjamava a Strada di a Seta è avà hè nantu à l'agenda di u mondu, à i porti è à i paesi da esse spurtati. attraversu i porti, hè ancu assai impurtante in quantu à u trasportu di e merchenzie necessarie per a produzzione à i siti di pruduzzione attraversu queste strade. Vulemu chì Malatya sia unu di sti Centri Logistici impurtanti. In u pannellu d'oghje, hè preziosu in quantu à dà noi idee diverse, capiscenu l'impurtanza di u sughjettu è creanu una cuscenza. Apertura questu à a discussione publica è discutendu cumu Malatya pò ghjucà un rolu à questu puntu ci darà novi orizzonti ", disse.

U pannellu tenutu à a Sala di Conferenza di a Scola Vocational OSB hè statu moderatu da u ghjurnalista-autore Orhan Çekin; Università Inonu, Dipartimentu di Ecunumia, Prufissore. Dr. Ali Koçyiğit, Università Inonu, Dipartimentu di Ecunumia, Prufessore. Dr. Ahmet Uğur, Presidente di l'Associazione Lean Production è Logistica Assoc. Dr. Cuntinuò cù e presentazioni di M. Mustafa Yücel.

Governatore Aydın Baruş, 24e mandatu di u Partitu Malatya AK Diputatu Cemal Akın, Rettore di l'Università Inonu Prof. Dr. Ahmet Kızılay, Sindaco di Yeşilyurt Mehmet Çınar, Industriali, Imprenditori, Docenti è studenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*